Cooper

Podněty a připomínky

(neuvádějte své jméno)

Beru na vědomí, že osobní údaje budou zpracovány za účelem adresného vyřízení reklamace či připomínky, a to za podmínek uvedených v Oznámení – ochrana osobních údajů

Souhlasím se zveřejněním

Archiv odpovědí

3. 9. 2025
Dobrý den ,bylo by možné do jídelničku zadat i jiná jídla? Třeba co jste měli výborné ,tak kuskus s pečenou zeleninou!! Čínské nudle s kuřecím masem .Děkuji

Dobrý den, děkujeme Vám za pozitivní hodnocení i návrhy. Velmi nás těší, že Vám chutnaly jak kuskus se zeleninou, tak čínské nudle s kuřecím masem. Budeme se snažit tato jídla v budoucnu do jídelníčku znovu zařadit, aby byla možnost si je opět vychutnat. S pozdravem manažer restaurace Štyrský Čestmír

3. 9. 2025
Dobrý den, Dnes musím velice pochválit večeři Vařené hovězí maso krásně měkoučké koprová omáčka super dochucená houskové knedlíky také paráda. Příjemný gastro zážitek.

Dobrý den, děkujeme Vám za velmi milou pochvalu. Jsme rádi, že Vám hovězí maso s koprovou omáčkou a knedlíkem chutnalo. Podobná zpětná vazba nás moc těší a motivuje do další práce. Budeme se snažit, aby podobných „gastro zážitků“ bylo co nejvíce. S pozdravem manažer restaurace Štyrský Čestmír

2. 9. 2025
Dobrý den, Jenom doplním všímám si, že každé čtvrtky je smažený sýr brambor opět bez tatarky ale tak nějaký čas snaha byla to ocením aspoň jsem v tu dobu mohl ochutnat váš smažený sýr a máte jej naprosto stejný jako předchozí dodavatel odhaduji 30% sýr, ale to je můj odhad. Proč vlastně píšu spíš jako doporučení nebo poznatek, jak jsem psal každý čtvrtek je na jídelním lístku betonově na 2 obědu smažený sýr brambor a blokuje tak místo jinému třeba perfektnímu jídlu, protože a teď ten poznatek proč není, když už jste s ním ve čtvrtky spjaty v jídle 3 což je vždy bezmasé jídlo a smažený sýr podle mě patří k bezmasému jídlu rozhodně. Třeba léta už sem neměl, ale to i v jiných restauracích ne jenom u vás nefalšovaný Španělský ptáček ale pravý závitek ne dnešní lenost kuchařů a pojmenují to rozlítaný španělský ptáček na to konec konců narážel i v tv pořadu ve školní jídelně Polrajch není to z mé hlavy. Snídaně, co třeba chléb a vaječná omeleta? Ve Vesně je to top a hned fuč na snídaně také nápad jenom. Jinak chvála za zlepšení velikostí porcí. S pozdravem

Dobrý den, děkujeme za Vaše postřehy i doporučení. Smažený sýr je v naší nabídce pravidelně každý čtvrtek, a to jako součást dováženého menu. Receptura, podle které se připravuje, bohužel tatarskou omáčku neobsahuje, a proto není jeho stálou součástí. Pokud ji pro Vás občas připravíme, je to vždy z naší dobré vůle navíc. Co se týká dalších podnětů, určitě Vaše návrhy zohledníme – například španělský ptáček nebo jiné klasiky můžeme zařadit do nabídky minutkových jídel nebo teplého bufetu. Také snídaňové menu se snažíme postupně rozšiřovat a obměňovat. Děkujeme za zpětnou vazbu i uznání, že se velikosti porcí zlepšily. S pozdravem manažer restaurace Štyrský Čestmír

2. 9. 2025
Zeptám se v pátek 5.9.2025 máte v jídelním lístku: Uzená rolovaná plec, hrachová kaše s osmaženou cibulkou, sterilovaná okurka. Co mě zde chybí je informace o chlebu + počet plátků, zda je součástí abych měl prostor, pokud ne s jej opatřit doma pokud si vůbec již principiálně dám, pokud je bez chleba. Uvádějte prosím tyto informace stejně jako v případě čočka na kyselo jsou velice důležité a není to potom třeba kvalifikováno jako klamání spotřebitele co je psáno je dáno. Děkuji velice

Dobrý den, děkujeme za upozornění a máte pravdu – informace o pečivu k pokrmu měla být uvedena přímo v jídelním lístku. Omlouváme se za tuto nedůslednost. Ke zmíněnému jídlu bude pečivo k dispozici. Pokud by někdy nebylo součástí hotového pokrmu, bude vždy možnost zakoupit chléb zvlášť. Věříme, že tímto předejdeme nejasnostem. S pozdravem manažer restaurace Štyrský Čestmír

1. 9. 2025
Dobrý den, dnes jsem měl k obědu masové kuličky s rajčatovou omáčkou a těstovinami. Prosím o informaci o přesném složení těchto masových kuliček (% obsah masa, druh masa). Podle mého názoru byly tyto masové kuličky vhodné k výkrmu prasat. Děkuji.

Dobrý den pane Kupčík . Váš způsob komunikace a vámi zvolená rétorika je poněkud neštastná. Pokud se jedná o vaši reklamaci masových kuliček jedná se o produkt velmi kvalitní a u našich strávníků jsou velmi oblíbené. Mrzí nás že jsme se vám netrefili do vaší chutě. Pokud vám daný pokrm nechutná ,můžete ho jednoduše reklamovat a náš ochotný personál vám určitě výjdé vstříc. Masové kuličky obsahují mix masa a to hovězí a vepřové. Přesný poměr masa v procentech a složení vám můžeme poslat osobně do vašeho emailu . Přeji vám hezký den. Černý. R.OŘ. .Aramark.

