Vyplněním formuláře souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů.

Kniha přání a připomínek

1. Dobrý den, teda moc dobrý není. Chtěl bych se vás zeptat, zda jste byla někdy v slepičárně a víte co je tam za puch ? Tak asi nějak "voněly" ty vaše halušky.. Totální smrad, až jsem se málem pozvracel. Můžete mi říct z čeho to vůbec ten váš masterchef vytvořil ? Nejsem člověk, který by si stěžoval, ale tohle je už příliš. Ale najednu stranu vás chápu, vaříte schválně hnusně, aby si lidi museli ihned po obědě koupit něco dalšího (dobrý bussiness). PS: prosím nepište odpověď ve stylu "Nikdo jiný si nestěžoval" nebo "Halušky jsem chutnala a byly v pořádku", prostě napište pravdu, že neumíte vařit a, že tam ta vaše sebranka nemá co dělat. Díky váš věrný strávník!
21.3.2019
Dobrý den, pane Tomáš Jedno, jistě víte, že menu 1 - 3 jsou jídla dovežená z centrální vývozní kuchyně. A také určitě pochopíte, že těžko upravíme zápach kysaného zelí, které se do halušek přidává. Nicméně jsem předala Vaši připomínku k vyjádření šéfkuchaři z kuchyně, která k nám jídla dováží. O jeho vyjádření Vás budu ráda informovat. Přeji hezký, slunečný den. R.Techniková
21.3.2019
2. Dobrý den, mohu se zeptat dle jakého receptu je dělaná žemlovka? Jednalo se o plátky mokrého chleba (či veky) a mezi tím pár plátků jablek. Pokud toto považujete za jídlo pro normálního člověka, tak je to opravdu smutné. Žemlovka bylo jedno z jídel, které se tu ještě dalo jíst, bohužel už nedá. Netušila jsem, že se na žemlovce dá něco zkazit.Toto jídlo opravdu jako žemlovka nechutnalo a ani se tomu nijak nepodobalo. Dále bych chtěla podotknout kvalitu zahuštěných polévek. Čočková polévka, která byla jako jedna z mála dobrá, je nyní dělaná stylem, jako zahuštěná voda a do ní přidáno trochu čočky? Opravdu vám tato jídla přijdou vhodná ke konzumaci lidí?
20.3.2019
Dobrý den, paní Leitnerová, mrzí nás, že jste si na žemlovce a na čočkové polévce nepochutnala. Jednalo se o dovežená jídla a Vaší připomínku jsem předala k vyjádření do vývozní kuchyně. Přeji hezký den. R. Techniková
20.3.2019
3. Dobrý den, paní Techniková, vždy, když vydáváte jídlo Vy, mám dojem, že stojím ve frontě Armády spásy a vydáváte nám almužnu, kterou platíte ze svého a my jsme ti "příjemci sociální dávky". Přepočítáváte počet nudlí v polévce a nedej Bože, abych jich bylo více jak 3 ks. Vždy od Vás dostanu pouze čistý vývar.To stejné, co do množství, pak platí u hlavního jídla. Je trapné, když před zaměstnanci říkáte svému personálu, ať toho jídla vydávají méně. Kde pak končí zbytky jídla, které po výdeji jistě zůstávají? Vyhodí se i ty 2 brambory, které jste nařídila personálu vrátit z talíře do várnice?
19.3.2019
Dobrý den, paní Vítková, mrzí mne, že to vnímáte takto. Ale jedná se o některé, oblíbené přílohy, které se musejí bohužel kontrolovat, neboť se nám pravidelně stává, že nám přivezou 40 porcí a my vydáme jen 35 porcí a to většinou u bramborové kaše a u opečených brambor. Samozřejmě se pak musíme zodpovídat v hlášení, proč jsme nevydali z doveženého jídla např. 100 porcí, ale jen 80 a nesplnili jsme plánovaný hospodářský výsledek. Děkuji za pochopení a přeji hezký den. Romana Techniková
19.3.2019
4. Dobrý den, mám dotaz jídlo typu: kuřecí prsa s párkem a rajčaty je co za blaf? Vy už asi dobře nevíte jak někomu přivodit žaludeční potíže. Už se prosím vzpamatujte a začněte vařit normálně. I za relativně malé peníze se dá uvařit výborné jídlo, ale to by se někdo u Vás musel snažit nebo se nad tím alespoň trochu zamyslet.
13.3.2019
Dobrý den, pane Bolehlave, je nám líto, že Vám toto jídlo nechutnalo. Podle hodnotícího zařízení Kuřecí prsa s debrecínskými párky a rajčaty s těstovinami dopadla celkově dobře. Přeji krásný den Vám i panu Šourkovi, Boubelovi i panu Hladovému. Romana Techniková
13.3.2019
5. Dobrý den, u výdeje jídla je plakát s tím, že se každý týden losuje výherce z hodnotících lidí. Jak a kdy losování probíhá? Kde je možné sledovat výherce? Děkuji
13.3.2019
Dobrý den, Losování probíhá každé pondělí, výherce vylosujeme spuštěním losovacího programu. Jedná se o losování z lidí, kteří hodnotili jídla. Losovací program nám vygeneruje ID zákazníka, které pak předáme na personální oddělení DSV, kde podle osobního čísla výherce vyhledají a o obědu zdarma ho informují. On se pak následně u pokladny přihlásí. Výherce z minulého týdne měl osobní číslo 181. Děkuji za dotaz a přeji hezký den. R.Techniková
13.3.2019
6. Dobrý den,¨ jídlo nebylo špatné, ale uprostřed syrové - Karbanátek smažený, brambory vařené, sterilovaná okurka- nen
7.3.2019
Dobrý den, paní Kovaříková, je nám líto, jestli jste měla karbanátek nepropečený. V těchto případech neváhejte jídlo ihned reklamovat. Rádi Vám ho vyměníme. Děkuji za upozornění a přeji hezký víkend. Romana Techniková
7.3.2019
7. Dobrý den, už strašně dlouho nebyly buchtičky se šodó, pokud mě paměť neklame, tak naposledy v září. Neplánujete je v dohledné době? díky.
