Kniha přání a připomínek

1. Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli taky někdy bude majonéza Hellmans? (to malé balení tatarky je fajn, ale ta majonéza by byla super). Děkuji.
20.5.2019
Dobrý den, paní Eiglová, děkuji za dotaz, ale bohužel majonézu v tomto malém balení nemáme zalistovanou v nabídce od našeho dodavatele. Objednáváme majonézu v 5kg balení, ale když se na nás obrátíte, tak určitě nebude problém Vám majonézu k jídlu poskytnout. Rádi to pro Vás uděláme. Přeji hezký den. R.Techniková
20.5.2019
2. Dobrý den, chválím Vás za dnešní bufet s dušenou zeleninou. Měla jsem dnes opravdu z čeho vybírat, co se týká bezmasých jídel. Když to takto bude i nadále, nebudu si muset nosit tak často jídlo z domova.
16.5.2019
Dobrý den, paní Pávková, Vaše pochvala nás moc těší, budeme se snažit na bufet bezmasá jídla zařazovat častěji. Děkujeme a přeji krásný den. R.Techniková
16.5.2019
3. Dobrý den, ráda se přidávám k pochvale od pana Kříže. Opravdu se za posledních cca 14 dní kvalita jídel, servírování porcí a obsluha výrazně zlepšily.Též dobrá nálada, která čišila z obou pánů, skutečných to profesionálů, zpříjemnila čas strávený u oběda a někdy, bohužel, i ve frontě. Kéž by tomu bylo i v budoucnu! Děkuji
12.5.2019
Dobrý den, paní Vítková, děkujeme za milou pochvalu, která nás moc těší. Budeme se i nadále snažit, aby jste i v budoucnu návštěvu v naší jídelně vnímala stejně pozitivně. Přeji krásný den. R.Techniková
10.5.2019
4. Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat, zda se vrátí do nabídky opět pizza. Děkuji.
7.5.2019
Dobrý den, pane Nováku, pizzu budeme mít zařazenou v jídelním lístku příští týden ve středu. Výroba pizzy byla nyní pozastavena z bezpečnostních důvodů - aktivovala požární hlásič. Na řešení problému spolupracujeme s představiteli technického úseku DSV. Děkuji za pochopení a přeji hezký den. R.Techniková
7.5.2019
5. Dobrý den, vzhledem k tomu jak jsem zmlsaný, rád bych pochválil za posledních pár dní kuchyň. Jídla šla o 100% chuťově i množstvím nahoru. Jen tak dále. co se změnílo? Lukáš Kříž
6.5.2019
Dobrý den, pane Kříži, těší nás Vaše spokojenost. Od 2.5. do 10.5.2019 je u nás na hostování kreativní šéfkuchař z naší centrály pan Jiří Krýda. Přeji krásný den. R.Techniková
6.5.2019
6. Dobrý den, dnes indické máslové kuře bylo moc dobré, děkuji.
3.5.2019
Dobrý den, pane Ježku, moc děkujeme za pochvalu, která nás těší. Přeji krásný víkend. R.Techniková
3.5.2019
7. Dobrý den, dnes jsem si dala k obědu své oblíbené Lasagne Bolognese. Bohužel se nejednalo o lasagene bolognese, ale lasagne bešamelové. Lasagne jsem rozložila po jednotlivých vrstvách na talíř a bílý bešamel tvoří 80% náplně, maso jsem stěží našla. Celý talíř jsem si vyfotila, mohu poslat fotografii. Nevadí mi vegetariánská jídla, pokud o nich vím předem, ale kombinace těstovin (z mouky) a bešamelu (opět mouka) mi připadá nevhodná a ráda bych viděla recepturu, podle které se tento pokrm připravoval. :-( Můj odhad je, že jste uvařili moc porcí sekané a na lasagne už nezbylo....
3.5.2019
Dobrý den, paní Klimešová, moc nás mrzí, že Vám dnes naše Lasagne nechutnali. Strávníci je na hlasovacím zařízení ohodnotili známkou 1,5 a na toto jídlo jsme dokonce měli bezprostřední, kladný ohlas přímo u výdeje jídel. Děkuji za vyjádření Vašeho názoru a přeji Vám krásný víkend. R.Techniková
3.5.2019
8. Dobrý den, dnes jsem si dala k obědu své oblíbené Lasagne Bolognese. Bohužel se nejednalo o lasagene bolognese, ale lasagne bešamelové. Lasagne jsem rozložila po jednotlivých vrstvách na talíř a bílý bešamel tvoří 80% náplně, maso jsem stěží našla. Celý talíř jsem si vyfotila, mohu poslat fotografii. Nevadí mi vegetariánská jídla, pokud o nich vím předem, ale kombinace těstovin (z mouky) a bešamelu (opět mouka) mi připadá nevhodná a ráda bych viděla recepturu, podle které se tento pokrm připravoval. :-( Můj odhad je, že jste uvařili moc porcí sekané a na lasagne už nezbylo....
3.5.2019
Dobrý den, paní Klimešová, moc nás mrzí, že Vám dnes naše Lasagne nechutnali. Strávníci je na hlasovacím zařízení ohodnotili známkou 1,5 a na toto jídlo jsme dokonce měli bezprostřední, kladný ohlas přímo u výdeje jídel. Děkuji za vyjádření Vašeho názoru a přeji Vám krásný víkend. R.Techniková
3.5.2019
9. Dobrý den, Chci pochválit velké zlepšení minutových jídel. Včerejší chicken teriayki a dnešní lasagne byly na velmi vysoké úrovni.Jen tak dál.
3.5.2019
Dobrý den, pane Mrazíčku, děkujeme za pochvalu, moc nás to těší. Přeji hezký den. R.Techniková
3.5.2019
10. Dobrý den, chtěl bych se jen zeptat, jestli ještě plánujete vrátit do ranní nabídky tousty zapečené ve vajíčku? Rád jsem si je čas od času dal a myslím, že obecně byly oblíbený, protože velmi rychle ráno zmizely. Předem děkuji.
26.4.2019
Dobrý den, pane Zedníku, na Vaše přání Vám je v pondělí rádi připravíme:-) Přeji hezký víkend. R.Techniková
26.4.2019
11. Dobrý den, pokud se jedná o bezmasá jídla typu rýžové nudle, zapečené brambory, atd. - chuťově lepší, než dříve, ale prosím o větší porce, zdá se mi, že se porce oproti dřívějšku rapidně zmenšili a já mám po hodině hlad. Polévku si už nedávám, neboť jejich kvalita se rapidně zhoršila. Je to samá mouka, žádná zelenina a umělé chutě.
16.4.2019
Dobrý den, paní Pávková, jestli je pro Vás porce 350g /což je naše norma/ malá, tak požádejte na výdeji o přidání. Kvalitu polévek momentálně řešíme s naší novou vývozní kuchyní. Děkuji za připomínku a přeji hezký den. R.Techniková
16.4.2019
12. Dobrý den, cením si toho, že jste si dala čas s lustrováním mé osoby, jen mě trochu zaráží, že v dnešní době (GDPR), máte takový přehled. Určitě taky víte, že dříve jsem se tady stravovala, ale bohužel si nepřipadám jako to zvířatko u korýtka, abych tu nadále jedla. Pokud zlepšíte svoje služby, ráda si po večerech najdu jinou aktivitu, než vaření, jelikož se tady nedá jíst. Pokud není leďnáček z loňských zásob, tak se o něj klidně přihlásím :)
16.4.2019
Dobrý den, paní Otrubová, pro nanuka se můžete kdykoliv zastavit. A že jste to Vy, tak si můžete vybrat i jiný druh, než je Ledňáček:-). Přeji hezký den. R.Techniková
16.4.2019
13. Dobrý den, paní Techniková, opravdu Vám přijde v pořádku jít si na cigaretu s kolegyní v době oběda kolem 12té hodiny, kde je fronta pomalu až do jídleny? Což o fronty na ty jsem si zvykli. Ale to že není čistá ani jedna lžíce na polévku, to je vrchol a Vaše kolegyně nám v klidu sdělí, že si kolegyně odskočily na cigáro. To že jste neschopná ve vedení restaurace už dávno víme, ale že i takto to je na zamyšlenou....