25. 8. 2025
Dobrý den, v pátek jsem si dávala oběd z baru. Kuřecí stehno s bramborami. Porce klasická a i přesto jsem měla doplatek 46Kč. Po konzumaci jsem zvážila kosti, které vážily 90g. Jídla která obsahují větší podíl kostí např. kuře, žebra by měly být učtovány jinak než jídla, kde se zkonzumuje celá váha pokrmu.

Dobrý den, děkujeme za Váš podnět k obědům z teplého bufetu. Rád bych upřesnil, že ceny jídel z bufetu se počítají podle celkové váhy porce, přičemž systém je nastaven jednotně pro všechny zákazníky – základní gramáž 350 g a doplatek dle naváženého množství. Tyto informace jsou uvedené přímo u bufetu a každý host si tak sám vybírá, jaký pokrm a v jakém množství si zvolí. Váhu jednotlivých složek pokrmu, jako jsou kosti, bohužel není možné při výdeji odděleně odečítat. Bufet funguje na principu celkové hmotnosti porce tak, jak si ji host sám sestaví. U pokrmů, které obsahují maso s kostí (např. kuřecí stehno, žebra), je přirozené, že součástí porce je i kost. Pokud si přejete pokrm bez kostí, doporučujeme zvolit například kuřecí nudličky nebo jiné bezkostní úpravy, které v nabídce pravidelně máme. Děkujeme za pochopení a věříme, že si i nadále z naší nabídky vyberete jídla, která Vám budou vyhovovat. Manažer restaurace Štyrský Čestmír

25. 8. 2025
Dobrý den, velmi chválím brambory v jakékoliv úpravě. Ať už se jedná o bramborovou kaši, americké brambory, šťouchané brambory, tak jsou vždy vynikající a dobře ochucené. Velmi příjemná změna od minulé kantýny.

Dobrý den, Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Jsme rádi, že Vám chutná a budeme se snažit kvalitu nejen udržet, ale nadále zlepšovat. S pozdravem, manažer restaurace Štyrský Čestmír.

13. 8. 2025
Dobrý den, dnešní žemlovka výborná, ale bohužel chyběly v ní rozinky a tvaroh. Byla to taková jednodušší/ochuzená verze. Polévka výborná. Hodnocení od kolegy z nabídkového menu - žebra plus chléb (myslíme si, že vážit chléb stejnou cennou 100g/40kč je hodně. V tu chvíli vychází 1kg chleba na 400kč - nejdražší chleba na ,,světě"). U předchozího dodavatele byl chleba v cenně jídla (2 krajíce).

Dobrý den děkujeme za zpětnou vazbu, v žemlovce podle této receptury tvaroh a rozinky nejsou máme několik receptur . Co se týče chleba k TB ano omlouváme se vznikl komunikační šum mezi personálem tato situace je už pořešena a nebude se v budoucnu opakovat!. Jinak děkujeme i za slova chváli a chceme i na dále naše služby zlepšovat. Ještě jednou děkuji a přeji vám hezký den. S pozdravem OŘ.Aramark Černý.R.

12. 8. 2025
Dnešní nabídkový stůl výborný. Pokud udržíte takovou kvalitu, tak to bude skvělé.

Děkujeme za Vaše milá slova. Budeme se snažit nejen tuto kvalitu udržet, ale i dále ji zlepšovat. S pozdravem, manažer restaurace Štyrský Čestmír

4. 8. 2025
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli by byla možnost nějaký den/dny dělat na snídani míchaná vajíčka bez cibule ? Pokud třeba alespoň 2 dny v týdnu byl bych velice nadšený. Jinak jsem s výběrem a kvalitou provedení snídaně velice spokojen :-)

Dobrý den, moc děkujeme za Vaši zpětnou vazbu i milá slova k našim snídaním – moc si toho vážíme. Už od příštího týdne začneme nabídku snídaňového bufetu více obměňovat a rozšiřovat. Míchaná vajíčka bez cibule určitě zařadíme. Děkujeme, že jste se ozval, a přejeme Vám dobrou chuť i nadále! Manažer restaurace Štyrský Čestmír

30. 7. 2025
Ovocné kynuté knedlíky, opečená strouhanka - nejsem si jistý, zda nebyly z polotovaru. Těsto bylo hodně suché. Kynuté knedlíky znám jiné. Myslím, že by se daly udělat lepší.

Dobrý den, děkujeme za upřímnou zpětnou vazbu. Mohu Vás ujistit, že ovocné kynuté knedlíky nebyly z polotovaru. Je ale pravda, že konzistence kynutého těsta může být vnímána velmi individuálně – někdo má rád vláčnější, jiný naopak pevnější strukturu. Souhlasíme s Vámi, že vždy je co zlepšovat, a i na takových jídlech se snažíme pracovat, aby byly co nejvíce podle chuti našich strávníků. Děkujeme, za zpětnou vazbu S přáním hezkého dne, manažer restaurace Štyrský Čestmír

18. 7. 2025
Dobrý den! Včera opět špenát s br. knedlíkem. Jelikož mám toto jídlo rád, tak si ho s oblibou dávám. Minule jsem na tento pokrm nešetřil kritikou a nyní musím uznat, že tentokrát jsem si pochutnal. Jestli je to trvalé zlepšení, tak děkuji za vyslyšení!