1.3.2019
Dobrý den, slečno Otrubová, jak už jsem Vám zodpověděla osobně, bohužel jídelní lístek nevytváříme, ale jídla plánuje naše vývozní kuchyně, takže nemůžeme buchtičky se šodó na Vaše přání zařadit. Předám ale Váš požadavek naší vývozní kuchyni:-) Děkuji za připomínku a přeji hezký den. R.Techniková
1.3.2019
8. Dnešní těstoviny Napolitana mě moc chutnaly. Děkuji.
26.2.2019
Dobrý den, paní Pávková, opravdu nás potěšilo, že Vám dnes chutnalo. Přeji hezký den. Romana Techniková
26.2.2019
9. Dobrý den, reaguji na Váš požadavek zpětné vazby ke změně vývozce hotového jídla. Dnes jsem měla pouze polévku a ta mi tedy od Aramarku poprvé nechutnala. Dle mého názoru byla ochucena ochucovadlem s přídavkem Glutamátu.
25.2.2019
Dobrý den, paní Pávková, děkujeme za zpětnou vazbu, Vaši připomínku jsme předali do vývozní kuchyně. Přeji hezký den. Romana Techniková
25.2.2019
10. Dobrý den, dnešní kaše k řízku byla jedna velká katastrofa. Byla nakyslá a ještě než jsem dojedl polévku, tak z ní bylo lepidlo. Požádal bych napříště, aby si kuchaři před výdejem jídlo zkontrolovali zda je vůbec poživatelné.
19.2.2019
Dobrý den, pane Macíku, moc nás mrzí, že se Vám dnešní bramborová kaše zdála nakyslá. Jídlo před výdejem samozřejmě ochutnáváme. Kaše byla před zahájením výdeje naprosto v pořádku. Děkuji za připomínku a přeji hezký den. Romana Techniková
19.2.2019
11. Zdravím, máte obrovské štěstí, že Vám naše vedení dává různé výhody. u nás taky nejsou lidi a stejně odvádíme stejnou práci za stejné peníze a to bez jakýchkoliv úlev, proč to nejde u Vás? zkuste si stoupnout za tu plotnu Vy, ty jídla už stejně více zkazit nejdou!
14.2.2019
Dobrý den, pane Šourku, patrně patříte do skupiny pana Boubely a Hladového:-) děkujeme za nápad, jak řešit nedostatek personálu. Přeji hezký den. Romana Techniková - MR
14.2.2019
12. Dobrý den, bohužel musím souhlasit s panem Boubelem. Mám dojem, že vedoucí "restaurace", který nedokáže zajistit ani čisté nádobí, je vedoucím tak akorát pro parádu (a ani to mu moc nejde). Nehledě na (ne)poživatelnost vašich obědů - to je kapitola sama pro sebe. Jak už tu někdo naznačil - to bych nedal ani psovi. Z "kvality" i tzv. "prémiových" "pokrmů" usuzuji, že problém není způsoben ani tak cenovou politikou nastavenou ze strany DSV, jako spíš (ne)schopností "kuchaře". (Co by tak asi mohl stihnout, když přijede v 10 a v 1 už je pryč, že?) Navíc když tu byl před časem na záskok pan kuchař, kvalita i výběr obědů byly na uplně jiné úrovni. S panem Boubelem bohužel musím souhlasit i ohledně personálu z "nápravného zařízení", který zastihnout u kasy mimo dobu obědů je nadlidský úkol. Pravdou zůstává i to, že od začátku působení Aramarku v Pavlově zde byl vyměněn veškerý personál kromě manažera "restaurace" a kvalita poskytovaných služeb stále klesá. S přáním hezkého dne, Jan Hladový
6.2.2019
Dobrý den, pane Hladový, personál v naší kantýně nebyl vyměněn, ale bohužel ve dvou případech došlo ke stěhování a jedna paní musela ukončit pracovní poměr po prodělaném úrazu. Věřte mi, že usilovně hledáme kvalitní personál, který náš tým doplní. Ale sám jistě víte, jaký je to v dnešní době problém. Přijďte za mnou, prosím, kdykoliv do jídelny a pohovořme si o Vašich připomínkách osobně. Pozvání samozřejmě platí i pro pana Boubelu. Přeji krásný den - Romana Techniková - MR
6.2.2019
13. Dobrý den, abych nebyl stále jen negativní, minulý týden byl dobrý kuřecí plátek na rajčatech s rýži + oceňují, že včera měla paní na výdeji kšilt. Bylo by ale ideální kdyby dostala ještě rukavice, nandavat hranolky stylem, že je nabere do hrsti není nic moc...
6.2.2019
Dobrý den, děkujeme za pochvalu. Jednorázové rukavice se na výdeji používají a proto se může na jídlo i sahat. Případ, že by paní na výdeji sahala na hranolky bez rukavic, prověřím. Přeji hezký den - Romana Techniková - MR
1.2.2019
14. Zdravím, na bowl Japonsko jste také neobdržela žádnou reklamaci? maso co chutnalo a mělo konsistenci jako morče, nudle totál převařené. Jídlo absolutně nedochucené, chutnalo to jako voda...