15.4.2019
Dobrý den, paní Moravcová, fronta byla proto, že dnes byla na jídelním lístku pizza a vzhledem k tomu, že ji kuchař připravuje čerstvou a do pece se vejdou pouze 4 ks, tak výdej trvá déle a nijak to nelze urychlit. Vzhledem k tomu, že máme v poslední době více strávníků a příbory i talíře se nám ztrácejí, tak jsem samozřejmě už objednala další na doplnění. Také jsme minulý týden zaregistrovali, že v jeden moment byla jídelna tak plná, že si další strávníci neměli kam sednout. A v této situaci mohlo dojít k tomu, že lžíce, kterých je momentálně nedostatek měli na svých táckách strávníci a tudíž se nemohli dát umýt do myčky. Přeji hezký den. R.Techniková
15.4.2019
14. Dobrý den, paní Techniková, máte štěstí že mám trpělivost a tak Vám to vysvětlím ještě jednou. Nechápu proč odpovídáte jen na to co chcete. Pro Vaši informaci, včera když nebyla ani jedla lžíce k obědu,tak nebyla plná jídelna ani omylem, mimochodem vtip o více strávníkách mě pobavil, děkuji za něj, hlavně nyní kdy si půlka firmy nosí vlastní obědy. Já nechápu kam až sahá Vaše inteligence, že si v době obědů dovolíte s kolegyní odejít na cigaretu, ono to nádobí do myčky samo nenaskáče. Ale je skvěle, že to máte vždy na co svést, najdete si vždy originální výmluvu. Podle toho co tady píšete, tak se reprezentujete jako žena bez chyb se skvělou inteligencí, ale asi by Vám měl konečně někdo říct, že to tady vedete úplně k ničemu!
16.4.2019
Dobrý den, paní Moravcová, jen pro Vaší informaci...počet prodaných obědů byl v minulých měsících v průměru okolo 135 porcí denně a za poslední 2 týdny vzrostl prodej na 170 a více. Konkrétně dnes to bylo 178 porcí prodaného jídla. Toto jsou čísla, která ničím neovlivníme, protože jsou evidovaná v počítačovém systému. A hodnocení mé práce náleží mému nadřízenému. Přeji krásný zbytek dnešního dne. R.Techniková
15.4.2019
15. v jaké formě proběhla kompenzace ve formě sladké pozornosti? myslím že si toho asi nikdo nevšiml. děkuji Novák
12.4.2019
Dobrý den, Vaše e-mail adresa je neplatná. Na anonymní připomínky neodpovídáme. S pozdravem R.Techniková
12.4.2019
16. Brejden, nuž tak na to došlo a se vší svou odvahou jsem se sebral a vydal za ochutnat vaši pizzu. A k mému nemalému úžasu to nebylo zas tak špatné. Ale.. ale... nevím zda vám příjde adekvátní za 76,- nabízet poloviční pokrm. Zde mi nejde ani tak o velikost jako o obsah. Mít k obědu suché těsto bych čekal tak v KLDR nikoliv tady. Jen kdyby to ten kuchař s bohatou praxí víc rozmazal a možná přihodil trochu sýra, bylo by to skoro i na pochvalu, ale v této podobě... škoda slov. Čest práci
11.4.2019
Dobrý den, pizzu připravujeme podle receptur a 11.4.2019 ji kuchař u nás v kantýně připravoval podruhé. Pizza má 350g a prodává se za 72Kč v plné ceně a za 37Kč jako dotovaná. Přeji hezký den. R.Techniková
11.4.2019
17. Dobrý den, paní Techniková, na anonym neodepisujete záměrně? Připomínka je trefná, myslím, že těch pár lidí, co jste jim slibovala sladkou pozornost si zaslouží vědět, kdy k tomu dojde či proč jim mažete med kolem pusy.
10.4.2019
Dobrý den, paní Otrubová, jednalo se o 4 porce vráceného smaženého sýra. Samozřejmě, že těm strávníkům, kteří sýr reklamovali a přihlásí se na pokladně rádi dáme něco sladkého jako kompenzaci. Je od Vás moc hezké, že se zajímáte o tuto problematiku i když se u nás v kantýně nestravujete. A proto i Vám, paní Otrubová, bude na pokladně vydán zdarma Ledňáček. Přeji krásný den R.Techniková
10.4.2019
18. Proto jsme se s oblastním ředitelem dohodli, že vám v příštím týdnu poskytneme kompenzaci ve formě sladké pozornosti. Sliby = chyby!
8.4.2019
Na anonymní připomínky a vymyšlené mailové adresy neodpovídáme. S pozdravem R.Techniková
8.4.2019
19. Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kdo má na starost úklid jídelny... ?? Dnes jsem se už bála dát si jídlo na stůl... a o podlaze ani nemluvím, na rozšlapané rajče tam koukáme již týden... odpadkové koše to samé .....Nevím jak by se líbilo vám, stravovat se v takovéhle špíně.
8.4.2019
Dobrý den, úklid je v naší kompetenci. Jen kuchyňku a její okolí si zajišťuje DSV formou úklidové firmy. Bohužel momentálně nemáme dostatek personálu, ale pokoušíme se ho zajistit prostřednictvím agentury. S pozdravem R. Techniková
8.4.2019
20. Dnes mě šokoval nepořádek v kantýně, nepořádek okolo košů a umyvadel, u miktrovlnek a pod stoly, doslova upatlané plochy stolů a neumytá podlaha pokecaná bůhví čím!
8.4.2019
Dobrý den, úklid je v naší kompetenci. Jen kuchyňku a její okolí si zajišťuje DSV formou úklidové firmy. Bohužel momentálně nemáme dostatek personálu, ale pokoušíme se ho zajistit prostřednictvím agentury. S pozdravem R. Techniková
8.4.2019
21. Dobrý den, včera jsem měla maso caprese s americkými brambory. Když jsem se chtěla kouknout na hodnocení, tak toto jídlo v hodnocení není vůbec uvedeno. Takže mi z toho vyplívá, že je hlasovací systém upraven, jen aby nebylo evidentní, že je jídlo prostě hnus.
