Restaurace Foxconn Kutná Hora

Podněty a připomínky

(neuvádějte své jméno)

Beru na vědomí, že osobní údaje budou zpracovány za účelem adresného vyřízení reklamace či připomínky, a to za podmínek uvedených v Oznámení – ochrana osobních údajů

Souhlasím se zveřejněním

Archiv odpovědí

30. 7. 2025
Dobry den, dnes bola na teplom bufete "smetanova omacka se susenymi rajcaty a zampinony" v ktorej boli kusky slaniny ktore neboli na menu vobec spomenute. Je to velmi neohladuplne voci lidem ktory nejedia maso ked pridavate maso do jedal bez toho aby to bolo spomenute v menu. Prosim Vas, nepridavajte maso do jedal bez toho aby ste to spomenuli v nazve jedla, "smetanova omacka se susenymi rajcati, zampinony a slaninov" by bol spravny popis jedla v tomto pripade. RS

Dobrý den, za tuto nepříjemnost se Vám moc omlouvám a budu dbát na to, aby se tato situace již neopakovala.

30. 7. 2025
Dobrý den, Chtěl bych podotknout jednu "nesrovnalost", o které možná ani nevíte. Týká se to váhy jídla v teplém bufetu. Dnes byly v nabídce teplého bufetu pirožky bao (velmi chutné). Povolený počet kusů na 1 porci je 5 ks, jenže když jsem vzal 5 ks, na pokladně váha překonala 450 g a musel jsem doplácet. Chápete? Musel jsem doplácet za standardní porce :) Takže navrhuji, aby se takové jídlo opravdu prodávalo na kusy, ne na váhu. Když mám 5 ks, tak ať mi na pokladně odečtou za standardní cenu jídla a není potřeba to vážit. Ušetří to také čas na pokladně.

Dobrý den, děkuji Vám za Váš dotaz. Ano povolený počet byl opravdu 5ks na porci (pouze však těchto knedlíků). V případě, že si vezmete např. více omáčky, tak už však bude přesah gramáže s doplatkem cca 1 Kč. Při přidání například zeleniny bude váha ješte těžší s větším doplatkem. Příště se prosím nebojte zeptat i na pokladně, určitě Vám ihned vše vysvětlí.

29. 7. 2025
Dnešní kachna z teplého bufetu byla vynikající. Zařadit častěji do jídelního lístku takto by bylo skvělé. Díky

Dobrý den, jsme moc rádi, že Vám kachna chutnala a pokusíme se ji na jídelníček zařadit častěji. Děkujeme Vám

24. 7. 2025
Dobrý den, podle dat a čísel je teplý bar tím hlavním co se prodává a tak bych měl pár podnětů: 1. Mohli byste prosím nějak zlepšit zásobování a skladbu baru? Často se stává že jeden den tam je hodně příloh a nic moc na výběr k tomu a následně druhý den tam je hodně masa či hlavního jídla a nic moc příloh. 2. Také by například pomohlo kdyby bylo jasné co na baru bude doplněno. Například včera dne 23.7. jsem si nějak nemohl vybrat z nabízených jídel, chtěl jsem se zeptat zda-li nebude na bar něco doplněno, ale nebylo bohužel koho. Když jsem si tedy po pár minutách nabral z toho co tam bylo tak paní přinesla další dvě přílohy které tam do té doby nebyly (rýže + krokety). Kdyby o tom byla někde nějaká informace tak bych si počkal o minutu déle. Takhle už jsem nechtěl vracet co jsem měl na talíři... :-/ 3. Cena baru. Chápu že není jednoduché stanovit cenovou politiku, ale když si vezmu jeden plátek masa, k tomu 5 houskových knedlíků a poliju omáčkou, tak mám "nadváhu" 100g za 25 Kč, Přitom když je to samé jídlo na výdeji 1 či 2 tak je cena o těch 25 Kč nižší. To samé když si naberu 150g smaženého květáku a k tomu brambory, tak když si dám o 100g brambor více, tak to je 25 Kč navíc. Cena za 1kg uvařených brambor je tedy 250 Kč. Děkuji

Dobrý den, děkuji Vám za Váš dotaz. Na teplém bufetu máme vždy minimálně tři druhy příloh a tři druhy s masem, plus zelenina, omáčky... Snažíme se vše včas doplňovat, některé pokrmy mají však delší přípravu a mohlo se stát, že se zrovna doplňovalo později. Za tuto komplikaci se Vám omlouváme. Co se týče ceny na teplém bufetu, tak je to stanovené tak, že si zde můžete vybrat z více pokrmů a různé gramáže, omáčky, zeleninu. Cena je stanovena jako u ostatních pokrmů s tím, že pokud máte např více brambor, zeleniny tak se samozřejme musí pokrm doplatit. Pokrm si můžete zvážit aby jste měl přehled o váze porce.

22. 7. 2025
Dobry den ze dne 22.7 chvalim vase Tonkatsu, opravdu vyborne jidlo..Zaradte do nabidky casteji.. dekuji

Dob rý den, moc nás těší, že Vám Tonkatsu chutnalo a určitě jej zas zařadíme do nabídky pokrmů. Děkujeme

17. 7. 2025
Dobrý den, dnes bych chtěla pochválit lívance s borůvkami. Kupodivu i na noční směně byli moc dobré a moc jsme si pochutnali.

Dobrý den, jsme moc rádi, že Vám chutnalo a věřte, že se snažíme, aby i na noční směně bylo jídlo vždy chutné.

14. 7. 2025
Dobrý den, dnes byl v teplém bufetu výborný králík. Prosíme zařaďte ho častěji do nabídky teplého bufetu.

Dobrý den, jsme moc rádi, že Vám klálík chutnal a určitě se v brzké době opět objeví na teplém bufetu.

9. 7. 2025
Dobrý den, musím pochválit čínské nudle z teplého baru dne 8.7. na noční směně, opravdu výborné, jen tak dále a klidně častěji :)

Dobrý den, jsme moc rádi, že Vám čínské nudle chutnali a pokusíme se podobné pokrmy na jídelní lístek zařadit častěji. Ještě jednou Vám moc děkujeme, za tuto pozitivní zprávu.

27. 6. 2025
Dobrý den, proč jsou v KH tak malé porce. Zdá se mi že jen ubíráte a ubíráte. V poslední době je to videt už aj na fotkách Pardubice (nalevo) KH (napravo) v přiloženém souboru. Jsme jedna firma a vaří nám taky jedna firma ale rozdíl v kvalitě a porci Pardubice vs. KH je opravdu šílený. Dneska to je u placek ale děláte to u všeho. Třeba na nočních směnách je vystavený pěkný velký řízek a na talíř nám naloží jen takové zbytky oschlé, nie ne z půlky to co prezentujete. Můžete k tomu prosím podat vysvětlení? Moc děkuji

Dobrý den, děkuji Vám za Váš dotaz. Věřte, že porce jsou stejné akorát jinak naservírované. Vše se vaří úplně stejně a to podle norem, takže gramážově není žádný rozdíl. Jestli jste na noční směně dostal menší řízek , tak se moc omlouvám za pochybení naše personálu. I řízky jsou na stejnou gramáž a v případě, že je řízek menší, tak by Vám měli dát dva menší kousky. Za to se Vám omlovám. Jinak i řízky na večerní směnu se smaží těsně před začátkem večeří a pak i v průběhu.