1.2.2019
Dobrý den, pane Boubele, jsem ráda, že si uděláte čas na vyjádření Vašeho názoru. Asi Vás zklamu, ale na Bowl Japonsko jsme žádnou konkrétní reklamaci nedostali. Přeji krásný víkend. R.Techniková - MR
31.1.2019
15. Dobrý den, rád bych okomentoval dnešní parodii na oběd. Čínská polévka neměla s Čínou nic společného, pikantní taktéž nebyla, jen omrkvovaná do blba, jinak bez chuti. Staročeské kuře bylo nedodělané, u kosti krvavé, ale určitě se i pro to najde nějaká výmluva typu nikdo ze 40 lidí si nestěžoval. Dovolte mi dotaz, proč by si taky nikdo ještě stěžoval, když se s tím nic nedělá? Ty lidi, kteří jsou nucení jíst Vaše pokrmy už natolik zdeptali Vaše odpovědi že to raději nekomentují. Pokud vím, tak když se nedaří a to dlouhodobě, jako je tomu v případě Vaší jídelny tak se mění vedení, alespoň manager. Proč se tady protočilo tolik zaměstnanců?. Pod Vámi se vyměnilo X lidí, nyní to vypadá, jako by nás obsluhovali lidé z nějakého nápravného zařízení a to na chuti k jídlu také nepřidá....Opravdu by mě zajímalo, pokud by vám někde v restauraci naservírovali takové jídlo, zda by se Vám chtělo z kapsy vytáhnout 80 Kč, v případě prémiového jídla 120 Kč....nehledě na fakt, jak komentujete situaci kolem Burgerů. Jednoduše se toto jídlo zařadit muselo, protože od den či dva dříve nevyšel steak z hovězího pupku a to maso bylo třeba nějak zpracovat, takže se jednoduše namlelo do burgerů a okořenilo, k čemuž gratuluji, určitě jsem nebyl jediný komu bylo zle a komu nechutnalo.
29.1.2019
Dobrý den, pane Boubele, Vaši připomínku beru vážně a předám ji našemu oblastnímu řediteli. Sám jistě víte jaká je situace na trhu práce a kvalitních lidí, kteří hledají práci je bohužel málo. Doufám, že se nám podaří co nejdříve doplnit pracovní kolektiv a přispěje to i k Vašemu lepšímu pocitu z návštěvy naší jídelny. Jinak v úterý 29.1., kdy se podávalo Vámi zmiňované Kuřecí stehno po staročesku byl u nás na provozovně i náš oblastní ředitel a pomáhal nám vydávat obědy. Tak doufám, že alespoň on Vám nepřipomínal někoho z nápravného zařízení. Děkuji za vyjádření Vašeho názoru a přeji krásný víkend. R.Techniková - MR
29.1.2019
16. Souhlasím s kolegou a jeho názorem viz níže, kuřecí stehno bylo nedodělané a krvavé, nic to nemění na tom že jste zde měli ředitele , který akorát doplňuje počet lidí v týmu.
4.2.2019
Dobrý den, na anonymní připomínky neodpovídáme. Přeji hezký den. R.Techniková - MR
29.1.2019
17. Dobrý den, zajímalo by mě, proč došlo ke změně nabídky jídel. Dnes měla být tortilla a místo toho je burger. Spoustu z nás si na dnes oběd nepřineslo, protože si chtěli dát zmíněnou tortillu. Ještě k tomu ten burger dáte jako premium.
25.1.2019
Dobrý den, paní Zitterbartová, ke změně došlo z důvodu, že nám dodavatel nedodal tortilly. Dále bych chtěla zmínit, že po burgerech byla již delší dobu poptávka a proto jsme ho dnes zařadili jako náhradu za tortillu. Tento burger budeme prodávat jako premium, protože ho připravíme z kvalitního hovězího masa na vyšší gramáž a surovinové náklady budou vyšší než u jiného jídla. Děkuji za dotaz a přeji hezký den. R.Techniková
25.1.2019
18. Dobrý den, dnes jsem se po dlouhé době nechala zlákat na PREMIUM MENU - hovězí burger.. po pozření prvního sousta jsem velice zalitovala, že jsem si nedala jídlo, které jsem si přinesla z domova (tak jako každý den).."Mleté maso" mělo do masa doopravdy hodně daleko. Vypadalo to, spíše jako rozemleté šlachovité odřezky, co vám zde za celý týden zbyly. A na Vaši informaci viz. stížnosti níže o obrácení se na managerku restaurace popř. výměnu jídla, předem odpovídám, že jsem jídlem byla tak zhnusena, že mne přešla chuť na jakékoliv jídlo i rozhovor s managerkou.
25.1.2019
Dobrý den, paní Klírová, burger byl připravený z hovězího pupku, maso bylo dovezené zachlazené a u nás na provozovně namleté a připravené. Mrzí nás, že jste si nepochutnala. Přeji hezký den R.Techniková - MR
25.1.2019
19. Dnešní hamburger byl jedna velká katastrofa. Ani se bohužel nedalo poznat jestli je to vůbec maso nebo jen nějaké namleté zbytky šlach a chrupavek.
25.1.2019
Dobrý den, paní Zitterbartová, jak už jsem odpověděla v předešlé připomínce, burger byl připravený z hovězího pupku. Přeji krásný den - R.Techniková - MR
25.1.2019
20. Dobrý den, dnes píši již podruhé. K vaší odpovědi p. Zitterbartové mám dotaz: z jakého kvalitního hovězího masa to bylo připraveno?? vy si myslíte, že nepoznáme co nám cpete za "kvalitní maso??? Děláte z nás hlupáky. To vaše kvalitní maso bych nedala ani našemu psovi. Foto k dispozici.
25.1.2019
Dobrý den, paní Klírová, už jsem Vám odpověděla ve Vaší předchozí připomínce, jednalo se o zachlazený hovězí pupek. Přeji krásný den - R.Techniková
25.1.2019
21. Dobrý den, To chce odvahu toto bláto nazývat špekovými knedlíky. Konzistence připomínala spíš bramborovou kaši a chuť raději hodnotit nebudu.