5.4.2019
Dobrý den, paní Zitterbartová, jídla v hodnotícím zařízení nemůžeme nijak ovlivňovat, jelikož k tomu nemáme přístup.Jestliže jste tam nějaké jídlo neviděla, tak mohlo dojít k nějaké chybě systému. Nechám to prověřit IT. Děkuji za připomínku a přeji hezký víkend. Techniková
5.4.2019
22. Dobrý den, dnes jsem si k obědu dala špagety se zeleninovou omáčkou...jídlo bylo odporné, hnusné, nechutné. Špagety byly jistě té nejhorší kvality, opět mražená trojkombinace (mrkev, kukuřice, hrášek) a se základem na omáčku se už ani neobtěžujete, jistě byla využita nějaká sušená směs, která se jen zalije vodou a je hotovo. Můžu Vás jen ujistit, že to bylo poslední jídlo, které jsem si zde dala. Snad jen pochvala, že této dobroty jsem dostala opravdu vrchovatý talíř...Nechápu jak si vůbec můžete dovolit si za takové jídlo nechat zaplatit, jsem znechucená! Z lidí si tu děláte legraci.Myslím, že žádný kuchař Vás nezachrání pokud nezlepšíte kvalitu surovin. Z mražené zeleniny a podřadných těstovin a rýže opravdu dobré jídlo neuvaříte a ani sebenovější kuchař to nezachrání....Pěkný den
4.4.2019
Dobrý den, paní Šmucerová, jednalo se o jídlo dovezené a Vaši připomínku jsem přeposlala na vývozní kuchyni k vyjádření. Přeji hezký víkend. Techniková
4.4.2019
23. Dobrý den, reaguji na nového kuchaře s bohatou zkušeností. Pán u mě skončil ve chvíli kdy z konvekťáku vytáhl na beton tvrdé knedlíky. Prostě už to vzdejte a nechte nás žít. Váš Stín
4.4.2019
Dobrý den, na anonymní připomínky neodpovídáme. S pozdravem. R. Techniková
3.4.2019
24. Dobrý den, ráda bych tímto způsobem vznesla svou stížnost. Dnes (1. dubna) jsem měla k obědu "jídlo", které neslo název - Krůtí steak na barevném pepři s dušenou rýží. "Polévku" jsem měla bramborovou. Polévka byla kysélá a přesolená. Taktéž hlavní chod byl velmi přesolený. Krůtí maso bylo neskutečným způsobem vysušené a nešlo ukrojit. V omáčce byli houby i když nebylo na cedulce napsáno, že by je jídlo mělo obsahovat. Na jídlo jsem si byla ihned stěžovat u paní na pokladně, která mi řekla, že toto jídlo se nevařilo v (J)aramarku, ale jinde, proto si mám stěžovat této stránce, proto tak činím. Jídlu jsem v hodnocení uvedla známku 5. Ale již několikrát jsem zaregistrovala situaci kdy jsem "jídlu" dala pětku a druhý den ve výsledcích na televizi bylo napsáno, že jídlo mělo hodnocení 1,0. Absolutně nechápu, proč máme možnost se k jídlu vyjádřovat pomocí hodnocení, když jsou následné výsledky očividně zmanipulované?! Dobře, nepřišla jsem zde řešit porušování demokratických principů, ale jídlo, které je zde jedna velká katastrofa. Prosím přestaňte pořád dokola opakovat argumenty typu, že to není Vaše vina, protože se sem jídlo dováží. Jste manažerkou této "restaurace" a proto berete plnou zodpovědnost za "jídla", která zde podávate. Prosím o vyjádření se k mé stížnosti a o navržení možností, jak se tato situace bude řešit do budoucna. Děkuji, Bodingerová
1.4.2019
Dobrý den, paní Bodingerová, Vaši stížnost bereme velice vážně a jelikož není v mé kompetenci měnit vývozní kuchyni, tak vše řeším s oblastním ředitelem. Jinak mohu připomenout, že od 1.4.2019 k nám nastoupil nový kuchař s bohatou praxí a tak doufám, že i tento fakt přispěje k zlepšení kvality jídel v naší jídelně. Přeji hezký den. R.Techniková
1.4.2019
25. Dobrý den, dnes jsem si dal u Vás asi po měsíci oběd a mohu Vás ujistit, že to bylo naposledy co jsem u Vás utratil svoje peníze. Aby v 11 hodin byl smažený sýr studený a pod opečenou krustou byla suchá strouhanka, která mi drobila do talíře za to opravdu nehodlám utrácet. Nasledanou
26.3.2019
Dobrý den, pane Kaimle, dnešní smažený sýr se vývozní kuchyni opravdu nepovedl a my si to plně uvědomujeme. Proto jsme se s oblastním ředitelem dohodli, že vám v příštím týdnu poskytneme kompenzaci ve formě sladké pozornosti a v budoucnu budeme smažený sýr připravovat v naší kuchyni. Přeji hezký den. R.Techniková
26.3.2019
26. Dobrý den, v jídelně se víceméně nestravuji, ale smažený sýr jsem si vždy ráda dala. Dnešní smažák se ovšem velmi vymyká normálu. Budí to ve mně bohužel dojem, že byl usmažený, poté znovu obalený a usmažený (mezitím možná zmražený...) Konkrétně můj sýr po překrojení byl vážně extra kousek - sypala se z něj mouka. Paní Techniková mi jídlo ochotně a s omluvou vyměnila, jenže nový sýr byl něco podobného. Nikdy jsem nevěřila, že se dá zkazit smažený sýr.
26.3.2019
Dobrý den, paní Brablecová, dnešní smažený sýr se vývozní kuchyni opravdu nepovedl a my si to plně uvědomujeme. Proto jsme se s oblastním ředitelem dohodli, že vám v příštím týdnu poskytneme kompenzaci ve formě sladké pozornosti a v budoucnu budeme smažený sýr připravovat v naší kuchyni. Přeji hezký den. R.Techniková
26.3.2019
27. smazeny syr - stary, dvakrat obaleny syr, strouhanka odpadala , nedodelana, syr zluto zeleny.... to ze to nebylo teple , neni az tak dulezite. pocitam ze to bylo zase dovezene jidlo z vasi nove vyvarovny, vetsina zahustenych polivek se neda jist. chtelo by to aby toto resilo jiz vedeni DSV , ne komise. a razne zakrocilo , jelikoz zmena je nutna. neni nutne odepisovat ze je vam to lito, ale neco s tim udelat. sama vite, ze nektere nebo vetsina jidel se neda jist. pro oblastniho reditele : prosim zamerte se na Vami schválene jidla , prijdte ochutnat a reknete nam ze je to naprosto uzasne jidlo ktere by jste si dal kazdy den tak jako my zde.
26.3.2019
Dobrý den, pane Beneši, dnešní smažený sýr se vývozní kuchyni opravdu nepovedl a my si to plně uvědomujeme. Proto jsme se s oblastním ředitelem dohodli, že vám v příštím týdnu poskytneme kompenzaci ve formě sladké pozornosti a v budoucnu budeme smažený sýr připravovat v naší kuchyni. Přeji hezký den. R.Techniková
26.3.2019
28. Dobrý den, dnešní smažený sýr se opravdu nepovedl. Na oběd jsem se těšila a bylo to opět velké zklamání. Sýr vypadal/ chutnal jako dva dny starý, ohřívaný a domácí tatarskou omáčku si také představuji jinak. Možná byla chyba měnit dodavatele? Sýr jsem si u vás dávala a nikdy nebýval takto odporný. Děkuji.
26.3.2019
Dobrý den, paní Prózrová, dnešní smažený sýr se vývozní kuchyni opravdu nepovedl a my si to plně uvědomujeme. Proto jsme se s oblastním ředitelem dohodli, že vám v příštím týdnu poskytneme kompenzaci ve formě sladké pozornosti a v budoucnu budeme smažený sýr připravovat v naší kuchyni. Přeji hezký den. R.Techniková
26.3.2019
29. Dobrý den, teda moc dobrý není. Chtěl bych se vás zeptat, zda jste byla někdy v slepičárně a víte co je tam za puch ? Tak asi nějak "voněly" ty vaše halušky.. Totální smrad, až jsem se málem pozvracel. Můžete mi říct z čeho to vůbec ten váš masterchef vytvořil ? Nejsem člověk, který by si stěžoval, ale tohle je už příliš. Ale najednu stranu vás chápu, vaříte schválně hnusně, aby si lidi museli ihned po obědě koupit něco dalšího (dobrý bussiness). PS: prosím nepište odpověď ve stylu "Nikdo jiný si nestěžoval" nebo "Halušky jsem chutnala a byly v pořádku", prostě napište pravdu, že neumíte vařit a, že tam ta vaše sebranka nemá co dělat. Díky váš věrný strávník!