24. 6. 2025
Dnes jsme si dali salát z baru a nebyl umytý. Měli jsme v něm písek a dokonce malého slimáka. Přítel si tu už salát asi nedá. Video nejde nasdilet.

Dobrý deň, veľmi sa ospravedlňujeme za nepríjemnú skúsenosť, ktorú ste u nás mali. Je nám ľúto, že šalát nesplnil vaše očakávania a došlo k takejto situácii – to rozhodne nezodpovedá našim štandardom kvality. Vašu spätnú väzbu berieme veľmi vážne a okamžite sme podnikli kroky na dôkladnú kontrolu a zabezpečenie, aby sa podobná situácia už neopakovala. Chápeme, že vás to mohlo sklamať, a veľmi nás mrzí, že váš partner stratil dôveru v naše šaláty. Budeme radi, ak nám dáte ešte šancu a pri najbližšej návšteve sa obrátite na náš personál – radi vám všetko vynahradíme. Ďakujeme, že ste nás na problém upozornili. Petrán

20. 6. 2025
Dobrý den, dnes jsem šla na oběd, zvolila jsem č. 4 (Smažený sekaný řízek se sýrem, bramborová kaše, sterilovaná okurka) a opravdu jsem nečekala, že mě čeká taková katastrofa. Mleté maso bylo úplně syrové, tepelně neupravené vepřové asi nechce jíst nikdo, chuť naprosto příšerná. Řekla bych, že rozhodně nebudu jediná, kdo by uvítal, aby si kuchařky/kuchaři dali větší pozor a neservírovali taková šílenství. Jak jsem přišla na oběd, tak jsem rychle také odcházela. Toto opravdu není dobrý přístup.

Dobrý deň, daná situácia nás veľmi mrzí. Veľká škoda, že ste neprišli osobne na pokladňu reklamovať dané jedlo, spravila by sa hneď náprava. Kontrolovali sme náhodne približne 5 porcií a všetky boli v poriadku, musela to byť len anomália a jediná porcia, lebo iné reklamácie na dané jedlo sme nemali. Ešte raz sa ospravedlňujeme.Petrán

20. 6. 2025
Dobry den, moc se omlouvam ze vas hanim, ale obcas se vam neco nepovede, a nemelo by se to stavat, protoze jsme odkazani pouze na vas.. dale mam vytku k vydejarum jidel, kteri jsou obcas trochu nemili.. a kdyz se ozvu ze se mi neco nelibi, nejsou zrovna damy mile.. chapu maji toho moc ale to i ja vzdyt ja jsem taky v praci. A snazim se byt mily na kazdeho.. dekuji za zmenu A.K.

Dobrý deň, ďakujeme za správu. Podobná kritika nás iba posúva vpred a bez nej by sme sa posúvali vpred pomalšie. Personál na výdajni jedál bol poučený a preškolený a pevne verím, že sa to už nebude opakovať. Ďakujem. Petrán

20. 6. 2025
Dobrý den, kvalita jídla na nočních směnách je opravdu odpuzující, že nutí člověka se tu stravovat méně a méně. 19.6. kdy byl v menu camebert, to opět potvrdil, kdy byl absolutně nepoživatelný. Nejen že byl uplně studený, ale ta strouhanka nebyla snad ani strouhanka, nějaká směs čeho? Ještě k tomu neudělané a rozmáčené, předpokládám, že normálně smažený na oleji není. Prosím udělejte něco s tím, abychom se i v noci najedli. Běžně ty jídla na té noční se opravdu nedají jíst. Polévky naředěné nebo nejsou, jídla docházejí, je to furt studené a o bufetu ani nemluvim, tam jsou buď jen přílohy s kterými nejde dát nic dohromady, nebo jídla, ke kteým není žádná příloha. Opravdu, tady není za co chválit, budem všichni rádi, když na ty noční se někdo taky zaměří/odpoledn. Děkuji

Dobrý deň, ďakujeme vám za vašu úprimnú spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí, že ste mali takúto skúsenosť s kvalitou jedla počas nočných zmien. Vaše pripomienky sme si vzali k srdcu a poučili sme sa z nich. Uistíme sa, že personál bude dôslednejšie dohliadať na správnu prípravu a podávanie jedál, aby sa podobné situácie neopakovali. V budúcnosti plánujeme zvýšiť kontrolu kvality a zabezpečiť, aby boli jedlá čerstvé, teplé a vhodne pripravené. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a budeme sa snažiť, aby ste sa u nás mohli vždy dobre najesť, aj počas nočných zmien. Ešte raz vám ďakujeme za vaše podnety a veríme, že nám dáte šancu ukázať zlepšenie. Petrán

17. 6. 2025
Dobrý den, předem bych rád poděkoval za Vaši dosavadní práci a současně vznesl podnět k zamyšlení nad skladbou jídel, která jsou nabízena během výdeje a teplého baru. Všiml jsem si, že někdy dochází k situacím, kdy je výběr příloh nebo hlavních chodů složen tak, že se mohou obtížně kombinovat do výživově vyváženého a chuťově sladěného talíře. Zároveň často chybí možnost výběru pro strávníky s bezlepkovou dietou, vegetariány nebo ty, kteří se snaží o zdravější životní styl či mají nějaká stravovací omezení. Chtěl bych se zeptat, zda by bylo možné: - při sestavování menu více zohledňovat kombinovatelnost jednotlivých složek jídla, - pravidelně zařazovat plnohodnotnou bezlepkovou a vegetariánskou variantu, - případně vytvořit krátkou kampaň nebo informační cedulky k tomu, jak si zdravě a chutně sestavit talíř i při specifických omezeních. Děkuji za zvážení tohoto návrhu a přeji hezký den.

Dobrý deň, ďakujeme a určite sa nad tým zamyslíme. Samozrejme, situácia na bufete môže nastať, niekedy je to iba chvíľkové, keďže bufet sa obmieňa a dopĺňajú sa nové čerstvé veci. Pri intolerancii sa treba riadiť cedulkami, na ktorých sú vždy označené alergény, napríklad v ponuke teplého bufetu sú masové zmesi bezlepkové. Nad kampaňou sa určite zamyslíme, je to výborný nápad. Ďakujem.

18. 6. 2025
Dobrý den, vzal rizoto s kuřecím masem dnes 6-17-2025 z baru, překvapení mě určitě zapůsobilo, dostal jsem zbytky folii v jidle. Ve skutečnosti je to velmi nechutné, neřešil jsem problém přes pokladnu, takže jsem neměl čas. Věřím, že se změní a zlepší kvalita servírování a prezentace. Děkuji

Dobrý deň, daná situácia nás veľmi mrzí, škoda, že ste sa ponáhľali, vyriešili by sme veľmi rýchlo na mieste adekvátnou náhradou. Do budúcna na to dám pozor a pevne verím, že sa nám to už nestane. Ďakujem.Petrán

9. 6. 2025
dobry den preji, ryze dne 9.6 byla nepozivatelna. mozna jina varka byla v poradku, ale byl jsem mezi prvnimi a nestala za nic.

Dobrý deň, ospravedlňujeme sa, do budúcna dáme na to pozor aby sa to už neopakovalo. ďakujem Petrán

2. 6. 2025
Dobry den, posledni dobou se mi zda, ze kvalita tepleho bufetu znacne klesla, prosim o napraveni situace, vzdy jsem byla moc spokojena, ale posledni tydny, se to neda jist.