25.1.2019
Dobrý den, pane Barele, je nám líto, že Vám špekové knedlíky nechutnali. Jednalo se o dovezené jídlo z centrální kuchyně. Hotové knedlíky už bohužel nijak nedochutíme ani neupravíme.Děkuji za připomínku a přeji hezký den. R.Techniková - MR
21.1.2019
22. Dobrý den, dnešní pečená rýže byla jedna velká katastrofa, jídlo bylo strašně zvláštně ochucené a rýže byla nedovařená. Původní receptura byla skvělá, ale teď to je bohužel naopak.
21.1.2019
Dobrý den, paní Navrátilová, je nám líto, že Vám Pečená rýže s kuřecím masem a arašídy nechutnala. Prodalo se jí 40 porcí a žádnou stížnost jsme nezaznamenali. Doufám, že si příště pochutnáte i Vy. Přeji krásný den - Romana Techniková - MR
21.1.2019
23. Teryiaki kuře s pšeničnými nudlemi si dávám pravidelně, ale dnes jsem si vůbec nepochutnala. Maso bylo hodně tuhé, nudle přepepřené a v jídle byla spousta cibule nahrubo, navíc nahrubo nakrájené.
18.1.2019
Dobrý den, paní Studená, moc nás mrzí, že jste si na Pšeničných nudlích s Teryiaki kuřetem nepochutnala. Na toto jídlo jsme měli hodně kladných ohlasů. Děkuji za Váš názor a přeji hezký den. Romana Techniková - MR
18.1.2019
24. Dobrý den, jídelna je v posledních dnes (měsících) absolutně tragická. Špinavé příbory, umaštěné talíře. Jídelna vypadá jako po výbuchu, je tam bordel, hory špinavých tácků, evidentně se nestíhá. Taktéž jídlo nejdříve k tomu že v pozdějších hodinách samozřejmě zbyde jen ten největší "blivajz". Pokud je jídelna benefit pro zaměstnance DSV a vy obsloužíte dělníky, kteří dělají na stavbě a nejsou zaměstnanci DSV a zbyde jen absolutně nepoživatelné jídlo, tak kde je můj benefit? Včerejší vepřové kousky na čínský způsob, to byla jedna velká parodie na jídlo. Přijde mi že to jídla bylo nasekáno vše co se v tu chvíli v kuchyni nacházelo, fakt že je pak někomu zle je asi jedno, stejně to svedete na nesprávnou životosprávu jako vždy. každopádně tento problém se nevyřeší tím, že se koupí pec na pizzu nebo se udělá anketa kdo co chce. Tento stav se vyřeší jen návratem ke stravenkám nebo Vaším odchodem a nahrazením někým jiným, určitě nejste jediná společnost na trhu, navíc s tou nejhorší pověstí.
17.1.2019
Dobrý den, pane Boubele, mrzí nás Váš názor na naši jídelnu. Jsme v situaci, kdy nám chybí 50% personálu a věřte, že se snažíme dělat pro chod jídelny maximum. Doufám, že Váš názor na naši jídelnu brzy změníte. Děkuji za připomínku a přeji hezký den. Romana Techniková - MR.
16.1.2019
25. Dobrý den, za sebe jsem chtěl říci, že jsem s firemní kantýnou spokojen. V.Novák
15.1.2019
Dobrý den, pane Nováku, moc děkujeme za Váš názor, který nás potěšil. Přeji krásný den R.Techniková
15.1.2019
26. dobry den , plně souhlasim : Stravování ve firemmní kantýně má být pro zaměstnance benefit, nicméně je to spíše za trest. jediné co je chutne, jsou bowl.
11.1.2019
Dobrý den, pane Beneši, Děkujeme Vám za Váš názor, který nás zajímá. Od února v jídelně nainstalujeme hodnotící zařízení, kde budete moci ohodnotit Vámi zakoupené jídlo, aby jsme měli zpětnou vazbu na konkrétní pokrmy. Přeji hezký víkend - R.Techniková
11.1.2019
27. Dobrý den, dnešní lasagne bolognese byly jedna velká katastrofa. Nejenom, že byly opravdu dost ostré, ale od kdy do nich patří kukuřice, hrášek a fazolky? Porce byla taková, že by stačila možná tak dítěti. Stravování ve firemmní kantýně má být pro zaměstnance benefit, nicméně je to spíše za trest. Včerejší (7.1) vývar s rýží a hráškem byla jen voda s pár kuličkami hrášku. Salát ceasar byl taky hrozný. Maso jedno velké bláto, salát už to měl taky za sebou a ještě jsme s kolegyní nedostaly ani jedna toast. Dobré jídlo už je spíš zázrak než standard.
8.1.2019
Vážená paní Kubátová, děkujeme za Váš komentář. Lasagne bolognese dle standartní receptury samozřejmě nemají obsahovat fazole, kukuřici a hrášek. Šéfkuchař projevil vlastní kreativitu a tradiční bolognese "vylepšil". Sám jsem je jedl a byly velmi chutné. Nicméně to neznamená, že musí chutnat všem... Co se týče gramáže, je možné si porci na místě nechat zvážit a překontrolovat. Salát Ceasar byl dohotovován čerstvý na místě (závoz zeleniny byl ten den), maso bylo upraveno v konvektomatu v dopoledních hodinách před výdejem. Šéfkuchař saláty připravoval vždy po objednávce u výdejního pultu. Pokud Vám nebyl dodán toast, je to chyba, za kterou se omlouváme. Prosím, pokud se Vám jídlo nebude zdát, obraťte se hned na místě na managerku restaurace, která Vám jídlo ráda vymění. Jako satisfakci bych Vám rád nabídl oběd, dle Vašeho výběru zdarma, pro Vás i Vaši kolegyni. Stačí, když nahlásíte u poklady, že je to se mnou domluvené. Managerka restaurace je informována. S úctou Dušan Piederman Oblastní ředitel
8.1.2019
28. Dobrý den, musím, ačkoliv ne rád souhlasit s panem Fricem o pár řádek níže. Od doby co jsem se přestal stravovat (obědy) u vás nemám problémy se žaludkem. Nechávám si jídlo dovážet od externích dodavatelů a je mi lépe. Sice platím v plném rozsahu, ale je mi po zdravotní stránce dobře. Jsem z rodiny kuchařů, a to, co dokážete občas nazvat ,,obědem'' se občas podobá zbrani hromadného ničení. Snídaně OK, ty jediné se dají zatím bez rizika. Nerad bych se někoho jakkoli dotkl, ale kvalita jídla by měla být diskutována častěji.
