(neuvádějte své jméno)

Beru na vědomí, že osobní údaje budou zpracovány za účelem adresného vyřízení reklamace či připomínky, a to za podmínek uvedených v Oznámení – ochrana osobních údajů

Souhlasím se zveřejněním

Reklamace a připomínky

1. Dobrý den,dnes na ranni směnu jsem si objednal řízek menu +,porce 1,5 řízku byla už od pohledu daleko menší než ti co měli obyčejné meníčko,to je sproste okradani zakazniku!asi by to chtělo pozvat čoi aby vam ty gramáže zkontrolovala kdyz jste se to doposud nenaučily.
14.11.2019
Dobrý den, pane Kučero, je mi líto, že jste nebyl s velikostí porce spokojen. Vždy je možno si nechat uvedenou porci na výdeji převážit. Někdy je pouhá velikost řízku zavádějící, protože, ne všechny masa jsou ukrojeny stejně, někdy je řízek menší a silnější někdy tenčí a větší, věřte, že zákazníky rozodně neokrádáme a vždy dostaváte svou porci 100 g masa váženo v syrovém stavu. Děkuji a pěkný den. Jana Hloušková, ARAMARK
14.11.2019
2. Dobrý den, v úterním menu (čevabčiči s bramborem) jsem našla rozevřenou sponu ze sešívačky. Díky bohu, že byla v jídle vidět, tohle bych pozřít nechtěla. Bohužel na upozornění mailem nikdo z Aramarku nereagoval tak zveřejňuji.
17.10.2019
Dobrý den, paní Vaková, děkuji za tuto nepříjemnou informaci. Na kuchyni se žádný takový kancelářský materiál nevyskytuje, navíc to ani není rozměr do klasických sešívaček, který používáme my v naší kanceláři. Vzhledem k tomu, že brambory bereme jako polotovar, předpokládám, že tato spona byla již součástí balení opracovaných brambor. Předávám reklamaci dodavateli, veškerý personál byl poučen, aby důkladně prohlížel vybalené brambory. Ještě jedou se omlouváme a věříme, že se tato situace již nebude opakovat. Pokrm jste měla kompenzován, dle mých informací, přímo na výdeji. Děkuji za pochopení. Jana Hloušková, ARAMARK
15.10.2019
3. Tak jsem se po měsíci odhodlal zkusit, jestli se něco změnilo, objednal jsem si večeři (balená, na výdejně) a našel jsem v masu něčí řasu. Myslím, že to ještě do 1.12. přetrpím a budu se těšit na obědy od jiné firmy.
25.9.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Velice se omlouváme za řasu, ale bohužel neexistuje způsob, jak takové situaci zabránit. Ještě jednou přijměte naši omluvu. S pozdravem Daniel Krysl
25.9.2019
4. Dobrý den, minutka by měla být opravdu ,,minutka" hodit kousek nachystanýho masa na desku a hranolky do fritáku není kulinařské umění, ktéré by potřebovalo nějak moc času. Ve středu jsem na ní čekal 28 minut, to tam paní měla jen 4 listečky... Při půl hodinové přestávce na oběd je to docela problém...
27.9.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Ve středu je v nabídce, kromě minutky a grilu, také GURMÁN, což způsobilo tuto prodlevu, za kterou se Vám omlouváme. V každém případě, jsme právě z tohoto důvodu posílili na středu personál, aby se situace neopakovala. S přátelským pozdravem Daniel Krysl
25.9.2019
5. Dobrý den, dnes jsem si na oběd dala kuřecí prsa v bramboráku se zeleninovou oblohou. Jako zeleninovou oblohu jsem dostala zelný salát s mrkví, který v jídelním lístku uvedený nebyl. Nezlobte se, ale jako zeleninovou oblohu si představuji např. okurek, rajče, papriku, mrkev apod. Předpokládám ale, že zeleninová obloha byla připravena dle dané receptury a od vás odcházela v pořádku. Určitě chyba nastala v naší výdejně.
17.9.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Bohužel se kuchaři na expedici spletli a omylem zaslali jiný salát. Prosím přijměte naši omluvu. S pozdravem Daniel Krysl
17.9.2019
6. Dobrý den, dnes jsem měla na oběd Staročeská sekanina, vařené brambory a s prominutím se to nedalo jíst.
10.9.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Velice nás mrzí, pokud jste byla nespokojena s pokrmem, avšak dle našich informací jsme měli zde na GC naopak pozitivní ohlasy. Sekanina dle receptury není "SEKANÁ PEČENĚ", ale na plechu rozložená směs mletého masa, veky, mléka, vajec a koření, pečená jako prejt. S přátelským pozdravem Daniel Krysl
10.9.2019
7. dobrý den,dnes k řízku nebylo maštěni ktere bylo psáno v jidelničku! a kyselá okurka taky nebyla jak jste ji dříve davaly,
5.9.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku, maštění bylo součástí brambrové kaše. V každém případě jsme pro příště udělali změnu a u br. kaše nebude maštění, ale přidáme okurku. S pozdravem Daniel Krysl
5.9.2019