Dobrý deň, kvalita bufetu z našej strany určite neklasla. Bude to váš subjektivní názor, ktorý nás samozrejme mrzí. Za posledné týždne sa celkové hodnotenie tepleho bufetu drží priemerne na krásnych 1,7. Keby tam došlo k zhorešniu kvality určite by sa nám to odrazilo na hodnocení. Ďakujem, Petrán

28. 5. 2025
Můžete prosím zařadit do jídelního lístku častěji Čínské nudle? Díky

Dobrý deň, ďakujeme, určite sa na to pozrieme a zaradíme. Ďakujem Petrán

20. 5. 2025
Dobrý den, ráda bych se optala na nabídku baget v jídelně. Před cca 2 lety byla ještě v nabídce bageta "route 66" a nyní ji zaměnila bageta "chicken strips". Byla by možnost, že by se do nabídky ještě někdy vrátila? Děkuji

Dobrý deň, preveríme u dodávateľa, ak bude k dispozícii zaradíme. Ďakujem Petrán

16. 5. 2025
Dobry den, muzete prosim z okna denne ponuky odstranit moznost slovenskeho jazyka? Ten preklad je na vyhlaseni valky. Pokud to dela system, tak duvod odsttranit to a pokud to dela fyzicka osoba, tak at to prosim uz nedela. Klidne at tam zustane CZ / EN Dekuji. PS: odpovede vidim v Slovencine....Tak by ste to ako Slovak mohol vidiet :D

Dobrý deň, okno dennej ponuky je iba v cz/en verzii, iné jazykové preklady nemáme k dispozícii. Poprosím vás o zaslanie odkazu aby sme zistili kde je chyba. Je ešte možnosť že váš internetový prehliadač má nastevené automatické prekladanie, doporučujem skontrolovať. Ďakujem Petrán

15. 5. 2025
Dobrý den, dnes byl v Menu sýr s bramborami, když jsem požádal paní na výdeji, jestli by mi mohla dát místo brambor hranolky, odpověděla mi, že mi je nemůže dát. Dříve to nebyl problém a člověk si normálně připlatil za přílohu z minutky.

Dobrý deň, mrzí nás daná udalosť, táto možnosť stále je. Personál bol preškolený a upozornený. ďakujem Petrán

14. 5. 2025
Dobrý den, prosíme Vás o prověření kvality kávy a mléka z kávovarů v jídelně. Zhruba týden trvá, že při napuštění kávy "cappuccino" se pěna nenašlehá jako předtím. Než dojdete ke stolu si kávu vychutnat, není v kelímku pěna žádná. Spíše se jedná o kávu s mlékem. Od května došlo ke zdražení, ale cena neodpovídá kvalitě. Děkujeme za vyřešení.

Dobrý deň, ďakuejme za upozornenie, dali sme požiadavku na výrobcu kávovaru aby prebehol servis a kontrola. Cena sa zvyšovala z dvovodu zvýšania globálnej nákupnej ceny nie kvoli zvýšeniu kvality Ďakujem Petrán

13. 5. 2025
Dnes Dršťková polévka k obědu zcela přesolená.

Dobrý deň, vaľmi sa ospravedlnujeme, do budúcna s to nebude opakovať. Ďakujem Petrán

8. 5. 2025
Dobry den, ocenila bych v nabidce produktu k zakoupeni vice bezlepkovych variant, chapu ze nebudete prodavat bezlepkove pecivo, ale bylo by fajn zaradit alespon ryzove neochucene chlebicky at ma clovek moznost dat si vubec neco k snidani nebo nahradit pecivo kdyz je treba.Dekuji.

Dobrý deň, ďakujeme za pripomienku, určite zaradíme do doplnkového predaja bezlepkový produkt neochutený. Momentálne máme viac druhov bezlepkového sortimentu ale opchutený/namáčaný, ktorý nieje vhodný napr k párkom alebo šunke. Ďakujem Petrán

7. 5. 2025
Dobrý den, bylo by prosím možné ráno podávat snídaně zdravější formou? Bohužel langoš, sekaná, buřty na pivu, zapečená bageta se slaninou nebo 3 druhy párků za mě nejsou plnohodnotná a kvalitní snídaně. Ovesná kaše, toast s vajíčkem a slaninou nebo zapečené tousty jsou fajn zpestření, které se objevuje nepravidelně a velmi málo. V úterý a čtvrtek je dobrý výběr krájených sýrů a uzenin, zbytek dnů už tak dobrý není a kromě obložených housek není skoro žádný výběr.

Dobrý deň, ponuku ranajok plánujeme v blízkej době inovovať a rozširovať, určite zaradíme aj zdravšie a lahšie jedlá. ďakujem Petrán

7. 5. 2025
Musím pochválit kuchaře, jakým způsobem připravuje špenát z celých listů, takový neudělám ani doma. Byl dnes v teplém pultu a byl výborný. Děkuji.

Dobrý deň, ďakujeme za pozitívnu recenziu, odovdám do kuchyne. Ďakujem Petrán

5. 5. 2025
Dobry den, prosim vas slo by na snidanich aby byla v nabidce kremzska horcice a vicekrat burty na pivu??? dekuji S pozdravem

Dobrý deň, horčicu kremzsku standardně nepoužíváme, musíme objednat u dodávateľa. Ponuku ranajok plánujeme v blízkej době inovovať a rozširovať, určite zaradíme viac krát burty na pivu. ďakujem Petrán

2. 5. 2025
A jsou veci ktere me vzdy udelaji radost tak ty prosim neměňte.Viz fotka kdy tyto deserty jsou super…

Dobrý deň, podobné veci meniť určite nebudeme, budeme len a len pridávať. Ďakujeme

25. 4. 2025
Dobrý den, Mohli byste prosím drobně upravit recepty a jídla trochu odlehčit? Mají příšerně moc velkou energetickou hodnotu a často jeden oběd v práci mi pokryje celý můj denní energetický příjem! Tady je pár tipů, jak jídla odlehčit: - ne všechna jídla, ale dost jídel jde místo smažení péct v troubě (řízky, karbanátky, hranolky), případně na grilu (klobása) - používat výrazně méně oleje (místo plavání jídla v oleji používat olej ve spreji, kde se stříkne jen zlomek - při použití spreje, kdy toho oleje jídlo do sebe nenasákne tolik, může být rozdíl klidně až 1000 kJ...) A ještě bych chtěl poprosit, pokud není rýže součástí nějakého jídla v klasickým menu, mohli byste ji dávat každý den do teplého baru? Děkuji.

Dobrý deň, receptúry nemůžme svojvolne meniť / upravovať, máme ich cntrálne dané. Vašu pripomienku pošlem na centrálu aramarku, aby sa na to pozreli. Ak máte kalorické tabulky, dietu, intoleranciu na suroviny, doporučujem využiť studený a teplý bufet v ktorom si vyskladáte perfektný a chutný obed presne podľa vašich požiadaviek, len s tým že kalorie si musíte vyrátať už sami. ďakujem Petrán

16. 4. 2025
Posledni dobou opet sklouzavame k pokulháváni kvality jak na salat baru kdy je ve 12 prazdny a rajcatovy salat je jak cibulovy, tak zaroven avizovane masove koule je nakrajeny nejaky parek.