Dobrý den, děkujeme za Váš komentář – obzvlášť si ceníme, že i hlas, který bývá mezi kritiky nejhlasitější ocení, když se zadaří. Jsme rádi, že špenát splnil Vaše očekávání,a doufáme, že pozitivních zkušeností bude přibývat. Také věříme, že příště opět zvolíte raději naši kuchyni než „chleba s máslem“.Těšíme se na Vaši další návštěvu – a třeba i další pochvalu. S úctou a přáním dobré chuti i příště, manažer restaurace Štyrský Čestmír

17. 7. 2025
Dnešní salát s kuřecím masem, zeleninou a nudlemi byl výborný.

Dobrý den, děkujeme za milou pochvalu – moc nás potěšila. Jsem rád, že Vám salát chutnal, a o to víc, že jsem ho tentokrát připravoval osobně. Podobná zpětná vazba je pro nás skvělou motivací. Díky, že jste nám ji napsal. S přáním hezkého dne manažer restaurace Štyrský Čestmír

15. 7. 2025
Dobrý den dnes jsem očekával Bavorské koleno, místo toho jsem dostal výpečky. Ale OK, možná je to jen jiný název. Chutově to by dobré,ale nebaví mě pořád žadonit o normální porci. Opět jsem dostal pouze 3 malé kostičky masa a teprve až jsem se ozval ,že to chci převážit ,tak mi tam paní kuchařka ještě další dvě kostičky přihodila. Není mi příjemné se doprošovat, očekával bych, že dostanu pořádnou porci hned. Možná by pomohlo kdyby na pultu byly vidět vzorové porce podle kterých by pouhým okem bylo jasné jak má normání porce vypadat.

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Dovolte mi opět připomenout, že velikost porcí není určována náhodně – je pevně stanovena ve smlouvě mezi společností Aramark a naším klientem, firmou CSA. Aktuálně je nastavena porce na 120 g masa a 300 g přílohy. Pokud by v budoucnu došlo ke změně smluvních podmínek, velmi rádi porce upravíme. I my bychom samozřejmě uvítali možnost servírovat více, ale musíme dbát na dodržení smluvených norem a zároveň na udržitelnost provozní ekonomiky. Co se týče přidání další porce kolegyní na výdeji, oceňuji její vstřícnost a snahu vyhovět, avšak právě tyto momenty nás pak dostávají do finančního tlaku – a na ten, bohužel, nelze v dlouhodobém provozu rezignovat. Pokud jde o vzorová jídla na pultu – z hygienických důvodů toto řešení již dávno není možné a v moderních provozech se od něj upustilo. Namísto toho je u vstupu do jídelny umístěna televize, na které před každým výdejem promítáme fotografie jednotlivých pokrmů, a to tak, aby si každý mohl udělat jasnou představu o daném jídle ještě předtím, než vstoupí do výdejního prostoru. Věřím, že toto vysvětlení přispěje k lepšímu pochopení systému, v němž fungujeme, a děkuji za respekt. S pozdravem manažer restaurace Štyrský Čestmír

14. 8. 2025
Dobrý den. Včerejší čočková polévka, viz soubor. Beru si večeře domů na další den na oběd. Mikrovlnka měla co dělat, aby moučnou polévku roztavila. Když se to povedlo, plavaly v ní dva supernoky nerozvařené mouky! Prosím vás, proč je nutné z polévky dělat kaši? Taktéž musím opustit čočku na kyselo. Mám ji rád, ale proč musí být přeslazená?? Navíc jako jídlo s jedním vejcem a nejdražším chlebem ve střední evropě??? To jste na tom tak mizerně (psal jste mi, že musíte sledovat ekonomickou stránku věci), že k té čočce nemůžete dát klobásu, nebo kolečko gothaje a dva krajíce chleba?

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Jídla na menu 1–3, včetně polévek, připravuje centrální kuchyně podle jednotlivých receptur. Ty určují nejen složení, ale i přílohy – tedy i to, že k čočce na kyselo patří vejce. Chápeme, že sladší chuť nemusí vyhovovat každému, ale i tato chuťová úprava vychází z centrální receptury. Možnost podávat párek nebo gothaj je taktéž pevně stanovena tímto nastavením. Co se týká množství chleba – ten měl být vydán na kus, nikoliv na váhu. V tomto případě šlo o chybu přímo na místě, za kterou se omlouváme. Kolegyni jsem poučil, aby byl chléb v budoucnu vydáván i účtován správně. Vaše připomínky si bereme k srdci a děkujeme, že jste se o ně podělil. S úctou a respetkem manažer restaurace Štyrský Čestmír