19.12.2018
Dobrý den, pane Kříži, je nám líto, že jste se rozhodl stravovat jinak, než v naší jídelně. Sama se zde stravuji a i když nedodržuji správnou životosprávu, tak jsem nikdy z našich obědů problémy s žaludkem neměla. Budeme rádi, když časem Vaše stravování přehodnotíte a vyzkoušíte opět naši jídelnu. Děkuji za Váš názor a čas, který jste věnoval Vaši připomínce. Přeji klidné prožití vánočních svátků. - Techniková R.
19.12.2018
29. Dobrý den, dnes bylo maso v koprové omáčce naprosto nepoživatelné, nebylo možné ho ani ukrojit natož rozkousat. Bohužel to není poprvé, co je kvalita hovězího masa otřesná.
19.12.2018
Dobrý den, paní Jeníčková, bohužel se občas přihodí, že některý kus hovězího masa je tvrdší i při dlouhém vaření. Pokud se Vám to ještě někdy stane, tak neváhejte a nechte si maso vyměnit. Rádi Vám vyhovíme a nandáme Vám novou porci. Přeji krásné prožití vánočních svátků. Techniková R.
19.12.2018
30. A Čtvrteční bowle byla naopak přímo luxusní. Skvěle dochucená a maso se přímo rozplývalo. Děkuji, pochutnala jsem si náramně.
14.12.2018
Dobrý den, paní Studená, moc nás Vaše pochvala potěšila. Děkujeme a přeji Vám krásný víkend. R.Techniková
13.12.2018
31. Těstovinový salát nesplnil moje představy. Obsahoval pouze těstoviny, jeden nenakrájený plátek šunky, 4 čtvrtky vajíčka, trochu papriky a salátu. Nebyl k dispozici ke koupi žádný dresink, pouze jsem měla možnost si jej dochutit u salátového pultu, kde jsou však jen oleje a ocet a to se zrovna pro tento druh salátu nehodí. Hodil by se nějaký jogurtový dresink. Paní mne poradila majonézu, což v případě, že si chcete dát něco zdravějšího opravdu není alternativa. Šunka by mohla být nakrájená.
13.12.2018
Dobrý den, paní Studená, děkujeme za připomínku, příště těstovinový salát ochutíme jogurtovým dresinkem. Přeji hezký den - R.Techniková
12.12.2018
32. Dobrý den, dnes mi to opravdu nedá, abych Vám nenapsala.. Dnešní pečená rýže ve Vital foodu byla naprosto skvělá. Bylo by opravdu fajn, kdyby tento druh rýže upravené pečením či dušením - nikoliv vařením byl k mání vždy, když má být přílohou rýže.
3.12.2018
Dobrý den, jsme moc rádi, že jste si na pečené rýži pochutnala. Rýže připravovaná u nás je dělaná na páře, takže se budeme snažit dále dodržovat tuto úpravu. Bohužel, ale nemůžeme ovlivnit přípravu rýže u jídel k nám dovážených. Přeji hezký den R.Techniková
3.12.2018
33. Maso je často nedovařené, což je nepřijatelné!! V poslední době spousta lidí říká, že po konzumaci vašich jídel mají střevní nebo žaludeční problémy. Pokud někdo chytne salmonelu, myslím, že vy budete první za kým hygiena půjde.. Jinak personál super, nabídka jídel a občerstvení skvělá.
13.11.2018
Vážený pane Frici, Vámi prezentované zdravotní problémy jsou velmi vážného charakteru. Naše společnost má v těchto případech pevně stanovené postupy při řešení food incidentu. Oznamujeme tuto skutečnost na hygienické stanici a provádíme současně vlastní šetření hygieničkou ARAMARK. Pokud prosím k výše uvedeným źdravotním komplikacím došlo, potřebujeme znát o kolik osob se jedná, zda jsou v pracovní neschopnosti, jejich ID údaje, o jaké konzumace se jedná, zda jsou pracovníci ze stejné směny či pracovní skupiny.. Zajistím start šetření. Tepelná úprava masa - zajistím řádný dohled a technologickou správnost. Na dovážených pokrmech provedeme zvýšenou kontrolu. Děkuji za pochvalu personálu. Ráda ji vyřídím Romana Techniková
13.11.2018
34. Jídla Bowl mám ráda pro pestrost stravy...ale rýže v dnešní Bowl Mexiko byla nedovařená, syrová.
7.11.2018
Dobrý den, paní Česká, tato skutečnost nás velmi mrzí. Měli jsme nový druh rýže a doufáme, že se to už nebude opakovat a příště si pochutnáte. Děkuji za připomínku a přeji hezký den. Techniková R.
7.11.2018
35. Dobrý den, opravdu nejsem čověk, který by si stěžoval, ale dnešní maso ve svíčkové omáčce ne jen že neodpovídalo gramáži 150 g, ale hlavě bylo nepoživatelné. První sousto šlo trošku rozkousat,ale druhé bohužel skřípalo mezi zuby. Po upozornění na tuto nemilou skutečnost mi bylo řečeno, že je to tím, že maso je ze zadního hovězího, což mě rozpálilo ještě více, jelikož jsem v mládí prodávala několik let v masně a opravdu masu rozumím. Nemám ráda když si ze mě někdo střílí. Paní vedoucí mi nabídla jiný oběd, což bylo hezké, ale po této zkušenosti mě přešla veškerá chuť. Tímto prosím o zamyšlení a nápravu.