Dobrý deň, ospravedlnujeme sa, personál bol upozorený aby šalátový bar kontroloval častejšie a dopĺnal. Petrán

16. 4. 2025
Dobrý den, jak je možné, že dnes, 16.4.2025 v 17,10, což je 10 minut od začátku výdeje večeří, nebylo již k dispozici bezmasé jídlo? Dle vašeho personálu bylo pro odpolední směnu ponecháno jen minimum porcí. Prosím do budoucna o nápravu. Děkuji

Dobrý deň, ospravedlňujeme sa, večerná zmena bola důrazne upozornená že obdobné veci sú neprístupné, a musí byť zabezpečená adekvátna náhrada. Lievancov bolo pripravených viac porcí ale vačšina nespĺnala nami požadovanú kvalitu tak nebola zaradená do predaja. Do budúcna bude náprava. Ďakujem Petrán

16. 4. 2025
Dobrý den, ačkoliv to dělám nerada, musím si stěžovat. Dnes (16.4.2025) byly v nabídce lívance s borůvkovou omáčkou. Když jsme dorazily na večeři, již cca v 17:10 nám bylo řečeno, že lívanců bylo z rána necháno na odpolední směnu málo a lívance v tuto dobu již nejsou. Jsem si jistá, že od konce ranního výdeje obědů do 17:00 lze stihnout připravit pár lívanců ;) Nebo odpolední směna jí jen zbytky od oběda? Nehledě na to, že tabule s lívanci nad výdejem svítila ještě v 18:00. Proč tedy nabízet něco, co již hodinu nelze dostat? Lze předpokládat, že když zavedu novinku (lívance s borůvkami jsem tu ještě neviděla, a pokud ano, není toto jídlo obvykle zařazeno v menu), zaměstnanci budou logicky chtít ochutnat, a tak by bylo záhodno připravit adekvátní počet porcí. Další věc, která s touto věcí úzce souvisí, je, že když tedy není v nabídce jediné bezmasé jídlo, není za něj žádná dotovaná varianta. Takže pokud se chci najíst alespoň nějak, musím si připlatit něco kolem 20 Kč za nedotovanou alternativu. Lze zajistit, aby lidé, kteří nejí maso, měli zajištěnou alespoň nějakou večeři, za kterou si zaplatí jako za klasickou večeři? Byť mi to dnešní lívance nevrátí, prosím o nápravu do budoucna. Předem děkuji za odpověď.

Dobrý deň, ospravedlnujeme sa, večerný personál bol důrazne upozorený aby sa obdobné veci neopakovali, a aby bola zaistená adekvátna náhrada. Lievancov na večenú smenu bolo pripravených viac ale nespĺnali nami požadovanú kvalitu tak neboli zaradené do predaja. Poobedná smena má kvalitovo a chutovo jedlá totožné ako obednajšia smena. Do budúcna lievancov bude pripravených viac, dúfam že si pochutnáte . ďakujem Petrán

14. 4. 2025
Proč zmizel ze salátového baru ten základní- suchá směs hlávkových salátů zřejmě s rukolou, čekankou a peking zelím " bez dochucovadel a nálevu". Žádám o opětovné zařazení do nabídky pro lidi co jiný nemůžou jíst, aby tam byl aspoň jeden. Věčně v baru scházel, takže na nezájem si nemůžete stěžovat.

Dobrý deň, ponuka šalátov je už doplnená a vašu požiadavku, ďakujem Petrán

10. 4. 2025
Vážení. Tak dnes jsem si dal kus-kus (nekus-kus). Děláme ho doma, takže ho znám a vím jaký je. To, co jsem však dnes dostal na talíř, kus-kus rozhodně nebyl. Spíše nějaký bulgur na který jsem neměl chuť. Nejhorší je na tom to, že mě šéfkuchařka přesvědčovala o tom, že to kus-kus byl, když to nebyla pravda. Když se vaří něco jiného, tak to má být zveřejněno. Jsem zvědav, co zazní na stravovací komisi.

Dobrý deň, bol som informovaný o danej veci, hneď ako ste osobne konfrontovali pani sefkucharku. Kus-kusov je viac druhov, štandard sú drobné cestovinové guličky ktoré pozná každý. Kus-kus ktorý ste u nas ochutnali je kus-kus perleťový talianskeho typu, guličky sú väčšie ako štandard, ale menšie ako napr tarhona. Bulgur je sušená pšenica ktorá je chuťovo ina, a výsledné jedlo by bolo chuťovo iné, čo nebolo. Čiže k zámene inej surovine neprišlo a ani naši pani sefkucharka vás neklamala. Pýtala sa vás či vám chutilo, a zaznela kladná odpoved. Samozrejme sa do budúcna vyhneme tomuto druhu kus-kusu, a upozorníme aj nášho dodávateľa. Je nám luto že sme vás daným jedlo neuspokojili, v buducne si na to dáme pozor. Na stravovaciej komisi to môžme ešte raz prebrať osobne. Ďakujem Petrán

9. 4. 2025
Dobry den.. Od te doby co tu pracuji tak je jedno jidlo ktere jsem si tu zamilovala a davam si ho prakticky kazdou stredu. Ty polevky Pho jsou za me uplne uzasne... Dnes jsem byla dost zklamana.. Porce byla prilis mala.. Snedla jsem vse a ani ne po hodine jsem uz mela hlad a to jsem zena..

Dobrý deň, mrzí nas vzniknutá situácia. Personál bol poučený a preškolený. Do budúcna vás veľmi pekne poprosím aby ste podobný problém riešila hneď buď pri platba pri kase alebo si zavolajte manažéra alebo sefkucharku aby sme porciu vedeli hneď zvážiť, upraviť, doplnit. Spokojný a tým pádom aj nasýtený zákazník je pre nas dôležitý. Ďakujem Petrán

10. 4. 2025
Dobrý den, touto cestou chci podat stížnost na Vaši jídelu, jelikož v poslední dobu je v 23:00 nedostatek jídla (dnes byl 9.4.2025 debrecínsky guláš bez masa - jenom s párkem co je nepřijatelné) 20 lidí odcházelo sklamaných s prázdnym žaludkem, den před tím se řízky vypařili dřív jak ve 22:40 a gulášová polévka nebyla vůbec. Pani pokladní byla úplné na nervy a vyčerpaná ze stížnosti na nedostatek porcí jídla. Se srdečným pozdravem

Dobrý deň, ospravedlňujeme sa, o probléme som bol informovaný. Bola to personálna chyba a spravili sme potrebné kroky aby sa to už neopakovalo. Personál na večerný výdaj bol opakovane preškolený a poučený ako postupovať pri podobnom probléme aby sme aj do budúcna tomu zabránili. Ďakujem Petrán

3. 4. 2025
Zase a znovu.. jak neponaučitelní, vidím že už se ozvalo více lidí že Camembert bývá místo smaženého sýru každý třetí Čtvrtek a směna 2 se ho tím pádem nikdy nedočká.. změntě to už prosím nebo se bude muset podat stížnost na vyšších místech :) Děkuji

Dobrý deň, veľmi sa ospravedlňujeme, chybu priznávame. Pracujeme na novom internom systéme zostavovania jedálneho lístku, a vaša poznámka je medzi prioritami. Ďakujem Petrán

31. 3. 2025
Dobrý den, bylo by možné udělat větší výběr obložených housek na snídani před 7 hod. (jako bylo dříve). Např. větší výběr salámů, více druhů pečiva, bagel apod,... Teď je v 7 hod. na výběr pouze jeden druh. Děkuji

Dobrý den, o bagely byl velmi malý zájem, můžeme zkusit opět zařadit. Krájené uzeniny a sýry jsou v uterý a ve čtvrtek. V. Šustová

28. 3. 2025
Dobrý den, dnes byla v nabídce bageta s říčanskou klobásou. A opět jako už kolikrát, v 11:00 NEBYLA Když víte jaký je o bagety zájem, proč neuděláte víc porcí?