8. Dobrý den, mohl by si prosím kuchař kontrolovat slanost jídel. Poslední dobou je všechno přesolené od polívky až po rýží. Děkuji. Navíc personál ,který vydává jídlo, hlavně ten menší pán. Tak jeho šufánkové (naběračkové) porce příloh a omáček jsou opravdu někdy směšné. To snad dostanou í víc děti v MŠ. Příklad koprovka dám si 4 knedle a třetí už vytírám suchý talířek.... Žádná fronta už skoro nebývá tak myslím že má dost času, aby porce byla tak jak má být. Bylo mi řečeno že přílohy se mezi menu nesmí prohazovat. Je to pravda ? Protože další den šel pán a tomu přílohu vyměnili.
3.9.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Kuchaři jsem informaci předal a od zítřka sníží množství soli v pokrmech. Objem omáčky je 200ml, v případě, že máte pochybnost o velikosti porce, nechte si vždy zavolat managera provozu nebo jeho zástupce. Co se týká záměn, jsou možné, ale vždy po dohodě na výdeji. Personál na výdeji, byl opět proškolen na správné množství vydávané stravy a pravidla při záměnách přiloh. S přátelským pozdravem Daniel Krysl
3.9.2019
9. Dobrý den, musím poděkovat, že po dlouhé době u jídla"MINUTKA" bylo v příloze zelenina chutná a skladba její. Bylo by dobré takové přílohy zelenina k jídlům častěji dodávat. Děkuji.
30.8.2019
Dobrý den a děkujeme za pochvalu. Budeme se snažit zařazovat takovéto pokrmy častěji. S pozdravem Daniel Krysl
30.8.2019
10. Dobrý den, plánujete zase zavést otevírací dobu i pro odpolední směny v kantýně ?
14.8.2019
Dobrý den, od 19.8.2019 bude kantýna opět otevřena i odpoledne. S pozdravem Daniel Krysl
14.8.2019
11. Reklamace - na pátek 9.8.2019 jsem si objednal přes objednávkový systém HALUŠKY SE ZELÍM. Když jsem si odpoledne vyzvedával z chladící vitríny objednanou večeři, místo HALUŠEK tam byl s mým jménem ZELENINOVÝ SALÁT. Žádám vysvětlení a případnou satisfakci. Jako důkaz jsem to nafotil, ale není to kam připojit - posílám na váš email GCVyskov.429@aramark.cz
9.8.2019
Dobrý den, pane Julínku, velice se omlouváme, za zřejmé pochybení naší zaměstnankyně, při rozdělování chlazené stravy. Jako omluvu, prosím přijměte, od kolegyně na výdeji, malou pozornost, kterou máte připravenu na výdeji. S přátelským pozdravem Daniel Krysl
9.8.2019
12. Dobrý den, dodnes jsem si myslela, že na frankfurtské polévce se nedá nic zkazit. Ale kejda v talíři předčila všechna očekávání...nevím čím má kuchař zmrzačené chuťové buňky, ale polévka byla fakt hnusná » totálně nedochucená, samá mouka, papriku to vidělo někde z rychlíku... Nejsem profesí kuchař, ale styděla bych se to dávat na talíř jako polévku....Jen mne to utvrdilo stejně jako řadu mých kolegů, že služby firmy Aramark pouze v nouzi nejvyšší - za stejný, možná i lepší peníz se u konkurence najíme kvalitně. Andrea Vondrová
22.7.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Bohužel máte pravdu a kuchař přidal více jíšky, nežli bylo uvedeno v receptuře. Za jeho pochybení se Vám omlouvám. S pozdravem Daniel Krysl
22.7.2019
13. Dobrý den, mohu se zeptat, proč stále nedáváte sterilovaný okurek k jídlu např. k řízku, sekané, karbanátku? Zákazníci na to už hodněkrát poukázali a stále nic.
17.7.2019
Dobrý den a děkuji za dotaz, okurku k vybraným pokrmům přidáváme. Zaměříme se i na Vaši připomínku. S pozdravem Daniel Krysl
17.7.2019
14. Dobrý den, proč stále nedáváte sterilovaný okurek k jídlům, kde se to vyložené nabízí (k řízku, karbanátek, sekaná)Již na to mnoho lidí poukazovalo a neděje se stále nic. Hezký den
18.7.2019
Dobrý den a děkuji za dotaz, okurku k vybraným pokrmům přidáváme. Zaměříme se i na Vaši připomínku. S pozdravem Daniel Krysl
17.7.2019
15. Dobrý den, dne 15.7. měli být k večeři pikantní hovězí nudličky, dušená rýže. Po převážení vaší obsluhou mělo maso 18 g !!!!!, to je necelá pětina vámi deklarované váhy. Vaše počínání, které nemá v poslední době nic společného s gastronomií považuji za okrádání zákazníka. Můžete mě prosím sdělit, jak mě tuto večeři míníte kompenzovat?
16.7.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Při porcování chlazených večeří jsem nastavili nápravné opatření, aby k takovéto situaci nedocházelo. Za pochybení zaměstnance s Vám velice omlouváme. S přátelským pozdravem Daniel Krysl
15.7.2019
16. Dobrý den, po měsíci jsem byla na obědě v jídelně a byla to chyba. Brambory k řízku byly nedobré a hořké. Stěžovalo si hodně lidí, ale málokomu se chce psát stížnosti, tak raději nechodí na obědy.
11.7.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. V současné době přecházíme z loňských brambor na brambory nové. Prosím v případě jakékoliv stížnosti mne prosím kontaktujte na tel. +420 601 132 075. S přátelským pozdravem Daniel Krysl
11.7.2019