6.11.2018
Dobrý den, paní Zimová, moc nás mrzí Vaše dnešní stížnost. Jednalo se o dovezené jídlo, které přípravou nemůžeme ovlivnit. Omáčka byla dobrá a je nám líto, pokud některé kousky masa byly tvrdé. Struktura masa bývá různá, a proto mohlo dojít k tomu, že ve velkém množství v centrální kuchyni neodhadli dovařenost všech kusů masa. Připomínka paní kuchařky ohledně zadního masa byla samozřejmě nemístná a omlouvám se za ni. Doufám, že si příště na obědu pochutnáte. Děkuji za připomínku a přeji hezký den. R.Techniková
6.11.2018
36. Dobrý den, již delší dobu pozoruji, že dostávám menší porce. Jídlo se podává podle výšky a váhy? Dnes jsme s kolegyní měly stejné jídlo a obsah mého talíře byl téměř poloviční. Děkuji za objasnění.
31.10.2018
Dobrý den, paní Leitnerová, moc nás mrzí, že jste dnes nebyla spokojená s velikostí Vaší porce. Pokud by jste měla někdy pocit, že je Vaše porce jídla malá, neváhejte požádat o přidání nebo převážení porce. Přeji hezký den. Techniková R. - MR
31.10.2018
37. Dobrý den, všiml jsem si, že dnes jsou k obědu nudle s teriyaki kuřecím.. jídlo je dobré, rád si ho dávám... ale už minule mě zarazila jedna věc, a to - co má s tímto pokrmem společný názem teriyaki? Na talíř nandáte nudle s brokolicí a navrh pár plátku kuřecích prsou, ty jsou ale ovšem "suché" orestované, či upečené.. ale kde je tedy ta omáčka teriyaki? děkuji
26.10.2018
Dobrý den, pane Varnuško, toto jídlo, které zmiňujete má název Pšeničné nudle s teriyaki kuřetem, nikoliv Pšeničné nudle s kuřetem a teriyaki omáčkou. Podle receptury toto jídlo připravujeme tak, že kuřecí prsa naložíme do teriyaki omáčky a pak upečeme. Takže pokrm má společného s názvem Teriyaki to, že je v něm maso pouze naložené a tím pádem je omáčkou ochucené. Děkuji za dotaz a přeji krásný víkend. Techniková R. - MR
26.10.2018
38. Dobrý den, bylo by možno k řízkům dávat kousek citrónu? V době kdy fungovala stravovací komise, jsme se domlouvali, že to nebude problém, ale v poslední době se od toho upustilo. Včera bylo z řízku cítit až příliš smažení a citón tuto pachuť eliminuje. Děkuji
25.10.2018
Dobrý den, pane Macíku, omlouváme se, že jsme včera k řízku nepodávali citrón, ale bohužel nám ho dodavatel nedodal. K příštímu smaženému pokrmu citron samozřejmě dostanete. Děkuji za připomínku a přeji hezký den. Techniková R.
24.10.2018
39. Dobrý den, dnešní oběd se bohužel na mém talíři absolutně nepovedl. Má kuřecí směs neobsahovala maso, nýbrž jen odřezky kůže, chrupavek a nechybělo ani peří. Kolegyně zas ve svém Segedýnu objevila maso se žílami a prorostlé tak, že se nedalo ani rozkrojit. Nabídku jiného jídla jsem musela odmítnout, protože mi to žaludek po tom pohledu už nedovolil. předpokládám, že obě jídla byla přivezenaa, takže pokud by jste potřebovala pro svou centrálu foto, ráda ho poskytnu.
16.10.2018
Dobrý den, paní Bláhová, je nám líto, že jste dnes s obědem vy i vaše kolegyně nebyly spokojené. Informaci o této připomínce předám do centrální kuchyně, která nám jídla dováží. Doufám, že se tato nepříjemnost nebude více opakovat. Přeji hezký den R. Techniková
16.10.2018
40. Dobrý den, dnes jsem si k obědu dala vepřové medailonky a maso jsem musela vyhodit. Bohužel to nebylo poprvé - buď maso nebylo propečené (vlastně bylo úplně krvavé) nebo v dnešním případě smrdělo už jenom při rozkrojení. Nepřijde mi to úplně v pořádku podávat nezpracované nebo staré maso.
9.10.2018
Dobrý den, paní Hasalíková, moc nás mrzí uváděná skutečnost. V případě, že se Vám toto nestalo poprvé, obraťte se příště ihned na mne, aby jsme to mohli vyřešit kompenzací jiného pokrmu. Jinak k včerejší minutce mohu doplnit, že byla připravena z čerstvé vepřové pečeně, kterou nám přivezli z jatek v pondělí. Tohoto jídla se prodalo 40 porcí, Vaše připomínka byla jediná a naopak jsme zaregistrovali několik kladných ohlasů na toto jídlo. Přeji krásný den. Techniková R. - manažer restaurace
9.10.2018
41. Pěkný den, bohužel jsem si ráno k snídani koupila smaženku, s radostí se zakousla a pak si všimla, že chléb je plesnivý...(plesnivé byly i všechny ostatní na prodej) bez problému jem sice dostala peníze zpět, nicméně nemám chuť si smaženku někdy zase koupit. Prosím o důkladnější kontrolu použitých surovin.
5.9.2018
Dobrý den, paní Šmucerová, za tuto nepříjemnost se ještě jednou omlouváme. Personál byl proškolen a informován o nutnosti pečlivé kontroly výrobních surovin. Přeji hezký den - Techniková Romana
4.9.2018
42. Dobrý den, dnes mě bohužel zklamala pečená rýže s arašídy a kuřecím masem. Receptura byla vždy vynikající, ale dnes byla pozměněná a bohužel špatným směrem. Doufám, že se navrátíte k původnímu receptu, protože ten byl skutečně vynikající. Hezký den
3.9.2018
Dobrý den, tak to nás moc mrzí, že jste si dnes nepochutnala. Doufám, že příště budete spokojená. Děkuji za připomínku a přeji hezký den R.T.