Dobrý den, omlováme se, příště vyrobíme více. O bagety je velmi malý zájem, vyrábíme podle předchozích prodejů. V. Šustová

27. 3. 2025
Dobry den, opet šesty tyden čtvrtek je camembert a směna 2 se ho tedy nemuže dočkat,protože mame volno. Jde to změnit , treba točit po pěti tydnech? Děkuji

Dobrý den, příště je camembert je v jídelním lístku zařazen na 17.4.. Třeba budete mít štěstí. Grilovaný camembert najdete minimálně 1x v týdnu i na teplém bufetu. V. Šustová

20. 3. 2025
Dobrý den, nevím kdo vám dodává masové kuličky, které dáváte do teplého bufetu, ale bylo by fajn, kdyby je mleli bez kostí. Dříve se to nestávalo, ale už podruhé co jsem si za posledních 14 dní dal masové kuličky jsem v nich nakousl kost. Respektive kůstku, ale tak tvrdou, že to bylo o zub. Kdybyste mohli toto s dodavatelem pořešit, bylo by to super. Děkuji.

Dobrý den, informaci předám na centrální nákup k řešení s dodavatelem. děkuji. V. Šustová

18. 3. 2025
Dobry den, jelikoz jsem fanousek Valasske kyselice a rad ji varim,tak jsem presvedcen ze Slovenska obdoba kapustnice vypada stejne,jen se tam pridava paprika,takze je nacervenala. Tato vase polevka,ktera je nazahustena voda s divnou chuti a vuni,tak trochu jak voda po umyti hrncu,byla strasna. Samozrejme chapu 100 lidi,sto chuti.

Dobrý den, podle našich receptur se kapustnica nezahušťuje. Lepek, který je uveden ve složení polévky je z paprikové klobásy. V. Šustová

11. 3. 2025
Dobrý den, jenom dotaz. Kam se ztratila bramborová kaše, že jsem ji dlouho neviděl ? Vařené brambory jsou v poslední době hodně v převaze :) Dekuii za odpověď všech, co mají rádi bramborovou kaší . S pozdravem Adrián

Dobrý den, kaše se určitě neztratila. V jídelníčku je hned zítra s pečenou krkovicí. V. Šustová

7. 3. 2025
zdravim, dnešní Burger s trhaným vepřovým masem, amer. brambory, nebyl špatný jen by to chtělo víc kečupu a pod. v celku byl poměrně dost suchý

Dobrý den, děkuji za připomínku. Příště přidáme na ingrediencích. V. Šustová

26. 2. 2025
Zdravím, každou středu si dávám Pho. Dnes bylo obzlášť velmi pikantní a to si ho jako vždy nechávám dát bez papriček. Nemám rád pálivá jídla, ale zvládnul jsem to. Myslím, že by bylo dobré na to upozornit i v jídlením lístku, pro někoho by to už mohlo být fakt hodně. Díky

Dobrý den, Pho-Tom-Su (krevetové) obsahuje curry pastu, která je pikantní. Do ostatních Pho polévek se přidává chilli až při výdeji. Děkuji. V. Šustová

26. 2. 2025
Ve 22:30 došla zásoba řízků(největší vlna zaměstnanců ještě ani nebyla na jídle),maso z minutky nakombinované s pastabarem následně počítáno jako minutka .Katastrofalni ryze,rizoto lehce zapáchalo

Dobrý den, maso z minutky kombinované s pastabarem je počítáno jako minutka. Maso má větší gramáž. Podle sestavy bylo M2 - řízky - markováno ještě po půlnoci. V. Šustová

26. 2. 2025
Dobrý den, Nezlobte se na mě, ale to jídlo na té noční je opravdu katastrofální, není možný aby byl nějaký dohled i na noční směny?! Dik

Dobrý den, trvalou kontrolu na nočních směnách zajistit nedokážeme. Zaměstnance na nočních směnách opakovaně školí šéfkuchařka. V. Šustová

24. 2. 2025
Hovězí nudličky na houbách, dušená rýže, (Hovězí maso, cibule, houby, kmín, rýže), Obsahuje alergeny: 1.1, 9, 12 : Toto jídlo jsem si dal já + kolega a ohodnotil jsem ho jako dobré, avšak chyba lávky, jen jsem odešel z jídelny kolega říká že musí hodně pospíchat na WC. Jen se vrátil, povídá, že měl strašný průjem a křeče do žaludku. Já říkám, že se můj žaludek také nějak divně ozývá. No a co myslíte cca. do 2 minut jsem musel na WC také a hooodně spěchat abych to nenechal na půl cesty. Jídlo nebylo evidentně v pořádku. Žádám aby se touto cestou přihlásil také někdo další, kdo měl podobný problém!!

Dobrý den, děkujeme za vaši připomínku. Celou věc jsme probrali s paní hygieničkou. Dle sdělení kolegů z hygieny, se nevolnost po jídle = průjem, projeví nejdříve po 1,5 hod. Celkově jsme prodali 153 porcí, nikdo další se nepřihlásil. S pozdravem Tým Aramark

19. 2. 2025
Zdravim, ten Cabernet krory bol vecer 17.2. na teplom bufete bol velmi dobry, 5 stars. S pozdravem, Roman

Dobrý den Romane, to nás moc těší, určitě zopkujeme v nejbližší době. V. Šustová

14. 2. 2025
Od 11.2. do 14.2. mám denní směny a nemohu si pomoci, ale musím pochválit kuchaře, tento týden bylo jídlo velmi chutné, děkuji.

Dobrý den, moc děkujeme. Vyřídím kuchařům. V. Šustová

24. 1. 2025
Dobrý den, Dnes v pátek 24.1 byl velmi dobrý výběr v teplém bufetu. Děkuji Poddaný

Dobrý den, děkuji. ráda vyřídím kuchařům. V. Šustová

23. 1. 2025
Dnes byl gulášek moc dobrý, je vidět, že centrální kuchař když chce tak umí. Děkuji

Dobrý den, děkuji, kuchaři to ráda vyřídím. V. Šustová

21. 1. 2025
Dobrý den, Chtěla bych se zeptat, kdy opět bude indické menu (butter chicken). Moc nám chybí. Předem děkuji za odpověď

Dobrý den, na únor plánujeme Japonsko s Markem Doleželem a vegetariánský a USA bufet s Jiřím Krydou. Butter chicken určitě v budoucnu zařadíme. Děkuji. V. Šustová

19. 1. 2025
Dobrý den, přesně poznám, kdy se změní kuchař, aniž bych znala jeho služby. Pravidelně si dávám polévku a ta je buď výborná, že bych si přidala, nebo je nejedlá, že ji po dvou lžicích odložím. Viz včera a předevčírem. Dále jsme se vždy tešili na rajskou, že ji tady máte opravdu výbornou, jakou ani doma neuvařím, no ale v soboru to bylo bez chuti......prostě bylo vidět, že to vařil někdo jiný, než dříve. Tohle trvá už nějaký čas možná měsíc nebo dva. Přijali jste nového kuchaře? Dřív jsem takové rozdíly u stejného druhu jídla nevnímala. Asi jeden kuchař vařit umí a druhý ne. Hezký den

Dobrý den, náš kuchař je od října bohužel v pracovní neschopnosti a za něj máme na výpomoc centrální šéfkuchaře a samořejmě, že každý z kuchařů má jiný rukopis. V. Šustová

8. 1. 2025
Dobrý den, můžete prosím z jídelníčka vyjmout slepičí polévku ? Moje kolegyně není žádny kanibal. Děkuji :-D

Dobrý den, na tohle se trochu bojím odpovědět. :-). V. Šustová

7. 1. 2025
Dobry den, mohu poprosit zda me chutove poharky neklamaly a opravdu v case 23:35 bylo podavane cervene zeli namisto cervene repy k zapecenym flickum? Zadna informace dopredu, toto neblahe zjisteni jsem okusil az u stolu Predem dekuji za odpoved.