11. 7. 2025
Dobrý den, posílám pár námětů a připomínek: 1. Neustále se opakující jídla - řízek, smažák, pečené kuřecí stehno na různé způsoby, pořád zůstává pečeným stehnem. Tento týden v pondělí na teplém bufetu řízek, v úterý menu - řízek, čtvrtek smažák. Příští týden opět smažák a řízek. Často je na teplém bufetu smažený květák nebo brokolice. Celkově chybí málo zdravých, nesmažených jídel. A je málo jak syrové, tak vařené zeleniny. 2. Pokud si vyberu něco na teplém bufetu, chci si k tomu do hmotnosti 350 g navážit zeleninu z vašeho salátového baru za dotovanou cenu. 3. Domácí tatarka ke smaženému sýru - tento týden došla, stejně jako rýže ke kuřecím kouskům na medu - místo toho dávali hranolky. Tato kombinace bohužel nebyla chuťově vůbec dobrá. 4. Co hodnotím i velmi špatně, byla tortilla s vepřovým masem - bohužel nejednalo se o chutnou kombinaci - maso chutnalo jako ovar a spolu se zeleninou v tortille to opravdu gurmánský zážitek nebyl, navíc chyběla jakákoli omáčka byť i uvnitř tortilly. 5. Neustále se opakující složení ranních housek. Oceňuji, že jsou již menší housky, ale každý den mají stejné složení - 1. šunka, sýr, 2. tři druhy sýrů, 3. herkules s uzeným sýrem. Pak také sekanou v housce, někteří možná ocení, já bych radši za možné "zdravější" obměny, například rajčata+mozzarella+pesto, nebo nějaké druhy pomazánek apod. 6. V pátek ráno (7:20) chybí jak teplý bufet, tak pečivo. Navíc rohlík tvrdý, bohužel. Pozitivně hodnotím personál - je vždy ochotný a snaží se vyjít vstříc :-) Děkuji a přeji hezký den

Dobrý den, děkuji za zpětnou vazbu z knihy přání a stížností. Vážím si zájmu o kvalitu našeho provozu a rád bych na jednotlivé body reagoval. Dále děkujeme za zaslané připomínky a podněty, kterých si vážíme – zpětná vazba je důležitou součástí zlepšování našich služeb. -Jídelníček (řízek/smažák): Skladba menu je nastavena podle centrálního systému, a nemůže být měněna na základě individuální preference. Řízek i smažený sýr jsou mezi strávníky oblíbené stálice, což potvrzují i denní čísla vydaných porcí. Jsme si vědomi, že preference se liší – zatímco někomu vyhovuje lehčí strava, jiní zákazníci dávají přednost klasice. Právě proto se snažíme nabídku kombinovat tak, aby si každý přišel na své. Zdravější a více zeleninová jídla plánujeme do nabídky postupně zařazovat, jak nám to provozní a personální kapacita dovolí. -Teplý bufet a salátový bar: Teplý bufet a salátový bar bohužel nelze v provozních podmínkách kombinovat v plném rozsahu. Nabídka salátového baru je již nyní poměrně obsáhlá a snažíme se ji udržet v odpovídající kvalitě i pestrosti. Technicky a provozně bohužel zatím nelze kombinovat salátový bar s teplým bufetem v rámci jednoho výdejního místa. -Chybějící tatarská omáčka: Mrzí nás, že došlo k výpadku. Výpadek byl krátkodobý a ihned po zjištění byl produkt doplněn. Za vzniklé nepohodlí se omlouváme. -Tortila: Co se týče kombinace surovin v tortile, chápeme, že nemusí chutnat každému, ale zároveň evidujeme i pozitivní ohlasy. Kombinace ingrediencí je sestavená tak, aby byla chuťově i nutričně vyvážená. V daném případě se jednalo o krůtí maso. -Housky a obložené pečivo: Nabídka odpovídá aktuálním personálním možnostem. Jakmile bude tým stabilnější, plánujeme výběr rozšířit a obměňovat. Variabilita je nyní z provozních důvodů omezená, ale v budoucnu plánujeme rozšíření nabídky, jakmile to situace umožní. To platí i pro výběr pomazánek a dalších lehkých snídaňových položek – postupně budeme sortiment ladit dle možností a zájmu strávníků. -Došlé položky: Běžně se snažíme udržet plynulost výdeje. V případě, že některá položka dojde, je obratem doplněna jiná – nelze však vždy přesně předvídat denní výkyvy poptávky, a zároveň musíme hlídat i ekonomickou stránku provozu, abychom nevyhazovali zbytečně potraviny. -Velikost housek: Nabídka je uzpůsobena širokému spektru zákazníků – od kancelářských pracovníků po zaměstnance ve výrobě. Jídelníček není cílený na jednotlivce, ale na většinovou poptávku. -Výpadek teplého bufetu v 7:20: Situaci ze dne 10. 7. si uvědomujeme – doplňování probíhalo ihned. Výdej nebyl zcela přerušen. Vyvážit množství připraveného jídla tak, aby vše vystačilo a zároveň nevznikaly velké přebytky, není na začátku provozu snadné, ale i zde na sobě pracujeme a ladíme procesy. -Pečivo: Dostáváme denně čerstvé pečivo od místní pekárny. Rozšíření nabídky plánujeme, ale opět v závislosti na zájmu a eliminaci případného plýtvání. Závěrem: Rád bych doplnil, že vnímám zpětnou vazbu jako důležitou součást zlepšování služeb a že si uvědomuji, že každému se zavděčit nelze. Jídelníček není sestavován podle chuti jednoho konkrétního zaměstnance, ale pro široké spektrum strávníků s různými preferencemi – od administrativních pracovníků po dělníky z výroby a nelze jej upravovat podle individuálních přání jednotlivce. Gastronomie není o tom vyhovět jednomu člověku, ale stovkám lidí denně – s různými chutěmi, potřebami a očekáváními. Naším cílem je i nadále zachovat kvalitu, ekonomickou udržitelnost a maximální spokojenost většiny. Věřím, že většina našich strávníků chápe, že nelze vyhovět všem a že tým na místě dělá maximum možného. S pozdravem, manažer restaurace Štyrský Čestmír

10. 7. 2025
Dnes jsem se těšila na domácí tatarku ke smaženému sýru. Sýr výborný, brambory moc dobré, tatarka balená. Důvod - došla domácí tatarka... v 12:15. Jak je to možné? Minulý pátek došla rýže... Nechápu...