21.3.2019
Dobrý den, pane Tomáš Jedno, jistě víte, že menu 1 - 3 jsou jídla dovežená z centrální vývozní kuchyně. A také určitě pochopíte, že těžko upravíme zápach kysaného zelí, které se do halušek přidává. Nicméně jsem předala Vaši připomínku k vyjádření šéfkuchaři z kuchyně, která k nám jídla dováží. O jeho vyjádření Vás budu ráda informovat. Přeji hezký, slunečný den. R.Techniková
21.3.2019
30. Tak proč toto jídlo vůbec vydáváte, když je to tak nechutné ? To je vám to, až tak u zadku co vydáváte ? Ani nevíte jak moc si tim škodíte. Mohli byste se nad sebou trochu zamyslet. Děkuji,
25.3.2019
Dobrý den, pane TomášJedno, nechápu co je podle Vás nechutného na kysaném zelí, které má svůj typický zápach. Provozním ředitelem mi bylo oznámeno, že se z centrání kuchyně, která k nám dováží obědy, vyvezlo a vydalo kolem 700 porcí Vámi připomínkovaných halušek. Na jiných provozech nebyla zaznámenána žádná stížnost na toto jídlo. Přeji hezký den. R.Techniková
21.3.2019
31. Dobrý den, mohu se zeptat dle jakého receptu je dělaná žemlovka? Jednalo se o plátky mokrého chleba (či veky) a mezi tím pár plátků jablek. Pokud toto považujete za jídlo pro normálního člověka, tak je to opravdu smutné. Žemlovka bylo jedno z jídel, které se tu ještě dalo jíst, bohužel už nedá. Netušila jsem, že se na žemlovce dá něco zkazit.Toto jídlo opravdu jako žemlovka nechutnalo a ani se tomu nijak nepodobalo. Dále bych chtěla podotknout kvalitu zahuštěných polévek. Čočková polévka, která byla jako jedna z mála dobrá, je nyní dělaná stylem, jako zahuštěná voda a do ní přidáno trochu čočky? Opravdu vám tato jídla přijdou vhodná ke konzumaci lidí?
20.3.2019
Dobrý den, paní Leitnerová, mrzí nás, že jste si na žemlovce a na čočkové polévce nepochutnala. Jednalo se o dovežená jídla a Vaší připomínku jsem předala k vyjádření do vývozní kuchyně. Přeji hezký den. R. Techniková
20.3.2019
32. Dobrý den, paní Techniková, vždy, když vydáváte jídlo Vy, mám dojem, že stojím ve frontě Armády spásy a vydáváte nám almužnu, kterou platíte ze svého a my jsme ti "příjemci sociální dávky". Přepočítáváte počet nudlí v polévce a nedej Bože, abych jich bylo více jak 3 ks. Vždy od Vás dostanu pouze čistý vývar.To stejné, co do množství, pak platí u hlavního jídla. Je trapné, když před zaměstnanci říkáte svému personálu, ať toho jídla vydávají méně. Kde pak končí zbytky jídla, které po výdeji jistě zůstávají? Vyhodí se i ty 2 brambory, které jste nařídila personálu vrátit z talíře do várnice?
19.3.2019
Dobrý den, paní Vítková, mrzí mne, že to vnímáte takto. Ale jedná se o některé, oblíbené přílohy, které se musejí bohužel kontrolovat, neboť se nám pravidelně stává, že nám přivezou 40 porcí a my vydáme jen 35 porcí a to většinou u bramborové kaše a u opečených brambor. Samozřejmě se pak musíme zodpovídat v hlášení, proč jsme nevydali z doveženého jídla např. 100 porcí, ale jen 80 a nesplnili jsme plánovaný hospodářský výsledek. Děkuji za pochopení a přeji hezký den. Romana Techniková
19.3.2019
33. Dobrý den, mám dotaz jídlo typu: kuřecí prsa s párkem a rajčaty je co za blaf? Vy už asi dobře nevíte jak někomu přivodit žaludeční potíže. Už se prosím vzpamatujte a začněte vařit normálně. I za relativně malé peníze se dá uvařit výborné jídlo, ale to by se někdo u Vás musel snažit nebo se nad tím alespoň trochu zamyslet.
13.3.2019
Dobrý den, pane Bolehlave, je nám líto, že Vám toto jídlo nechutnalo. Podle hodnotícího zařízení Kuřecí prsa s debrecínskými párky a rajčaty s těstovinami dopadla celkově dobře. Přeji krásný den Vám i panu Šourkovi, Boubelovi i panu Hladovému. Romana Techniková
13.3.2019
34. Dobrý den, u výdeje jídla je plakát s tím, že se každý týden losuje výherce z hodnotících lidí. Jak a kdy losování probíhá? Kde je možné sledovat výherce? Děkuji
13.3.2019
Dobrý den, Losování probíhá každé pondělí, výherce vylosujeme spuštěním losovacího programu. Jedná se o losování z lidí, kteří hodnotili jídla. Losovací program nám vygeneruje ID zákazníka, které pak předáme na personální oddělení DSV, kde podle osobního čísla výherce vyhledají a o obědu zdarma ho informují. On se pak následně u pokladny přihlásí. Výherce z minulého týdne měl osobní číslo 181. Děkuji za dotaz a přeji hezký den. R.Techniková
13.3.2019
35. Dobrý den,¨ jídlo nebylo špatné, ale uprostřed syrové - Karbanátek smažený, brambory vařené, sterilovaná okurka- nen
7.3.2019
Dobrý den, paní Kovaříková, je nám líto, jestli jste měla karbanátek nepropečený. V těchto případech neváhejte jídlo ihned reklamovat. Rádi Vám ho vyměníme. Děkuji za upozornění a přeji hezký víkend. Romana Techniková
7.3.2019
36. Dobrý den, už strašně dlouho nebyly buchtičky se šodó, pokud mě paměť neklame, tak naposledy v září. Neplánujete je v dohledné době? díky.
1.3.2019
Dobrý den, slečno Otrubová, jak už jsem Vám zodpověděla osobně, bohužel jídelní lístek nevytváříme, ale jídla plánuje naše vývozní kuchyně, takže nemůžeme buchtičky se šodó na Vaše přání zařadit. Předám ale Váš požadavek naší vývozní kuchyni:-) Děkuji za připomínku a přeji hezký den. R.Techniková
1.3.2019
37. Dnešní těstoviny Napolitana mě moc chutnaly. Děkuji.
26.2.2019
Dobrý den, paní Pávková, opravdu nás potěšilo, že Vám dnes chutnalo. Přeji hezký den. Romana Techniková
26.2.2019
38. Dobrý den, reaguji na Váš požadavek zpětné vazby ke změně vývozce hotového jídla. Dnes jsem měla pouze polévku a ta mi tedy od Aramarku poprvé nechutnala. Dle mého názoru byla ochucena ochucovadlem s přídavkem Glutamátu.
25.2.2019
Dobrý den, paní Pávková, děkujeme za zpětnou vazbu, Vaši připomínku jsme předali do vývozní kuchyně. Přeji hezký den. Romana Techniková
25.2.2019
39. Dobrý den, dnešní kaše k řízku byla jedna velká katastrofa. Byla nakyslá a ještě než jsem dojedl polévku, tak z ní bylo lepidlo. Požádal bych napříště, aby si kuchaři před výdejem jídlo zkontrolovali zda je vůbec poživatelné.
19.2.2019
Dobrý den, pane Macíku, moc nás mrzí, že se Vám dnešní bramborová kaše zdála nakyslá. Jídlo před výdejem samozřejmě ochutnáváme. Kaše byla před zahájením výdeje naprosto v pořádku. Děkuji za připomínku a přeji hezký den. Romana Techniková
19.2.2019
40. Zdravím, máte obrovské štěstí, že Vám naše vedení dává různé výhody. u nás taky nejsou lidi a stejně odvádíme stejnou práci za stejné peníze a to bez jakýchkoliv úlev, proč to nejde u Vás? zkuste si stoupnout za tu plotnu Vy, ty jídla už stejně více zkazit nejdou!