Dobrý den, omlouvám se, kolegyně si spletla sklenice. Děkuji. V. Šustová

31. 12. 2024
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda by bylo možné přidat na ídelníček k obědu v Kutné Hoře Langoš? Děkuji za odpověď

Dobrý den, langoše na obědy neplánujeme zařadit, bývají ve snídaňové nabídce. V. Šustová

29. 12. 2024
Dobrý den, Dnes sme si s kolegom dali minutku (brambory s kuřecím masem). Obaja sme mali v jídle chlupy/vlasy. Bolo by dobré upozorniť kuchára aby nosil na hlave celou čepici a nie iba čelenku. Niekolko krát som videl ako sa škrábal ve vlasech nad jídlem. Pár mesiacov dozadu som mal v dukátových buchtičkách v pudingu 2 mouchy, bohužel ma nenapadlo nafotit, jedlo som znechutene odniesol. V každom prípde som sa po dnešnej skúsenosti rohodol u Vás už nestravovať pretože kvalita vaších jedál za tú cenu naozaj nestojí.. Ďakujem L.K.

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnost a jako omluvu nabízíme oběd zdarma. Přihlašte se, prosím, na pokladně. Pokrývky hlavy - kšilty - jsou ané interním předpisem Aramarku. v. Sustová

23. 12. 2024
Dobry den, dnes bola na menu Čočková polévka ktora mala obsahovat: Čočka, cibule, česnek, majoránka. Bol som zhrozeny ked som si po dvoch lyziciach vsimol ze tam su kusky masa (zrejme parok). Je to velmi neohladuplne takto pridat maso do jedla bez toho aby to bolo spomenute na menu. Prajem pekny den, s pozdravem Roman

Dobrý den, omlouvám se. Chyba byla na straně šéfkuchařky, nechala uvařit čočkovou polévku s párkem i když v jídelníčku byla plánovaná polévka bez párku. Z toho důvodu neodpovídal popis na obrazovce uvařenému pokrmu. V. Šustová

16. 12. 2024
Dobrý den, na denních směnách je z mého pohledu vše v pořádku. Od ochotného personálu až po kvalitu a čerstvost podávaných jídel, to je ukázkou Vaší práce na profesionální úrovni. Nicméně na nočních směnách je to naprosto neakceptovatelné, personál na výdeji nerozumí česky, často neví co a jak má podávat či servírovat (bramborové knedlíky uprostřed talíře, zelí naservírované i s nálevem, chybějící sýr nebo oříšky či dip...) , neví ani co to je za jídlo a z čeho je připravované. Polévky i jídla v samoobslužném baru jsou často studená a oschlá, chybí naběračky a Maggi u polévek. A takto bych mohl s různými "detaily" pokračovat. Když to zjednoduším, evidentně ta práce ani jednu kuchařku na nočních směnách nebaví a je jim to úplně jedno jestli mají vše v pořádku nebo ne. Prosím, pokuste se tuto situaci vyřešit ať se můžeme všichni těšit na jídlo k Vám i na noční. Děkuji a přeji hezký den

Dobrý den, naše kuchařka na noční směně nyní dochází dvakrát v týdnu na ranní směnu. Pod vedením naší šéfkuchařky se snaží nabrat potřebné zkušenosti a zlepšit tak kvalitu na nočních večeřích.. Věříme, že tyto kroky přinesou pozitivní změny. Děkuji. V. Šustová

11. 12. 2024
Dobrý den, dotaz.. proč je pokaždé 2 týdny po sobě jdoucí ve Čtvrtek v nabídce smažený sýr s bramborem a třetí týden ve Čtvrtek vždy smažený camembert? Camembert je samozřejmě lepší než obyčejný sýr a bohužel kvůli Vašemu rozvrhu jídel se pokaždé mé směně vyhne, vždy když je v nabídce tak máme volno a nebaví mě čekat až ho zařadíte do pasta baru. Doufám že rozvrhnete tato jídla nějak lépe aby vycházeli na každou směnu alespoň jednou za měsíc, děkuji KG.

Dobrý den, menu podle rozpisu směn neplánujeme, opravdu nevíme, jak codíte do práce. Sýr je předmětem diskuze neustále, někdo naopak camembert vůbec nechce a byl by jem pro obyčejný smažený sýr. Děkuji. V. Šustová

13. 12. 2024
Dobrý den Dnes na noční směně jsem si dal Čínské nudle s kuřecím masem a zeleninou nebylo nás zrovna málo ale najít tam červa kterej se jeste hejbe je už opravdu něco a je to akorát o zdraví začínám pochybovat o čerstvosti a kvalite potravin ze kterých se jídla připravuji přidávám i fofo

Dobrý den, Velice nás mrzí, že jste měl takovou nepříjemnou zkušenost s naším jídlem. Maso i zelenina v tomto pokrmu byly mražené. V případě, že by se do pokrmu dostal hmyz, mohlo by to být způsobeno jedině vniknutím zvenčí. Tepelná úprava, kterou jídlo prochází, by v žádném případě neumožnila přežití živého hmyzu, pokud by se na něj dostal během přípravy. Přesto nás tato situace velmi znepokojuje a důkladně ji prošetříme. Děkuji. V. Šustová

13. 12. 2024
Dobrý den, jak je možné, že včera na noční směně byly v čínských nudlích s kuřecím masem červy???!!!! Přikládám foto a myslím, že tohle už je opravdu na udání na hygienu!!!!!!!!!! Zamyslete se co nám to tu podáváte!!!!! Jsme lidi a ne prasata!!!!!!!!!

Dobrý den, jedná se o stejné foto jako v minulém příspěvku. Ktéto fotografii jsme se již vyjádřili. Děkuji. V. Šustová

14. 12. 2024
Dne 12.12.2024 pri veceri byl v cinskych nudlich s masem nalezen velky dobre vykrmeny zivy cerv. vse ulozeno v telefonu a fotografie k dispozici. jak budete tuto situaci resit? mame ocekavat v kazdem jidle tento pridavek? dekuji za odpoved

Dobrý den, Velice nás mrzí, že jste měl takovou nepříjemnou zkušenost s naším jídlem. Maso i zelenina v tomto pokrmu byly mražené. V případě, že by se do pokrmu dostal hmyz, mohlo by to být způsobeno jedině vniknutím zvenčí. Tepelná úprava, kterou jídlo prochází, by v žádném případě neumožnila přežití živého hmyzu, pokud by se na něj dostal během přípravy. Přesto nás tato situace velmi znepokojuje a důkladně ji prošetříme. Děkuji. V. Šustová

11. 12. 2024
Dobrý den, opět jídlo obsahující maso neoznačeno ,,zvířátkem" ze kterého bylo uděláno :/ Prosím, dávejte na to pozor.. děkuji, KG.