Dobrý den ano 12:15 už nebyla domácí tatarka jednalo se o cca o 8 posledních porcí . Omlouváme se řešili jsme hned alternativou nejrychleji co to šlo . Dáme si na vše pozor ale určitě pokud se něco takového náhodou příště stane připravíme vhodnou nejrychlejší variantu. A samozdřejme je nejlepší to řešit hned u našeho ochotného personálu . Hezký den vám přeje team Aramark.

9. 7. 2025
Alpský knedlík - málo vykynutý, puding řídký bez chuti. S Alpským knedlíkem to mělo málo společného. Kvalita sladkých jídel velmi špatná ve srovnání s předchozím dodavatelem.

Dobrý den pokud máte s jídlem nějaký problém máte možnost ho reklamovat ale podle této fotky opravdu nejde poznat jestli je knedlík málo nakynutý. přejeme vám hezký den Team Aramark

16. 7. 2025
Polévka výborná. Šišky s mákem daleko lepší než posledně plněné. Byly sice trochu tvrdší, ale jinak spokojenost. Prosím, už nekupujte plněné z polotovaru.

Dobrý den, moc děkujeme za pochvalu a jsme rádi, že Vám tentokrát chutnalo víc než minule. Co se týče poznámky k plněným šiškám – zcela s Vámi souhlasíme, že čerstvá výroba je nenahraditelná. Proto také používáme polotovary skutečně jen jako naprosto krajní možnost, a to pouze v případech, kdy nám personální nebo provozní kapacity neumožňují kompletní výrobu vlastními silami. Není to tedy běžná praxe, ale výjimečné řešení. Vaše zpětná vazba je pro nás cenná a pomáhá nám udržovat kvalitu a zlepšovat se. Děkujeme za ni! S přáním hezkého dne manažer restaura Štyrský Čestmír

4. 7. 2025
Dobrý den! 3.7. byla ke stravě soustava bramborového knedlíku, špenátu a masa. Doplňkem byla šťáva, která měla za úkol, aspoň se domnívám, celý pokrm dochutit. Bohužel. Dojem z celého pokrmu byl takový, že chuti výrazně dominovaly bramborové knedlíky, na kterých nedržel slizský špenát, taktéž bez chuti a maso, které bylo sice měkké, ale spolu s onou šťávou, stejně jako onen špenát, absolutně bez chuti. Velkou výhodou onoho pokrmu ale bylo, že si vlastně můžete chuť domyslet podle svého aktuálního přání.

Dobrý den, děkujeme za Váš názor. Co se týká chuti jednotlivých pokrmů, tak mne i všechny naše zaměstnance mrzí, že jsme se Vám netrefili do chuti a to, že některé pokrmy opravdu pokulhávají v chuti víme a neustále to řešíme s místem odkud nám to dováží. Snažíme se to kompenzovat snídaňovou nabídkou a nabídkou teplého bufetu, tam to můžeme ovlivnit. Apeluji na kuchaře aby i dovežená jídla ochutnával a popřípadě dochutil. Budu tedy apelovat ještě více a dále to řešit i s místem odkud se jídlo přiváží. Věřím, že se vše bude zlepšovat a doufám, že i přesto všechno nám zachováte svoji přízeň. Manažer restaurace Štyrský Čestmír

16. 7. 2025
Dobrý den! Jak tak čtu tady ty připomínky a hlavně - odpovědi na ně, je to totální demagogie. Když si paní stěžuje na menu, které se opakuje, není to jen její chuť, stejně jako to, že vás mrzí, že se se špenátem netrefíte do chuti moji. Když totiž v inkriminovaný den je jedno z jídel řízek a ostatní chytře vybrané dva, tři blafy, co si asi tak jiného chcete dát ??? Samozřejmě - odpovídáte individuálně na každý příspěvek. Ale věřte, že je to jen vrchol ledovce. Spousta lidí nemá ani přístup k PC, aby napsala, že mu vaše jídla nechutnají a další se napsat bojí... Nezbyde, než si vařit doma, čímž ale zaměstnanec přichází o bonus dotace na jídlo. Bohužel - v mnoha případech je ale lepší chléb s máslem, nebo chutná konzerva, než v úterý řízek, ve čtvrtek smažák a ostatní dny smažený květák, brokolice z teplého baru, nebo bramborové kuličky plněné něčím mletým, potažmo karbanátek, který je cítit čímsi nelákavým a i po usmažení je uvnitř růžový. Zkrátka - místo neustálých výmluv by bylo spíše vhodné reagovat vstřícně na podněty strávníků a jídelníček ochutit a obměňovat. Žijeme v 21.století.