14.2.2019
Dobrý den, pane Šourku, patrně patříte do skupiny pana Boubely a Hladového:-) děkujeme za nápad, jak řešit nedostatek personálu. Přeji hezký den. Romana Techniková - MR
14.2.2019
41. Dobrý den, bohužel musím souhlasit s panem Boubelem. Mám dojem, že vedoucí "restaurace", který nedokáže zajistit ani čisté nádobí, je vedoucím tak akorát pro parádu (a ani to mu moc nejde). Nehledě na (ne)poživatelnost vašich obědů - to je kapitola sama pro sebe. Jak už tu někdo naznačil - to bych nedal ani psovi. Z "kvality" i tzv. "prémiových" "pokrmů" usuzuji, že problém není způsoben ani tak cenovou politikou nastavenou ze strany DSV, jako spíš (ne)schopností "kuchaře". (Co by tak asi mohl stihnout, když přijede v 10 a v 1 už je pryč, že?) Navíc když tu byl před časem na záskok pan kuchař, kvalita i výběr obědů byly na uplně jiné úrovni. S panem Boubelem bohužel musím souhlasit i ohledně personálu z "nápravného zařízení", který zastihnout u kasy mimo dobu obědů je nadlidský úkol. Pravdou zůstává i to, že od začátku působení Aramarku v Pavlově zde byl vyměněn veškerý personál kromě manažera "restaurace" a kvalita poskytovaných služeb stále klesá. S přáním hezkého dne, Jan Hladový
6.2.2019
Dobrý den, pane Hladový, personál v naší kantýně nebyl vyměněn, ale bohužel ve dvou případech došlo ke stěhování a jedna paní musela ukončit pracovní poměr po prodělaném úrazu. Věřte mi, že usilovně hledáme kvalitní personál, který náš tým doplní. Ale sám jistě víte, jaký je to v dnešní době problém. Přijďte za mnou, prosím, kdykoliv do jídelny a pohovořme si o Vašich připomínkách osobně. Pozvání samozřejmě platí i pro pana Boubelu. Přeji krásný den - Romana Techniková - MR
6.2.2019
42. Dobrý den, abych nebyl stále jen negativní, minulý týden byl dobrý kuřecí plátek na rajčatech s rýži + oceňují, že včera měla paní na výdeji kšilt. Bylo by ale ideální kdyby dostala ještě rukavice, nandavat hranolky stylem, že je nabere do hrsti není nic moc...
6.2.2019
Dobrý den, děkujeme za pochvalu. Jednorázové rukavice se na výdeji používají a proto se může na jídlo i sahat. Případ, že by paní na výdeji sahala na hranolky bez rukavic, prověřím. Přeji hezký den - Romana Techniková - MR
1.2.2019
43. Zdravím, na bowl Japonsko jste také neobdržela žádnou reklamaci? maso co chutnalo a mělo konsistenci jako morče, nudle totál převařené. Jídlo absolutně nedochucené, chutnalo to jako voda...
1.2.2019
Dobrý den, pane Boubele, jsem ráda, že si uděláte čas na vyjádření Vašeho názoru. Asi Vás zklamu, ale na Bowl Japonsko jsme žádnou konkrétní reklamaci nedostali. Přeji krásný víkend. R.Techniková - MR
31.1.2019
44. Dobrý den, rád bych okomentoval dnešní parodii na oběd. Čínská polévka neměla s Čínou nic společného, pikantní taktéž nebyla, jen omrkvovaná do blba, jinak bez chuti. Staročeské kuře bylo nedodělané, u kosti krvavé, ale určitě se i pro to najde nějaká výmluva typu nikdo ze 40 lidí si nestěžoval. Dovolte mi dotaz, proč by si taky nikdo ještě stěžoval, když se s tím nic nedělá? Ty lidi, kteří jsou nucení jíst Vaše pokrmy už natolik zdeptali Vaše odpovědi že to raději nekomentují. Pokud vím, tak když se nedaří a to dlouhodobě, jako je tomu v případě Vaší jídelny tak se mění vedení, alespoň manager. Proč se tady protočilo tolik zaměstnanců?. Pod Vámi se vyměnilo X lidí, nyní to vypadá, jako by nás obsluhovali lidé z nějakého nápravného zařízení a to na chuti k jídlu také nepřidá....Opravdu by mě zajímalo, pokud by vám někde v restauraci naservírovali takové jídlo, zda by se Vám chtělo z kapsy vytáhnout 80 Kč, v případě prémiového jídla 120 Kč....nehledě na fakt, jak komentujete situaci kolem Burgerů. Jednoduše se toto jídlo zařadit muselo, protože od den či dva dříve nevyšel steak z hovězího pupku a to maso bylo třeba nějak zpracovat, takže se jednoduše namlelo do burgerů a okořenilo, k čemuž gratuluji, určitě jsem nebyl jediný komu bylo zle a komu nechutnalo.
29.1.2019
Dobrý den, pane Boubele, Vaši připomínku beru vážně a předám ji našemu oblastnímu řediteli. Sám jistě víte jaká je situace na trhu práce a kvalitních lidí, kteří hledají práci je bohužel málo. Doufám, že se nám podaří co nejdříve doplnit pracovní kolektiv a přispěje to i k Vašemu lepšímu pocitu z návštěvy naší jídelny. Jinak v úterý 29.1., kdy se podávalo Vámi zmiňované Kuřecí stehno po staročesku byl u nás na provozovně i náš oblastní ředitel a pomáhal nám vydávat obědy. Tak doufám, že alespoň on Vám nepřipomínal někoho z nápravného zařízení. Děkuji za vyjádření Vašeho názoru a přeji krásný víkend. R.Techniková - MR
29.1.2019
45. Souhlasím s kolegou a jeho názorem viz níže, kuřecí stehno bylo nedodělané a krvavé, nic to nemění na tom že jste zde měli ředitele , který akorát doplňuje počet lidí v týmu.
4.2.2019
Dobrý den, na anonymní připomínky neodpovídáme. Přeji hezký den. R.Techniková - MR
29.1.2019
46. Dobrý den, zajímalo by mě, proč došlo ke změně nabídky jídel. Dnes měla být tortilla a místo toho je burger. Spoustu z nás si na dnes oběd nepřineslo, protože si chtěli dát zmíněnou tortillu. Ještě k tomu ten burger dáte jako premium.
25.1.2019
Dobrý den, paní Zitterbartová, ke změně došlo z důvodu, že nám dodavatel nedodal tortilly. Dále bych chtěla zmínit, že po burgerech byla již delší dobu poptávka a proto jsme ho dnes zařadili jako náhradu za tortillu. Tento burger budeme prodávat jako premium, protože ho připravíme z kvalitního hovězího masa na vyšší gramáž a surovinové náklady budou vyšší než u jiného jídla. Děkuji za dotaz a přeji hezký den. R.Techniková
25.1.2019
47. Dobrý den, dnes jsem se po dlouhé době nechala zlákat na PREMIUM MENU - hovězí burger.. po pozření prvního sousta jsem velice zalitovala, že jsem si nedala jídlo, které jsem si přinesla z domova (tak jako každý den).."Mleté maso" mělo do masa doopravdy hodně daleko. Vypadalo to, spíše jako rozemleté šlachovité odřezky, co vám zde za celý týden zbyly. A na Vaši informaci viz. stížnosti níže o obrácení se na managerku restaurace popř. výměnu jídla, předem odpovídám, že jsem jídlem byla tak zhnusena, že mne přešla chuť na jakékoliv jídlo i rozhovor s managerkou.
25.1.2019
Dobrý den, paní Klírová, burger byl připravený z hovězího pupku, maso bylo dovezené zachlazené a u nás na provozovně namleté a připravené. Mrzí nás, že jste si nepochutnala. Přeji hezký den R.Techniková - MR
25.1.2019
48. Dnešní hamburger byl jedna velká katastrofa. Ani se bohužel nedalo poznat jestli je to vůbec maso nebo jen nějaké namleté zbytky šlach a chrupavek.
25.1.2019
Dobrý den, paní Zitterbartová, jak už jsem odpověděla v předešlé připomínce, burger byl připravený z hovězího pupku. Přeji krásný den - R.Techniková - MR
25.1.2019
49. Dobrý den, dnes píši již podruhé. K vaší odpovědi p. Zitterbartové mám dotaz: z jakého kvalitního hovězího masa to bylo připraveno?? vy si myslíte, že nepoznáme co nám cpete za "kvalitní maso??? Děláte z nás hlupáky. To vaše kvalitní maso bych nedala ani našemu psovi. Foto k dispozici.
25.1.2019
Dobrý den, paní Klírová, už jsem Vám odpověděla ve Vaší předchozí připomínce, jednalo se o zachlazený hovězí pupek. Přeji krásný den - R.Techniková
25.1.2019
50. Dobrý den, dnešní pečená rýže byla jedna velká katastrofa, jídlo bylo strašně zvláštně ochucené a rýže byla nedovařená. Původní receptura byla skvělá, ale teď to je bohužel naopak.