Dobrý den pane Gotte, omlouváme se, dáme si pozor. V. Šustová

9. 12. 2024
Pečená kuřecí prsa v hoisin omáčce se zázvorem, jasmínová rýže, čerstvá zelenina ZE DNE 09. 12. 24 Když už fotítjídlo tak příště bez te staré hilé zeleniny vypada do hrozně

Dobrý den, zelenina je zalitá sojovou omáčkou s chilli. V. Šustová

10. 12. 2024
Dobry den, ve vyse uvedene smene jsem si k veceri dala hrachovou kasi s vejci.Kase sucha,vejce tvrde,coz me neprekvapuje,jelikoz kvalita jidel na nocnich smenach je otresna.Dlouhodobe.Co mne vsak zarazilo a vytocilo bylo chovani personalu pri reklamaci ,,pokrmu".Na dotaz,kdy byla vejce pripravena ,ze jsou nepozivatelna,mi bylo velice arogantne odpovezeno ,ze vcoraj a ze nic nevi,ze to nepripravovala.Myslim,ze toto chovani je velice nevhodne , nepripustne a neomluvitelne. To pominu,ze v rukavicich,kterymi vydava jidlo ,pouziva mobilni telefon.Opet nebyla v teplem bufetu oznacena jidla.Kvalita personalu na nocnich smenach je rovna kvalite pokrmu.Bylo by zahodno zjednat napravu.Bohuzel jsem nestihla stravovaci komisi,mela bych co rici.

Dobrý den, výdejčí je povinna vyměnit jídlo, pokud je zákazník nespokojený. Paní na výdeji byla poučena. Hrášková kaše byla večer hodnocena pouze jedním hlasem a to za 1. Děkuji. V. Šustová

5. 12. 2024
dobry den. chcem sa opytat ako vlastne funguje pasta bar?vcera sme si davali s kolegom grilovany hermelin a hranolky s pasta baru vahu sme mali cca 390g kus sme si prihodili kuraciu smes takze vaha bola cca 410 g ale obaja sme este doplacali ja som mal na karte 37 a doplacal som dalsich 7 kc.Nebolo by to dobre niekde napisat ze jedla s pasta baru by sa nemali miesat ze to pocitate ako dve jedla a nie ako jedno. vopred dakujem za odpoved

Dobrý den, na baru je napsáno - váha masa 120g a každé další maso je za doplatek. Hermelín je porce a směs už byla navíc - za doplatek. Váha 450g ce celková váha jídla s přílohou a případně i se salátem. V. Šustová

5. 12. 2024
dobry den ale nikde nabare neni napisane ze clovek si nemoze mixovat jedlo,takto vela ludi ani o tom nevie dakujem za odpoved

Dobrý den, přímo na bufetu je cedulka s informacemi. Bohužel nemůžu vložit obrázek, ale text je: Porce masa navíc za každých dalších 120 g 28,56 Kč. V. Šustová

3. 12. 2024
Dobry den len jednu otazku mam,preco nerobite Gulasovu polievku castejsie ale iba raz za mesiac? co je na nej take tazke,lebo dnes na obed bola gulasova polievka a pred onmou bolo asi 10 ludi a kazdy si ju dal.Takze sa chcem opytat preco ju nezaradite aspon 3 krat do mesiaca.

Dobrý den, polévky, tak jako ostatní jídla, kromě řízků a smaženého sýra, v rámci jednoho běhu jídelního lístku neopakujeme. Děkuji. V. Šustová

28. 11. 2024
Dobrý den, chci se zeptat jestli se nedají polévky také označovat zvířátkem z něhož jsou uvařené, pro lidi kteří sem přišli pracovat z jiných regionů světa a mají jinou víru podle které nesmějí konzumovat některé druhy zvířat. Ne každý ví, že například uzená polivka je také uvařená z prasátka. A dnes v hlavním jídle bramborové knedlíky plněné uzeninou, také není označeno, že jídlo obsahuje maso z prasátka.

Dobrý den, zítra už zvířátka uvidíte a bude i kravička. Děkuji. V. Šustová

27. 11. 2024
Dobrý den, dnes bylo v nabídce Smažený sýrový špíz, smažené hranolky, na jídelnu jsem dorazil v 11:15, když jsem požádal o porci tohoto jídla, bylo mi řečeno že už došlo, tak se chci zeptat, jak je možné, že v takovém čase, jídlo dojde, 45 min. po otevření výdejového okna, co je toto za nabídku?Děkuji za odpověd.

Dobrý den, sýrový špíz jsme postupně přdělávali. Toto jídlo nemůžeme mít dopředu připravené, smaží se průběžně, mohlo se tedy stát, že bylo potřeba si chvíli počkat, ale špízy jsme prodávali až do 13:00. Děkuji. V. Šustová

27. 11. 2024
Dobry vecer.Ja by som sa chcel zeptat prečo na nočnej smene nevydavate vyberove jedlo ale hlavna vec ze na jedalnom listku je napisane. Chcel som si dat ten syrovy špiz a ten nebol na vyber tomu nechapem. A spon ste ho mohli vymazat z jedalneho listka na nočnu ked aj tak nebude .A dalšia vec minule zase som mal dennu smenu tiež bolo vyberove jedlo syrovy špiz som sa potešil že si ho konečne dam ale pauzu som mal až 11:45 a akurat už došiel nebol . Ja tomu fakt ako nechapem ako je to možne že toho jedla nezrobite dostatok aby si to mohlo viac ludi dopriat. Ja zato nemožem že až tak mam pauzu. Ja aspon dufam že budem mat moznost si ten syrovy špiz aj dakedy dat. A fakt by som ocenil keby aspon to vyberove jedlo bolo možne dat aj na nočnej smene kedže aj minutku ste upravili že už neni každy den a vela krat na nočnej tam je to jedlo proste o ničom...

Dobrý den, na nočníprémiová jídla nedáváme a minutky mají na nočních velmi malé odprodeje. Sýrový špíz určitě opět zařadíme do nabídky, Děkuji V. Šustová

28. 11. 2024
Dobrý den, pokud se postupně sýrový špíz přidělával, proč takovou informaci personál nedává? Pokud mi někdo řekne, že už došlo, beru to jako definitivní :). Děkuji

Dobrý den, pokud se tak stalo, tak se omlouvám, ale přes pokladnu mezi 11:00 a 11:30 prošlo 39 sýrových špízů. Průběžně, bez větších časových prodlev. V. Šustová

25. 11. 2024
Pochvala za bezmasé jídlo, přesto, že nejsem vegetarián :Bramborové gnocchi, smetanová omáčka, bazalka, ořechy

Dobrý den, děkujeme, vyřídím kuchařům. Jedná se o novinku a určitě znovu zařadíme do jídelníčku. V. Šustová

26. 11. 2024
Dobry den, dnes musim reagovat na podnet nize ohledne Gnocchi. Na nocni smene po orechach ani pamatky a bazalka taktez nebyla na taliri. Misto toho slepene noky s hraskem ! Toto je opravdu na pochvalu pro kuchare :D Dekuji za gastronomicky zazitek , ukazkove klamani spotrebitele :)

Dobrý den, pokud jídlo neodpovídá vzorku, je možné ho ihned vrátit a nechat si nandat správnou porci, nebo si vyžádat jiné jídlo. Bazalku i ořechy jsme měli v dostatečném množství i na večeře, šlo tedy o cbhybu personálu na výdeji, kteří nedali na talíř vše, co tam patří. Za to se omlouváme. Jako kompenzaci Vám můžu nabídnout oběd zdarma. Děkuji. V. Šustová

20. 11. 2024
Musím poslat pochvalu ze Pho Ga.