Dobrý den, děkujeme za Váš příspěvek – ačkoliv mám za to, že místo zpětné vazby nám sem spíše přistál úvodní sloupek z ostrého blogu. Přesto se pokusím reagovat věcně a s respektem – tak, jak je u nás standardem. Na rozdíl od toho, co uvádíte, má každý strávník možnost vyjádřit svůj názor – nejen přes PC, ale i přes mobilní zařízení nebo osobně v jídelně, kde jsem denně přítomen a připraven řešit jakýkoliv podnět. Pokud tedy opravdu došlo k tomu, že byl některý pokrm například „růžový uvnitř“ nebo jinak nevhodný ke konzumaci, očekával bych základní slušnost a odvahu říct to na místě – kdy můžeme situaci ihned ověřit a případně napravit. O to víc, pokud je někdo ochoten takový detail zveřejnit později. Váš pohled ale bohužel zcela opomíjí, že celý provoz je stále v poměrně mladé fázi – potýkáme se s častými personálními změnami, a přesto děláme maximum pro to, aby služba neutrpěla. Když nastane situace, že chybí klíčový člen týmu a náhradu hledáme za pochodu, někdy volíme i polotovary – ale vždy jako krajní řešení. Není to alibismus, je to realita provozu. I přesto chceme, aby strávník dostal důstojné jídlo a důvod se vracet. Co se týče jídelníčku, řídíme se několika limity – nejen ekonomickými, ale i hygienickými a nutričními normami. Vězte, že veškeré pokrmy plánujeme s důrazem na pestrost a snahu vyjít vstříc co nejširšímu spektru chutí. Nemůžeme se však zavděčit každému – a to zejména tehdy, pokud někdo místo věcné debaty volí osobní invektivy nebo silná slova jako „blafy“ či „totální demagogie“. Na Vaši poznámku o „vrcholu ledovce“ musím odpovědět, že my jsme zase ten ledovec pod hladinou – který nese všechen tlak, musí splnit desítky hygienických, provozních a výživových předpisů a přitom každý den vydat stovky porcí v kvalitě, která ne vždy záleží jen na receptu . Rozumíme, že každému nemusí vyhovovat všechno – stejně jako chápu, že ne každému je po chuti realita provozní gastronomie, kde nejde jen o „vymýšlení chuťovek“, ale o složitou souhru norem, financí, lidí a surovin. Jsme rádi za každý podnět, který má smysl a lze s ním pracovat. A pokud někdo věří, že žije v 21. století, měl by tomu odpovídat nejen jeho nárok na kvalitu, ale i forma komunikace. S respektem, ale také s trochou nadhledu, manažer restaurace Štyrský Čestmír

2. 7. 2025
Dobrý den, dnes jsem raději už v 10:00 ráno šla zakoupit bufet, protože většinou už kolem 12:00 chybí některé věci. Pak se dosmažuje květák, brokolice či žampiony a to se snažím jíst v omezené míře. Moc mi chutnal kuřecí gyros a k tomu rajčata! Škoda, že nelze tyto věci objednávat jako menu, abychom se nemuseli strachovat, co zbyde. Přijde mi, že v některých dnech zbývá hodně jídla v bufetu a v salátovém baru, což je velká škoda....

Dobrý den moc děkujeme za dotaz . Jsme moc rádi že vám chutná náš teplý bufet. Snažíme se postupně navyšovat počet na TB děláme je čím dál více pestřejší a atraktivnější. Vychytáváme také dny jestli jsou silnější a nebo slabší . Přeji vám krásný den. MR..Čestmír Štyrský Aramark

1. 7. 2025
Dobrý den, dnes jsem měla játra na cibulce s rýží. Játra byla hořká a rýže tvrdá uvnitř. Velké zklamání..

Dobrý den děkujeme za váš dotaz ale musím říct že to je asi váš opravdu subjektivní pocit . Já osobně jsem je měl protože jsem milovník jater všeho druhu i rýže a za mě to bylo v pořádku a v žádném případě se to neslučuje s vaším komentářem. Tak příště se vám do chuti snad trefíme lépe. Hezký den vám přeje O.Ř. Aramark. R.Č.

30. 6. 2025
dobrý den v pátek 27.6.2025 v teplém baru byly smažené žampiony a nemohu to popsat jiným slovem než katastrofa mražený polotovar který po usmažení sice nevyteče ale poživatelné to tedy nebylo viz přiložené foto

Dobrý den děkujeme za dotaz i foto ano budeme řešit s dodavatelem . Zatím tyto žampiony z bufetu vynecháme. Chceme mít pestré a chutné TB (teplé bufety) a toto opravdu nechceme. Díky a hezký večer. Čestmír Štyrský Manažer restaurace Cooper

24. 6. 2025
Nastavení výdejny pro zaměstnance v Bystřici při objednání přes internet pro závod BYS automaticky? Nyní je automaticky ZDA a je možné, že se kolegové spletou a objednají do druhého závodu. Popřípadě postup, jak upravit v profilu zaměstnance, aby i ostatní kolegové věděli. Děkuji

Dobrý večer děkujeme za dotaz. Bohužel pokud objédnáváte z domova musíte si vždy dávat pozor a překlinout si sama na objednávané místo . Konzultovali jsme to s našim IT a to lze jen v případě TV na pracovišti . Příklad :Jsem v práci v Bystřici výchozí pozice je Bystřice,pokud jsem v práci ve Ždáře výchozí pozice bude vždy Ždár . Pokud bude časem nějaké zlepšení nebo Aplikace budeme vás informovat. Hezký večer Team Aramark

24. 6. 2025
Prosím o vylepšení objednávkového systému. Je velice snadné si místo večeře objednat oběd, zvláště když si objednáváte na více dní najednou. Jediný způsob jak si toho všimnout je proklikat všechny objednané dni. To je totiž jediné místo, kde je to vidět. Nejsem jediný komu se to stalo. Mohlo by to figurovat s okně, než stisku potvrzující tlačítko "Objednat". Dále by se "VE" mohlo objevovat na objednaném seznamu a to bez nutnosti na to kliknout. Když se mi to stane, platím plnou cenu za propadlí oběd a na večeři jsem hladový. (Pokud na výdejně nejsou tak hodný a něco pro mě nenajdou) Můžete mi prosím vysvětlit, proč si při večeři nemůžu objednat večeři na další den. Burza tohle úplně neřeší. Odpolední začíná ve 14:00 a to už je na objednání pozdě. Nešlo by to aspoň do 15:00 místo do 13:00? Máte aplikaci na mobil, kde by se dalo objednávat? Děkuji za odpověď

Dobrý den bohužel nejde si objednávat dříve centrální kuchyně má vždy požadavek do 13 hod. Ale co se týče další části dotazu konzultuji s našim IT oddělením . Děkujeme za strpení . Manažer restaurace Čestmír Štyrský Aramark.