21.1.2019
Dobrý den, paní Navrátilová, je nám líto, že Vám Pečená rýže s kuřecím masem a arašídy nechutnala. Prodalo se jí 40 porcí a žádnou stížnost jsme nezaznamenali. Doufám, že si příště pochutnáte i Vy. Přeji krásný den - Romana Techniková - MR
21.1.2019
51. Dobrý den, To chce odvahu toto bláto nazývat špekovými knedlíky. Konzistence připomínala spíš bramborovou kaši a chuť raději hodnotit nebudu.
25.1.2019
Dobrý den, pane Barele, je nám líto, že Vám špekové knedlíky nechutnali. Jednalo se o dovezené jídlo z centrální kuchyně. Hotové knedlíky už bohužel nijak nedochutíme ani neupravíme.Děkuji za připomínku a přeji hezký den. R.Techniková - MR
21.1.2019
52. Teryiaki kuře s pšeničnými nudlemi si dávám pravidelně, ale dnes jsem si vůbec nepochutnala. Maso bylo hodně tuhé, nudle přepepřené a v jídle byla spousta cibule nahrubo, navíc nahrubo nakrájené.
18.1.2019
Dobrý den, paní Studená, moc nás mrzí, že jste si na Pšeničných nudlích s Teryiaki kuřetem nepochutnala. Na toto jídlo jsme měli hodně kladných ohlasů. Děkuji za Váš názor a přeji hezký den. Romana Techniková - MR
18.1.2019
53. Dobrý den, jídelna je v posledních dnes (měsících) absolutně tragická. Špinavé příbory, umaštěné talíře. Jídelna vypadá jako po výbuchu, je tam bordel, hory špinavých tácků, evidentně se nestíhá. Taktéž jídlo nejdříve k tomu že v pozdějších hodinách samozřejmě zbyde jen ten největší "blivajz". Pokud je jídelna benefit pro zaměstnance DSV a vy obsloužíte dělníky, kteří dělají na stavbě a nejsou zaměstnanci DSV a zbyde jen absolutně nepoživatelné jídlo, tak kde je můj benefit? Včerejší vepřové kousky na čínský způsob, to byla jedna velká parodie na jídlo. Přijde mi že to jídla bylo nasekáno vše co se v tu chvíli v kuchyni nacházelo, fakt že je pak někomu zle je asi jedno, stejně to svedete na nesprávnou životosprávu jako vždy. každopádně tento problém se nevyřeší tím, že se koupí pec na pizzu nebo se udělá anketa kdo co chce. Tento stav se vyřeší jen návratem ke stravenkám nebo Vaším odchodem a nahrazením někým jiným, určitě nejste jediná společnost na trhu, navíc s tou nejhorší pověstí.
17.1.2019
Dobrý den, pane Boubele, mrzí nás Váš názor na naši jídelnu. Jsme v situaci, kdy nám chybí 50% personálu a věřte, že se snažíme dělat pro chod jídelny maximum. Doufám, že Váš názor na naši jídelnu brzy změníte. Děkuji za připomínku a přeji hezký den. Romana Techniková - MR.
16.1.2019
54. Dobrý den, za sebe jsem chtěl říci, že jsem s firemní kantýnou spokojen. V.Novák
15.1.2019
Dobrý den, pane Nováku, moc děkujeme za Váš názor, který nás potěšil. Přeji krásný den R.Techniková
15.1.2019
55. dobry den , plně souhlasim : Stravování ve firemmní kantýně má být pro zaměstnance benefit, nicméně je to spíše za trest. jediné co je chutne, jsou bowl.
11.1.2019
Dobrý den, pane Beneši, Děkujeme Vám za Váš názor, který nás zajímá. Od února v jídelně nainstalujeme hodnotící zařízení, kde budete moci ohodnotit Vámi zakoupené jídlo, aby jsme měli zpětnou vazbu na konkrétní pokrmy. Přeji hezký víkend - R.Techniková
11.1.2019
56. Dobrý den, dnešní lasagne bolognese byly jedna velká katastrofa. Nejenom, že byly opravdu dost ostré, ale od kdy do nich patří kukuřice, hrášek a fazolky? Porce byla taková, že by stačila možná tak dítěti. Stravování ve firemmní kantýně má být pro zaměstnance benefit, nicméně je to spíše za trest. Včerejší (7.1) vývar s rýží a hráškem byla jen voda s pár kuličkami hrášku. Salát ceasar byl taky hrozný. Maso jedno velké bláto, salát už to měl taky za sebou a ještě jsme s kolegyní nedostaly ani jedna toast. Dobré jídlo už je spíš zázrak než standard.
8.1.2019
Vážená paní Kubátová, děkujeme za Váš komentář. Lasagne bolognese dle standartní receptury samozřejmě nemají obsahovat fazole, kukuřici a hrášek. Šéfkuchař projevil vlastní kreativitu a tradiční bolognese "vylepšil". Sám jsem je jedl a byly velmi chutné. Nicméně to neznamená, že musí chutnat všem... Co se týče gramáže, je možné si porci na místě nechat zvážit a překontrolovat. Salát Ceasar byl dohotovován čerstvý na místě (závoz zeleniny byl ten den), maso bylo upraveno v konvektomatu v dopoledních hodinách před výdejem. Šéfkuchař saláty připravoval vždy po objednávce u výdejního pultu. Pokud Vám nebyl dodán toast, je to chyba, za kterou se omlouváme. Prosím, pokud se Vám jídlo nebude zdát, obraťte se hned na místě na managerku restaurace, která Vám jídlo ráda vymění. Jako satisfakci bych Vám rád nabídl oběd, dle Vašeho výběru zdarma, pro Vás i Vaši kolegyni. Stačí, když nahlásíte u poklady, že je to se mnou domluvené. Managerka restaurace je informována. S úctou Dušan Piederman Oblastní ředitel
8.1.2019
57. Dobrý den, musím, ačkoliv ne rád souhlasit s panem Fricem o pár řádek níže. Od doby co jsem se přestal stravovat (obědy) u vás nemám problémy se žaludkem. Nechávám si jídlo dovážet od externích dodavatelů a je mi lépe. Sice platím v plném rozsahu, ale je mi po zdravotní stránce dobře. Jsem z rodiny kuchařů, a to, co dokážete občas nazvat ,,obědem'' se občas podobá zbrani hromadného ničení. Snídaně OK, ty jediné se dají zatím bez rizika. Nerad bych se někoho jakkoli dotkl, ale kvalita jídla by měla být diskutována častěji.
19.12.2018
Dobrý den, pane Kříži, je nám líto, že jste se rozhodl stravovat jinak, než v naší jídelně. Sama se zde stravuji a i když nedodržuji správnou životosprávu, tak jsem nikdy z našich obědů problémy s žaludkem neměla. Budeme rádi, když časem Vaše stravování přehodnotíte a vyzkoušíte opět naši jídelnu. Děkuji za Váš názor a čas, který jste věnoval Vaši připomínce. Přeji klidné prožití vánočních svátků. - Techniková R.
19.12.2018
58. Dobrý den, dnes bylo maso v koprové omáčce naprosto nepoživatelné, nebylo možné ho ani ukrojit natož rozkousat. Bohužel to není poprvé, co je kvalita hovězího masa otřesná.
19.12.2018
Dobrý den, paní Jeníčková, bohužel se občas přihodí, že některý kus hovězího masa je tvrdší i při dlouhém vaření. Pokud se Vám to ještě někdy stane, tak neváhejte a nechte si maso vyměnit. Rádi Vám vyhovíme a nandáme Vám novou porci. Přeji krásné prožití vánočních svátků. Techniková R.
19.12.2018
59. A Čtvrteční bowle byla naopak přímo luxusní. Skvěle dochucená a maso se přímo rozplývalo. Děkuji, pochutnala jsem si náramně.