Dobrý den, moc děkujeme. Vyřídím kuchařům. V. Šustová

21. 11. 2024
Dobry den, chtel bych se prosim zeptat, proc doslo ke zmene dodavatele u balenych salatu. Puvodne bylo na vyber vice dodavatelu a jeden z nich byla i Krajanka, ktera byla chutove na urovni "normalniho" salatu.. Nyni prevazuje dodavatel "Gastro-menu express"., ktery se neda konzumovat.. Jde o hmotu, ktera ma s finalnim produktem salatu spolecny jen nazev.. Nejde o muj individualni nazor.. Strejneho nazaru je v mem okoli vice lidi, kteri si salat kupuji. + dle volne dostupnych recenzi na internetu zjistite, ze dodavatel Gastro-menu je opravdu propadak a ma 3.6* hodnoceni, oproti tomu mlekarna Stribro (Krajanka) ma 4.4*. Proc jste se tedy vydali smerem zhorseni produktu pro koncoveho zakaznika? Diky.

Dobrý den, o našich dodavatelích a sortimentu rozhoduje centrální nákup Aramarku. Vaši stížnost předám. Děkuji. V. Šustová

11. 12. 2024
Chinese Style Lomi s vepřovým masem a zeleninou posilam pochvalu kuchari, i pres drazsi cenu Top

!Dobrý den, děkujeme, vyřídím panu Afable. Byla to jedna z jeho nových receptur, které postupně bude u nás prezentovat. V. Šustová

19. 11. 2024
Kaše k řízku byla odporná, byli tam kusy syrových brambor!!! Jako nechápu co je tak složitého na tom udělat kaši? To si někdo řekl že když se to ohřeje tak asi ty brambory změknou ne?

Dobrý den, kaše byla špatně připravená, brambory nebyly dovařené. Omlouvám se. Přijďte přes den si na jídelnu pro kompenzaci.Děkuji. v. Šustová

19. 11. 2024
Dobrý den, dnes 19.11,2024 v cca 22:30 jsem chtěl jíst řížek s bramborovou kaší, ale neměl jsem štěstí na brambory. Řižek sam o sobě je velmi chutná a šťavnatá. Bramborová kaše je ale hrozná, je ne dovařena, špatně šťouchaná, chuť a chuť jako pasta. je to hrozné! Řekl jsem o tom u pokladny, na což mi pokladní řekl, že je vše v pořádku atd.

Dobrý den, kaše byla špatně připravená, brambory nebyly dovařené. Omlouvám se. Přijďte přes den si na jídelnu pro kompenzaci.Děkuji. v. Šustová

13. 2. 2025
Dobrý den, chtěla jsem se optat kdy prosím zařadíte bavorské koleno s červeným zelí a bram. knedlíkem? Naposledy bylo na začátku listopadu a slibili jste znovu zařazení☻ Pokud od té doby bylo, tak jsem byla asi nepřítomna. Děkuji

Dobrý den, bavorské koleno je v plánu na 10.3.. V. Šustová

5. 11. 2024
Dobrý den, dnes bych chtěla pochválit Bavorské koleno s červ. zelím ☺. Mohli byste zařadit častěji.

Dobrý den, děkujeme, to nás moc těší. Je to nová receptura, určitě zařadíme znovu. V. Šustová

16. 10. 2024
Dobrý den, bylo by možné zvážit černé krabičky na jídlo ssebou a přidat do pokladny, aby bylo možné si odnášet i jídlo z teplého bufetu? Každý se na to u pokladny tváří jinak a řeší to podle sebe. Například přidáním talíře pod krabičku při vážení, což zbytečně zašpiní talíř a přidá váhu krabičky do jídla. Děkuji

Dobrý den, už je nastaveno. Děkuji za připomínku. V. Šustová

19. 10. 2024
Dobrý den. V úterý na noční směně po půlnoci, jsem u výdeje koukala na menu č. 1 ... Na talíři tam byl vystaven smažený kuřecí řízek a těstoviny, Zájemcům bylo ještě poléváno nějakou červenou směsí. Mohu se zeptat jak se menu jmenovalo? Děkuji

Dobrý den, několik zaměstnanců si dávalo řízek s těstovinami a omáčkou z menu 2 na vlastní přání, nechtěli vepřové maso. Paní na výdeji pak omylem toto nandala ještě dvěma zákazníkům, kteří už to nechtěli. V. Šustová

3. 10. 2024
Dobrý den, Můžete prosím občas omýt displeje hlasovacího systému?

Dobrý den, vyčištěno. Děkuji. V. Šustová

14. 9. 2024
Dobry den mamy z kamaratami stiynost piervne ne sciuchaja z przyprava jodla cekalo se na testoviny a my mame pauzu 30 minut a potum jeszcze czesta na pokladni moc dluho se ceka a dalsi brambory se ne dalo jesc a braklo vody do pita bylo prazne ja sem delal v toyota a phillip moris a tam je taki aramark i jidlo bzlo furt dobre a tu v foxconn furt nieco chybi a nebo nspatne uvarene a nebo chybi a polevki presolone nebo sama voda dekuju za pohopieni

Dobrý den, v současné době máme na pokladnách omezený počet zaměstnanců, jelikož dva z nich jsou na nemocenské. Pokladní nestihla nápoje doplnit. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Od tohoto týdne se situace již vrátí do normálu. V. Šustová

14. 9. 2024
Dobrý den. V době večeře nebyl dosupný žádný napoj, čaj, ani nebyla obyčejná voda!!! Ćevapčići bylo podáváno bez hořčice...prý denní směna nepřipravila. Byla mi sice nabídnuta hořčice v sáčku k zakoupení, ale nevím proč , když jsem platila plnou cenu.....,tedy i za hořčici i nápoj

Dobrý den, v současné době máme na pokladnách omezený počet zaměstnanců, jelikož dva z nich jsou na nemocenské. Pokladní nestihla nápoje doplnit. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Od tohoto týdne se situace již vrátí do normálu. V. Šustová

4. 9. 2024
Dobrý den, bylo by možné hlídat teplotu jídel i během odpoledních směn? Všechna jídla byla studená. Děkuji.

Dobrý den, omlouváme se za případné potíže. Na nočních máme novou kuchařku, zaučuje se. Vše jí bylo znovu vysvětleno. V. Šustová

21. 8. 2024
ahoj, dá se něco udělat s hot barem, mnoho lidí nepere rukavice

Ahoj, používání rukavic je na uvážení strávníků. Povinné nejsou. Děkuji. V. Šustová

© 2025 ARAMARK, s.r.o.
Všechna práva vyhrazena.