5. 8. 2025
Někdy je skladba jídel v daný den žalostná a při odpolední směně nelze vybrat tak ještě že tu je denní místnost a chlazenka tam záchrana. Příkladem pátek 8.8.25 výběr pro večeře ale ani oběd na objednání nelze vybrat. Berte na vědomí při skládání jídelníčku houby, že jsou lidé a je jich třeba i většina co nemá ráda houby, rybu, a ze školní jídelny je mnohým zprotivená i dušená mrkev. Toto se dá prokládat v týdnu a dát k tomu vždy nějaké jídlo normální běžné ale zde když nejím rybu houby a dušená mrkev ze základní školy také ne můžu s dát od vaší jídelny klid a jít na chlazenou nebo něco doma. Opakují se vám i velice jídla jako Kuře na másle brambor tento týden a příští ho tam naleznu také jako sýrové čtvrtky, ale budíš to je aspoň to univerzální jídlo vepřové špenát brambor knedlík také 2 týdny po sobě. Žampiony, když dojde bar tak je to vaše prio záchrana, ale moc častá chápu, že as zajímavá cenově u dodavatele ale všeho moc škodí v tomto případě až moc jako filé záchranná brzda. Co ocením, že je Smažený sýr + tatarka místo maštění to je blbost dávat na jídelák maštění a čočka na kyselo + chléb někdy by se hodila i uzenina místo vejce nebo to třeba střídat jako minulá kuchyně Pecha ten měl Čočka na kyselo opečený godhaj pláte a jedno vejce + chleba. Co třeba i na snídaní byl minulou firmou oblíbeno palačinka parek v rohlíku to postrádám také a vzpomínám ale zase máte hezčí housky a bagety to je pravda.

Děkujeme za Váš podnět a sdílení osobních preferencí. Rozumíme, že skladba jídel nemusí vždy vyhovovat všem strávníkům, a proto se snažíme držet pestrou nabídku, která zohledňuje většinové chutě a zároveň dodržuje technologické a logistické možnosti. Jídelníček je sestavován centrálně v šestitýdenním cyklu, který umožňuje zajistit rovnováhu mezi pestrostí, dostupností surovin a hospodárností provozu. Výjimkou jsou pouze stálé oblíbené položky, jako jsou řízky v úterý nebo smažený sýr ve čtvrtek. Pokud se některé jiné jídlo (například kuřecí stehno, houby či špenát) objeví v kratším intervalu, je to dáno dlouhodobou oblibou u většiny z více než dvou tisíc strávníků, což je prokazatelné v číslech objednávek, nikoliv individuálním výběrem. Rádi bychom také uvedli, že suroviny, které se mohou zdát „cenově výhodné“, například žampiony, nejsou nakupovány jako nouzové řešení a nejsou za nízké ceny. Snídaně budou příštím týdnem obohacovány a dojde k jejich obměnám. Věříme, že i přes rozdílné chutě si v nabídce každý najde něco, co mu vyhovuje, a děkujeme, že jste si našel čas na sepsání Vašich postřehů. S úctou a pozdravem manažer restaurace Štyrský Čestmír

19. 6. 2025
Prosím jedno jídlo: zeleninovou přílohu (místo brambor) k obědu k masu. děkuji

Dobrý den děkujeme za námět . Máme nový koncept salátový bar který se dělá denně čerstvý. Z tohoto důvodu nebudeme zatím měnit . Děkujeme za pochopení . Hezký den vám přeje Manažer restaurace Čestmír Štyrský .Aramark.

24. 6. 2025
Dobrý den, mám rád dvě jídla, ale bohužel je u vás nikdy neochutnám. Prvním jídlem je smažený sýr s bramborem, a v mnoha receptech je nezbytná tatarská omáčka, která je často zahrnuta v ceně v mnoha stravovacích zařízeních. Například v restauraci Vesna je kalkulace celého jídla 95 Kč. Smažený sýr bez tatarské omáčky je jako vepřo knedlo zelo, které je nutné zakoupit samostatně. Druhým pokrmem, nad kterým zůstává rozum stát, je čočka na kyselo s vařeným vejcem na půl a chlebem, který opět není zahrnut v ceně jídla, jež je již tak levné na přípravu (kalkulace). Vidím to jako nevhodné a neférové vůči strávníkům.

Dobrý den určitě se nedostaneme na ceny jak říkáte Vesna Ždár to jak víme je nejlevnější v celém kraji. Nicméně si myslím že vám zaměstnavatel dotuje jídla docela fér částkou. Bohužel pokud nebude tatarská omáčka napsaná přímo ke konkrétnímu jídlu bude vždy ůčtovaná zvlášt. Děkujeme za váš dotaz. Team Aramark.