14.12.2018
Dobrý den, paní Studená, moc nás Vaše pochvala potěšila. Děkujeme a přeji Vám krásný víkend. R.Techniková
13.12.2018
60. Těstovinový salát nesplnil moje představy. Obsahoval pouze těstoviny, jeden nenakrájený plátek šunky, 4 čtvrtky vajíčka, trochu papriky a salátu. Nebyl k dispozici ke koupi žádný dresink, pouze jsem měla možnost si jej dochutit u salátového pultu, kde jsou však jen oleje a ocet a to se zrovna pro tento druh salátu nehodí. Hodil by se nějaký jogurtový dresink. Paní mne poradila majonézu, což v případě, že si chcete dát něco zdravějšího opravdu není alternativa. Šunka by mohla být nakrájená.
13.12.2018
Dobrý den, paní Studená, děkujeme za připomínku, příště těstovinový salát ochutíme jogurtovým dresinkem. Přeji hezký den - R.Techniková
12.12.2018
61. Dobrý den, dnes mi to opravdu nedá, abych Vám nenapsala.. Dnešní pečená rýže ve Vital foodu byla naprosto skvělá. Bylo by opravdu fajn, kdyby tento druh rýže upravené pečením či dušením - nikoliv vařením byl k mání vždy, když má být přílohou rýže.
3.12.2018
Dobrý den, jsme moc rádi, že jste si na pečené rýži pochutnala. Rýže připravovaná u nás je dělaná na páře, takže se budeme snažit dále dodržovat tuto úpravu. Bohužel, ale nemůžeme ovlivnit přípravu rýže u jídel k nám dovážených. Přeji hezký den R.Techniková
3.12.2018
62. Maso je často nedovařené, což je nepřijatelné!! V poslední době spousta lidí říká, že po konzumaci vašich jídel mají střevní nebo žaludeční problémy. Pokud někdo chytne salmonelu, myslím, že vy budete první za kým hygiena půjde.. Jinak personál super, nabídka jídel a občerstvení skvělá.
13.11.2018
Vážený pane Frici, Vámi prezentované zdravotní problémy jsou velmi vážného charakteru. Naše společnost má v těchto případech pevně stanovené postupy při řešení food incidentu. Oznamujeme tuto skutečnost na hygienické stanici a provádíme současně vlastní šetření hygieničkou ARAMARK. Pokud prosím k výše uvedeným źdravotním komplikacím došlo, potřebujeme znát o kolik osob se jedná, zda jsou v pracovní neschopnosti, jejich ID údaje, o jaké konzumace se jedná, zda jsou pracovníci ze stejné směny či pracovní skupiny.. Zajistím start šetření. Tepelná úprava masa - zajistím řádný dohled a technologickou správnost. Na dovážených pokrmech provedeme zvýšenou kontrolu. Děkuji za pochvalu personálu. Ráda ji vyřídím Romana Techniková
13.11.2018
63. Jídla Bowl mám ráda pro pestrost stravy...ale rýže v dnešní Bowl Mexiko byla nedovařená, syrová.
7.11.2018
Dobrý den, paní Česká, tato skutečnost nás velmi mrzí. Měli jsme nový druh rýže a doufáme, že se to už nebude opakovat a příště si pochutnáte. Děkuji za připomínku a přeji hezký den. Techniková R.
7.11.2018
64. Dobrý den, opravdu nejsem čověk, který by si stěžoval, ale dnešní maso ve svíčkové omáčce ne jen že neodpovídalo gramáži 150 g, ale hlavě bylo nepoživatelné. První sousto šlo trošku rozkousat,ale druhé bohužel skřípalo mezi zuby. Po upozornění na tuto nemilou skutečnost mi bylo řečeno, že je to tím, že maso je ze zadního hovězího, což mě rozpálilo ještě více, jelikož jsem v mládí prodávala několik let v masně a opravdu masu rozumím. Nemám ráda když si ze mě někdo střílí. Paní vedoucí mi nabídla jiný oběd, což bylo hezké, ale po této zkušenosti mě přešla veškerá chuť. Tímto prosím o zamyšlení a nápravu.
6.11.2018
Dobrý den, paní Zimová, moc nás mrzí Vaše dnešní stížnost. Jednalo se o dovezené jídlo, které přípravou nemůžeme ovlivnit. Omáčka byla dobrá a je nám líto, pokud některé kousky masa byly tvrdé. Struktura masa bývá různá, a proto mohlo dojít k tomu, že ve velkém množství v centrální kuchyni neodhadli dovařenost všech kusů masa. Připomínka paní kuchařky ohledně zadního masa byla samozřejmě nemístná a omlouvám se za ni. Doufám, že si příště na obědu pochutnáte. Děkuji za připomínku a přeji hezký den. R.Techniková
6.11.2018
65. Dobrý den, již delší dobu pozoruji, že dostávám menší porce. Jídlo se podává podle výšky a váhy? Dnes jsme s kolegyní měly stejné jídlo a obsah mého talíře byl téměř poloviční. Děkuji za objasnění.
31.10.2018
Dobrý den, paní Leitnerová, moc nás mrzí, že jste dnes nebyla spokojená s velikostí Vaší porce. Pokud by jste měla někdy pocit, že je Vaše porce jídla malá, neváhejte požádat o přidání nebo převážení porce. Přeji hezký den. Techniková R. - MR
31.10.2018
66. Dobrý den, všiml jsem si, že dnes jsou k obědu nudle s teriyaki kuřecím.. jídlo je dobré, rád si ho dávám... ale už minule mě zarazila jedna věc, a to - co má s tímto pokrmem společný názem teriyaki? Na talíř nandáte nudle s brokolicí a navrh pár plátku kuřecích prsou, ty jsou ale ovšem "suché" orestované, či upečené.. ale kde je tedy ta omáčka teriyaki? děkuji
26.10.2018
Dobrý den, pane Varnuško, toto jídlo, které zmiňujete má název Pšeničné nudle s teriyaki kuřetem, nikoliv Pšeničné nudle s kuřetem a teriyaki omáčkou. Podle receptury toto jídlo připravujeme tak, že kuřecí prsa naložíme do teriyaki omáčky a pak upečeme. Takže pokrm má společného s názvem Teriyaki to, že je v něm maso pouze naložené a tím pádem je omáčkou ochucené. Děkuji za dotaz a přeji krásný víkend. Techniková R. - MR
26.10.2018
67. Dobrý den, bylo by možno k řízkům dávat kousek citrónu? V době kdy fungovala stravovací komise, jsme se domlouvali, že to nebude problém, ale v poslední době se od toho upustilo. Včera bylo z řízku cítit až příliš smažení a citón tuto pachuť eliminuje. Děkuji
25.10.2018
Dobrý den, pane Macíku, omlouváme se, že jsme včera k řízku nepodávali citrón, ale bohužel nám ho dodavatel nedodal. K příštímu smaženému pokrmu citron samozřejmě dostanete. Děkuji za připomínku a přeji hezký den. Techniková R.
24.10.2018
68. Dobrý den, dnešní oběd se bohužel na mém talíři absolutně nepovedl. Má kuřecí směs neobsahovala maso, nýbrž jen odřezky kůže, chrupavek a nechybělo ani peří. Kolegyně zas ve svém Segedýnu objevila maso se žílami a prorostlé tak, že se nedalo ani rozkrojit. Nabídku jiného jídla jsem musela odmítnout, protože mi to žaludek po tom pohledu už nedovolil. předpokládám, že obě jídla byla přivezenaa, takže pokud by jste potřebovala pro svou centrálu foto, ráda ho poskytnu.
16.10.2018
Dobrý den, paní Bláhová, je nám líto, že jste dnes s obědem vy i vaše kolegyně nebyly spokojené. Informaci o této připomínce předám do centrální kuchyně, která nám jídla dováží. Doufám, že se tato nepříjemnost nebude více opakovat. Přeji hezký den R. Techniková
16.10.2018
69. Dobrý den, dnes jsem si k obědu dala vepřové medailonky a maso jsem musela vyhodit. Bohužel to nebylo poprvé - buď maso nebylo propečené (vlastně bylo úplně krvavé) nebo v dnešním případě smrdělo už jenom při rozkrojení. Nepřijde mi to úplně v pořádku podávat nezpracované nebo staré maso.