3.9.2018
43. Dobrý den, dnšní špekové knedlíky byly moc dobré. :)
28.8.2018
Dobrý den, tak to nás moc těší:-) špekové knedlíky se zelím a uzeným masem nám dovezli z centální kuchyně. Děkujeme za pochvalu, je to pro nás vždy velké povzbuzení do dalších perných dnů:-) Přeji krásné odpoledne. R.T.
28.8.2018
44. Dobrý den, chválím doplňkový prodej v podobě snídaní a vámi dělanými obloženými houskami apod. Poslední dobou si vždycky pochutnám :)
27.8.2018
Dobrý den, Vaše pochvala nás moc těší:-) přeji krásný den R.T.
27.8.2018
45. Dobrý den, včerejší Bowle Skandinávie mne hodně zklamala. Ryba byla blátivá, spíš uvařená než opečená a pokud se pekla, tak asi jen po jedné straně. Zpočátku jsem si myslela jestli nebude dokonce syrová. Nebyla, ale k jídlu to moc nebylo. Vím, že bowle nejsou a nemají být příliš teplé, ale ryba teplá být musí jinak není k jídlu. Tato nebyla ani vlažná, ale jen odražená.
24.8.2018
Dobrý den, paní Studená, mrzí nás, že Vám Skandinávská miska nechutnala. Ryba nám byla dodána ve středu, ale nemůžeme ovlivnit kvalitu mražené ryby a jestli Vám připadala vlažná, tak za to se omlouváme. Doufám, že si příště na Bowle pochutnáte. Přeji hezký víkend. Techniková R.
23.8.2018
46. Dobrý den, poslední dobou se stává, že jde jídelna s prominutím dost do kopru. Jdeme na jídlo v 11:45 a je zázrak když je na výběr ze třech jídel. My bychom se zde taky rádi najedli, ale to co se děje je katastrofa. Kdyby se to stalo jednou nebo dvakrát, tak nad tím mávnu rukou, ale toto je dnes a denně.... věřím, že budete mít nějakou diplomatickou odpověď, která mě neuspokojí, možná by stačilo se zamyslet nad systémem. Děkuji.
15.8.2018
Dobrý den, paní Moravcová, moc nás mrzí, že na Vás dnes nezbyl kuřecí špíz, který se vyprodal před 12hod. Samozřejmě víme, že kdyby se připravilo 90 porcí špízu a 40 porcí králíka, tak by to možná uspokojilo všechny strávníky, kterých dnes bylo 130. Musíme ale odebírat úměrně k počtu strávníků i hotovky z naší centrální kuchyně o které je také zájem. Zavazuje nás k tomu i uzavřená smlouva o poskytování služeb závodního stravování. Možné řešení, jak být spokojená s výběrem a dostupností daného jídla je objednávkový systém, kdy si strávníci závazně objednají jídlo dopředu. Tento systém stravování zaměstnanci DSV při průzkumu opakovaně odmítli. Opravdu mě Vaše připomínka mrzí, ale ze své pozice Vám nemohu nijak pomoci. Přeji hezký zbytek dne R.Techniková
15.8.2018
47. Bowle Japonsko byla skvělá. Nevím, jak moc má být toto jídlo teplé. Bylo spíš vlažné, ale to mi teď v létě rozhodně nevadí. A cizrnová polévka byla taky moc dobrá. Děkuji
20.6.2018
Dobrý den, děkujeme za pochvalu. V Bowle bývá většinou studená zelenina a teplá je jen některá příloha a maso. Misky nenahříváme, tak jako ostatní talíře, proto se může stát, že daný pokrm rychleji vychladne. Jsme moc rádi, že Vám náš nový koncept Bowl chutná. Přeji hezký den R.T.
19.6.2018
48. Dobrý den, pokaždé nemám čas připomínkovat obědy. Ráda bych Vám dnes však sdělila moje postřehy za poslední rok stravování v jídelně DSV: hodně si všímám toho, jak si mí kolegové v jídelně často dosolují jídlo na talíři. Já osobně moc nesolím a jídlo se mi zdá opravdu málo slané. Dosolovat na talíři znamená si koledovat o získání nějaké civilizační choroby, jako je vysoký tlak a následné potíže. Sůl by měla být téměř vždy tepelně zapracována do pokrmu, potom by nás neměla nijak ohrožovat (pokud se ovšem zase jídlo naopak nepřesolí). A další připomínka- nemuselo by se až tolik solit v případě, že by kuchař použil nějaké koření (majoránka, tymián, kurkuma, koriander, zázvor, fenykl, římský kmín, kari, apod.) nebo bylinky (saturejka, bazalka, oregano, atd.). Mám však pocit, že vůbec neví, že nějaké koření nebo bylinky vůbec existují. Děkuji za Vaše zamyšlení a případné zlepšení stravy v tomto ohledu.
11.6.2018
Dobrý den, paní Pávková, děkujeme, že jste si našla čas nám napsat Váš postřeh ohledně dochucování jídel solí. Od OHS jsme byli v zájmu ochrany a podpory veřejného zdraví jako firma vyzváni k omezení solení do plné chuti. Bylo nám doporučeno plné dochucení pokrmu ve slanosti omezit a snížit množství přidávané soli do pokrmu během vaření a ponechat volbu dochucení na zákazníkovi. Děkuji za připomínku a přeji hezký den R.Techniková - MR
11.6.2018
49. Dobrý den, dnešní lasagně se nepovedly, musím říct, že něco tak nepoživatelného jsem už dlouho nejedl. Rád bych, aby se jídla v podobné kvalitě k nám už nikdy nedostaly na stůl. Děkuji
8.6.2018
Dobrý den, pane Jedličko, moc nás mrzí, že Vám dnešní vegetariánské lasagne nechutnali. Ale toto jídlo bylo připraveno přesně podle dané receptury a jelikož nám tyto lasagne dovezli už hotové a zapečené, tak ani nemůžeme nijak ovlivnit jejich chuť. Předám, ale Vaši připomínku do centrální kuchyně, která nám tyto obědy dováží. S pozdravem R.Techniková
8.6.2018
50. Dobrý den, dnes byly v teplém bufety být bezmasé kapustové karbanátky, v karbanátcích ale bylo uzené maso. Nejsem si vědoma, že by maso šlo označit za bezmasé. Prosím, dávejte si na to pozor. děkuji.