19. 6. 2025
Dobrý den, včerejší rajská omáčka s těstovinami byla moc dobrá, bohužel kvůli hrozně tvrdému hovězímu masu je celkový dojem špatný. Je to škoda, musela jsem hodně masa nechat na talíři :-( Chválím i polévku co se týče chutě a konzistence, jen bych chtěla znovu moc poprosit o méně soli v polévkách, pravidelně cítím, že bývají dost slané - ne přesolené, ale dost slané......přisolit si může každý podle své chuti, ale opačně to už nejde? Děkuji a přeji krásný den :-)

Dobrý den děkujeme za dotaz ,určitě se budeme snažit chybu napravit a příště bude vše k vaší spokojenosti. Děkujeme a přejeme krásný den. Team Aramark.

19. 6. 2025
Dobrý den, včera jsem měla minutku 1 a musím říct, že to nemělo chuť. Byla k tomu nějaká UHO omáčka. Maso, opečené brambory a UHO. Hodnotím 4 z 10. Dnes jsem měla kuřecí stehno, rýži a zase UHO. Dneska se to dalo, hodnotím 7 z 10. Ale mám pocit, jako bych chodila do školní jídelny. Kvalita jídla není, co bylo a zklamalo to moje očekávání. Mám velký problém si vybrat ze 4 jídel. Na bufet sázet nechci, chodím později na oběd a není jisté, co zbude. Jídlo z bufetu bývá oschlé, jak tam dlouho leží. Prosím o zavedení více jídel a hlavně, aby byla možnost jako přílohy zelenina a k tomu maso. děkuji Halouzková

Dobrý den děkujeme za vaše podměty, určitě je co zlepšovat na vše dotázané si dáme pozor a postupně vše vyhodnocujeme. Každopádně určitě se vše budeme snažit řešit co možná v nejkratší době. Co se týče zeleniny k jídlům jako příloha.Toto nemáme ve smlouvě ale máme nový koncept salátového baru který je denně čerstvý a rozmanitý. Krásný den vám přeje team Aramark.

12. 6. 2025
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli by mohl být v baru s pitím přidaný čaj - neslazený. Například místo vody. Dát čaj, vodu a limo (malinovku, žlutou a kofolu)-můžete střídat. děkuji za Váš čas

Dobrý den děkujeme vám za dotaz . Čaj budeme řešit není problém Kofolu v nabídce bohužel zatím nemáme . Přejeme hezký den Team Aramark.

10. 6. 2025
1. chybějící zeleninová příloha místo smažených hranolků, amerik 2. chybějící čaj a šťáva dle libosti 3. menší porce jídel než bylo zvykem 4. chybějící zeleninový(okurka) nebo ovocný salát(dýně) k mletému, kuřecímu, vepřovému řízku. 5. ochutnal jsem oba řízky jak kuřecí, tak vepřový nejde ukrojit. 6. polévka malé porce. 7. ke smažáku bývala tatarka zdarma 8. opakující se jídla 9. od příštího týdne pouze výběr ze tří jídel

Dobrý den děkujeme vám za váš dotaz. Co se týče porcí dodržujeme gramáž co byla dojednána s Cooper standard. Zeleninové přílohy nemůžeme dávat z hygienických důvodů . Předchozí provozovatel měl jinou politiku . Ale máte zcela nový salátový bar kde si můžete vybrat z našich čerstvých salátů. Nabídku se budeme snažit dělat pestřejší, bude možnost i na objednávku obědový salát. Pracujeme i na nabídce TB den dopředu. Děkujeme za vaše podměty případně můžeme projednat s vedením Cooper . Omlouváme se za počáteční rozpaky,na všem usilovně pracujeme . Hezký den Team Aramark.

9. 6. 2025
rybí filé -velmi malá a vysušená porce

Dobrý den podle obrázku se filé nezdá vysušené a máte gramáže 120 g masa a 300 g příloha . Děkujeme vám za dotaz .

5. 6. 2025
Skvělý teplý bar

Díky moc je to velmi moderně pojatý koncept. Jsme rádi že vás baví a hlavně chutná. Hezký den OŘ. R. Černý Aramark.

5. 6. 2025
Velmi spokojený se smaženým sýrem. Chyběla mi tatarská omáčka v ceně. Případně domácí tatarka.

Moc děkujeme :) Team Aramark.

5. 6. 2025
Dobrý den, chtěla bych poprosit, jestli by bylo možné např. v jídelním lístku na webu (menu.aramark.cz/cooper/listek) uvádět, co bude který den v teplém bufetu. Moc děkuji.

Dobrý den děkujeme za dotaz. Menu na teplý bufet se pokusíme den dopředu ale jen v tištěné podobě . Děkujeme a přejeme hezký den. Team Aramark.

5. 6. 2025
Jídlo Nudličky Stroganov. Rýže polotvrdá. Polévka nedovařená čočka.

Dobrý den v Indické polévce je červená čočka a ta je trošku jiné konzistence než klasická . Rýže byla jasmínová a všem chutnala. Ale děkujeme za váš názor. Budeme se příště snažit aby bylo vše k vaší spokojenosti. Team Aramark.

5. 6. 2025
Při objednávaní na další dny jsem zjistil, že chybí v nabídce na výběr přílohy čerstvá zelenina, jako u předchozího dodavatele. Tato volba byla alespoň 3 x týdně. Jsem velmi spokojený s nabídkou snídaní.

Dobrý den děkujeme za pochvalu. Zatím neplánujeme ale v nabídce budou i obědové saláty . Hezký den. Team Aramark

© 2025 ARAMARK, s.r.o.
Všechna práva vyhrazena.