9.10.2018
Dobrý den, paní Hasalíková, moc nás mrzí uváděná skutečnost. V případě, že se Vám toto nestalo poprvé, obraťte se příště ihned na mne, aby jsme to mohli vyřešit kompenzací jiného pokrmu. Jinak k včerejší minutce mohu doplnit, že byla připravena z čerstvé vepřové pečeně, kterou nám přivezli z jatek v pondělí. Tohoto jídla se prodalo 40 porcí, Vaše připomínka byla jediná a naopak jsme zaregistrovali několik kladných ohlasů na toto jídlo. Přeji krásný den. Techniková R. - manažer restaurace
9.10.2018
70. Pěkný den, bohužel jsem si ráno k snídani koupila smaženku, s radostí se zakousla a pak si všimla, že chléb je plesnivý...(plesnivé byly i všechny ostatní na prodej) bez problému jem sice dostala peníze zpět, nicméně nemám chuť si smaženku někdy zase koupit. Prosím o důkladnější kontrolu použitých surovin.
5.9.2018
Dobrý den, paní Šmucerová, za tuto nepříjemnost se ještě jednou omlouváme. Personál byl proškolen a informován o nutnosti pečlivé kontroly výrobních surovin. Přeji hezký den - Techniková Romana
4.9.2018
71. Dobrý den, dnes mě bohužel zklamala pečená rýže s arašídy a kuřecím masem. Receptura byla vždy vynikající, ale dnes byla pozměněná a bohužel špatným směrem. Doufám, že se navrátíte k původnímu receptu, protože ten byl skutečně vynikající. Hezký den
3.9.2018
Dobrý den, tak to nás moc mrzí, že jste si dnes nepochutnala. Doufám, že příště budete spokojená. Děkuji za připomínku a přeji hezký den R.T.
3.9.2018
72. Dobrý den, dnšní špekové knedlíky byly moc dobré. :)
28.8.2018
Dobrý den, tak to nás moc těší:-) špekové knedlíky se zelím a uzeným masem nám dovezli z centální kuchyně. Děkujeme za pochvalu, je to pro nás vždy velké povzbuzení do dalších perných dnů:-) Přeji krásné odpoledne. R.T.
28.8.2018
73. Dobrý den, chválím doplňkový prodej v podobě snídaní a vámi dělanými obloženými houskami apod. Poslední dobou si vždycky pochutnám :)
27.8.2018
Dobrý den, Vaše pochvala nás moc těší:-) přeji krásný den R.T.
27.8.2018
74. Dobrý den, včerejší Bowle Skandinávie mne hodně zklamala. Ryba byla blátivá, spíš uvařená než opečená a pokud se pekla, tak asi jen po jedné straně. Zpočátku jsem si myslela jestli nebude dokonce syrová. Nebyla, ale k jídlu to moc nebylo. Vím, že bowle nejsou a nemají být příliš teplé, ale ryba teplá být musí jinak není k jídlu. Tato nebyla ani vlažná, ale jen odražená.
24.8.2018
Dobrý den, paní Studená, mrzí nás, že Vám Skandinávská miska nechutnala. Ryba nám byla dodána ve středu, ale nemůžeme ovlivnit kvalitu mražené ryby a jestli Vám připadala vlažná, tak za to se omlouváme. Doufám, že si příště na Bowle pochutnáte. Přeji hezký víkend. Techniková R.
23.8.2018
75. Dobrý den, poslední dobou se stává, že jde jídelna s prominutím dost do kopru. Jdeme na jídlo v 11:45 a je zázrak když je na výběr ze třech jídel. My bychom se zde taky rádi najedli, ale to co se děje je katastrofa. Kdyby se to stalo jednou nebo dvakrát, tak nad tím mávnu rukou, ale toto je dnes a denně.... věřím, že budete mít nějakou diplomatickou odpověď, která mě neuspokojí, možná by stačilo se zamyslet nad systémem. Děkuji.
15.8.2018
Dobrý den, paní Moravcová, moc nás mrzí, že na Vás dnes nezbyl kuřecí špíz, který se vyprodal před 12hod. Samozřejmě víme, že kdyby se připravilo 90 porcí špízu a 40 porcí králíka, tak by to možná uspokojilo všechny strávníky, kterých dnes bylo 130. Musíme ale odebírat úměrně k počtu strávníků i hotovky z naší centrální kuchyně o které je také zájem. Zavazuje nás k tomu i uzavřená smlouva o poskytování služeb závodního stravování. Možné řešení, jak být spokojená s výběrem a dostupností daného jídla je objednávkový systém, kdy si strávníci závazně objednají jídlo dopředu. Tento systém stravování zaměstnanci DSV při průzkumu opakovaně odmítli. Opravdu mě Vaše připomínka mrzí, ale ze své pozice Vám nemohu nijak pomoci. Přeji hezký zbytek dne R.Techniková
15.8.2018
76. Bowle Japonsko byla skvělá. Nevím, jak moc má být toto jídlo teplé. Bylo spíš vlažné, ale to mi teď v létě rozhodně nevadí. A cizrnová polévka byla taky moc dobrá. Děkuji
20.6.2018
Dobrý den, děkujeme za pochvalu. V Bowle bývá většinou studená zelenina a teplá je jen některá příloha a maso. Misky nenahříváme, tak jako ostatní talíře, proto se může stát, že daný pokrm rychleji vychladne. Jsme moc rádi, že Vám náš nový koncept Bowl chutná. Přeji hezký den R.T.
19.6.2018
77. Dobrý den, pokaždé nemám čas připomínkovat obědy. Ráda bych Vám dnes však sdělila moje postřehy za poslední rok stravování v jídelně DSV: hodně si všímám toho, jak si mí kolegové v jídelně často dosolují jídlo na talíři. Já osobně moc nesolím a jídlo se mi zdá opravdu málo slané. Dosolovat na talíři znamená si koledovat o získání nějaké civilizační choroby, jako je vysoký tlak a následné potíže. Sůl by měla být téměř vždy tepelně zapracována do pokrmu, potom by nás neměla nijak ohrožovat (pokud se ovšem zase jídlo naopak nepřesolí). A další připomínka- nemuselo by se až tolik solit v případě, že by kuchař použil nějaké koření (majoránka, tymián, kurkuma, koriander, zázvor, fenykl, římský kmín, kari, apod.) nebo bylinky (saturejka, bazalka, oregano, atd.). Mám však pocit, že vůbec neví, že nějaké koření nebo bylinky vůbec existují. Děkuji za Vaše zamyšlení a případné zlepšení stravy v tomto ohledu.
11.6.2018
Dobrý den, paní Pávková, děkujeme, že jste si našla čas nám napsat Váš postřeh ohledně dochucování jídel solí. Od OHS jsme byli v zájmu ochrany a podpory veřejného zdraví jako firma vyzváni k omezení solení do plné chuti. Bylo nám doporučeno plné dochucení pokrmu ve slanosti omezit a snížit množství přidávané soli do pokrmu během vaření a ponechat volbu dochucení na zákazníkovi. Děkuji za připomínku a přeji hezký den R.Techniková - MR
11.6.2018
78. Dobrý den, dnešní lasagně se nepovedly, musím říct, že něco tak nepoživatelného jsem už dlouho nejedl. Rád bych, aby se jídla v podobné kvalitě k nám už nikdy nedostaly na stůl. Děkuji
8.6.2018
Dobrý den, pane Jedličko, moc nás mrzí, že Vám dnešní vegetariánské lasagne nechutnali. Ale toto jídlo bylo připraveno přesně podle dané receptury a jelikož nám tyto lasagne dovezli už hotové a zapečené, tak ani nemůžeme nijak ovlivnit jejich chuť. Předám, ale Vaši připomínku do centrální kuchyně, která nám tyto obědy dováží. S pozdravem R.Techniková
8.6.2018