18.5.2018
Dobrý den, moc se omlouváme, ale dodavatel nám tyto karbanátky/polotovar dodal s označením jako Zeleninové kapustové karbanátky. Děkujeme za upozornění, příště si na toto jídlo dáme zvýšený pozor. Přeji hezký víkend - Techniková R.
18.5.2018
51. Dobrý den, mám ráda bowle, ale dnes již podruhé byla studená (minule Italská byla také studená). Evidentně je vše připravené v misce a jen se dodá maso - zkazí to chuť celého oběda. Radši si u pultu počkám, než se vše naservíruje teplé, než abych jedla studený oběd:(...
15.5.2018
Dobrý den, paní Procházková, koncept nové řady lehkých, letních jídel Vitalfood Bowl je převážně složený ze syrové zeleniny, lehké přílohy, která podle druhu misky může být i studená. Moc nás mrzí, že jste si dnes nepochutnala a doufám, že ve čtvrtek /Bowl Thajsko/ budete opět spokojená. Děkuji za upřímnou připomínku a přeji Vám hezký zbytek dne. Techniková R.
15.5.2018
52. Bowle jsou naprosto skvělé. Prošvihla jsem jen skandinávskou. Děkuji mockrát. Chválím i zahuštěné polévky. Taky mi moc chutnají.
2.5.2018
Dobrý den, paní Studená, moc děkujeme za pochvalu a přeji Vám krásný víkend. R.Techniková
3.5.2018
53. Dobrý den, bohužel jsem z dnešního oběda zklamaná. Těšila jsem se na žemlovku, přišla na oběd přibližně v 11,45 a již nebyla? Už opravdu nevím, v kolik hodin mám chodit na oběd, aby nebyla dvě až tři jídla. Viz níže v odpovědi na dotaz p. Baginského píšete, že máme chodit na oběd před 12. hod, ale zřejmě to nestačí.
2.5.2018
Dobrý den, paní Šmídová, máte pravdu, poslední žemlovka se prodala v 11:50. Mrzí nás, že jste byla zklamaná, příště objednáme žemlovky více. I když posledně se jí naopak hodně neprodalo. Věřte, že bez objednávkového systému je pro nás těžké odhadnout předpokládané počty jídel, které pak opravdu prodáme, neboť také musíme plnit hospodářský výsledek. Děkuji za připomínku a přeji hezký víkend. Techniková R.
2.5.2018
54. Dobrý den, v kolik bych měl chodit na oběd, abych měl výběr ze všech a ne jen ze dvou jídel? Dnes ve 12:05 jsem si už z toho co zbylo nevybral. Celkově nepovažuji jídelnu za zaměstnanecký benefit.
27.4.2018
Dobrý den, pane Baginský, ve 12.00 hod. máme většinou vydaných okolo 120 obědů, což bývá 3/4 strávníků. V případě, že máte zájem jen o jedno konkrétní jídlo doporučuji chodit na oběd před 12:00 hod. Tento problém by vyřešil jen objednávkový systém, který jste podle posledního průzkumu jako zaměstnanci odmítli. Přeji hezký den R.Techniková - MR
27.4.2018
55. Dobrý den, musím napsat, že nová řada Vitalfoodu je výborná. Marie
19.4.2018
Dobrý den, moc děkujeme za pochvalu, jsme rádi, že nová řada zdravého a trendového Vitalfoodu Vás oslovila. Máme jen samé kladné reakce a máme z toho upřímnou radost. R.T.
19.4.2018
56. Dobrý den, dnešní oběd : bowl skandinávie, byl naprosto vynikající :-) Vážím si, že mi vyjdete vstříc i když některé přílohy nechci. Zuzana.
19.4.2018
Dobrý den, Zuzko, děkujeme za milou pochvalu. Rádi Vám vyhovíme vždy, kdy to bude možné. Přeji krásný víkend. R.T.
19.4.2018
57. Dobrý den, nerozumím způsobu výdeje obědů, kdy paní, která vydává polévku a polévku nechci, se ptá, co si objednám dále. Informaci předá paní, která vydává hlavní jídlo, jenže potom nemám možnost např. požádat, že bych chtěl kachnu méně omastit a že by mi stačilo méně zelí, protože v případě, že mezi mnou a pokladnou čeká několik lidí, nepoznám, že vydávané hlavní jídlo je už pro mě. Dále v nabídce byly u kachny uvedeny bramborové a houskové knedlíky, ale dostal jsem jen bramborové. Evžen Ježek
18.4.2018
Dobrý den, pane Ježku, tímto způsobem výdeje se snažime jen urychlit Vaše čekání na oběd. Samozřejmě v případě, že budete chtít nějakou změnu a na výdeji budeme rychlejší, tak neváhejte požádat o nápravu, rádi Vám vyhovíme. A co se kynutých knedlíků jako přílohy ke kachně týká, se musíme omluvit, neboť nám dodavatel kynuté knedlíky ve středu z nějakého výpadku ve výrobě nedodal. Ale mohu Vám upřímně říci, že většina zákazníků nám dopředu říkala, že prosí jen o knedlíky bramborové, takže tuto nechtěnou změnu v příloze nakonec všichni hodnotili jen kladně. Přeji hezký víkend - Techniková Romana
18.4.2018