Kniha přání a připomínek

1. Dobrý den, dne 15.7. měli být k večeři pikantní hovězí nudličky, dušená rýže. Po převážení vaší obsluhou mělo maso 18 g !!!!!, to je necelá pětina vámi deklarované váhy. Vaše počínání, které nemá v poslední době nic společného s gastronomií považuji za okrádání zákazníka. Můžete mě prosím sdělit, jak mě tuto večeři míníte kompenzovat?
16.7.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Při porcování chlazených večeří jsem nastavili nápravné opatření, aby k takovéto situaci nedocházelo. Za pochybení zaměstnance s Vám velice omlouváme. S přátelským pozdravem Daniel Krysl
15.7.2019
2. Dobrý den, po měsíci jsem byla na obědě v jídelně a byla to chyba. Brambory k řízku byly nedobré a hořké. Stěžovalo si hodně lidí, ale málokomu se chce psát stížnosti, tak raději nechodí na obědy.
11.7.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. V současné době přecházíme z loňských brambor na brambory nové. Prosím v případě jakékoliv stížnosti mne prosím kontaktujte na tel. +420 601 132 075. S přátelským pozdravem Daniel Krysl
11.7.2019
3. Dobrý den, ráda bych se Vás zeptala, zda z této knihy přání a připomínek sestavujete nějaký akční plán pro zkvalitnění poskytujících služeb a kvalitnější nabídku jídel? Děkuji Vám za odpověď. Jarka
26.6.2019
Dobrý den a děkuji za dotaz. Každou připomínkou a přáním se důkladně zabýváme a snažíme se najít nejvhodnější řešení, mezi kvalitou stravy, spokojeností strávníka a ekonomikou provozu. V současné době, připravujeme nový Jídelní lístek, který by měl uspokojit všechny kategorie strávníků, do dělnických profesí po THP zaměstnance. S přátelským pozdravem Daniel Krysl
26.6.2019
4. Dobrý den, dřív jsem nevěděl co si dát protože všechno vypadalo výborně. Od nástupu společnosti Aramark vybírám co si dát, abych to vůbec do večera ztrávil. A to nemyslím tak, že bych trávil dlouho z důvodu velké porce, to naopak. Po shlédnutí denní nabídky se mi nikdy dřív nestalo, že bych se na podpatku otočil a odešel. Začal jsem si kupovat krabičky, protože kvalita i množství je nesrovnatelně vyšší a za nižší cenu. Divím se, že v této "jídelně" máte nějaké zaměstnance, protože usmívat se při rozdávání současných jídel musí být neuvěřitelně náročné a potupné. Fitko je kapitola sama o sobě a se zdravou stravou a hlavně obsahem bílkovin v jídle to jde vymyslet hůř jen těžko.
26.6.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku, rád bych požádal o konkrétní případy, kdy Vám jídlo připadalo nepoživatelné. Jídelní lístek se snažíme přizbůsobit širokému rozsahu strávníků (muži, ženy, THP pracovníci, dělnické profese, řidiči...), a postupně obměňujeme nabídku, dle prodejnosti a pozitivních ohlasů. Budeme rádi za každou konstruktivní připomínku, která povede ke zkvalitnění naší služby zákazníkům. S přátelským pozdravem Daniel Krysl
26.6.2019
5. Dobrý den, dle vašich stránek je cena oběda 80 Kč a polévky 15 Kč. Celkem tedy "kvalitní oběd" za 95 Kč. Vaše neochucená čočka s jedním vajíčkem nemá cenu ani 25 Kč. je toto vůbec normální? Za necelé kilo se člověk nají v jakékoliv restauraci a není mu zle jen z pohledu na to jídlo. Začněte s tím už něco dělat, nejsem dobytek abychom se tímto stravovali.
28.6.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Cena samostatné polévky je 15,- Kč, avšak cena MENU je 80,- Kč včetně polévky. Dle vaší logiky tudíž 65,- Kč za oběd plus 15,- Kč polévka. V každém případě (i bez invektiv), se snažíme vyjít vstříct požadavkům našich strávníků a navýšíme počet vajec na dvě na porci. S přátelským pozdravem Daniel Krysl
25.6.2019
6. Dobrý den Tohle už ne opravdu přespříliš.. Fit menu(nejen to) Lososové placky které losos neviděli ani z nazvu.. nějaký filé který se okate válelo v kuchyni.. a kaše z wasabi .. úplně stejný proces jako předtím kaše odporná žeby ji ani pes nežral.. Kaše z wasabi chutná opravdu aspoň po křenu .. tohle chutná jakoby to někdo vyvracel a hodil to na talíř.. kaše by měla být podle mého lehce nazelenalá .. nebyla.. Prostě jídlo den ode dne čím dál větší hnus.. Nedivím se že zaměstnanci firem okolo odmítli sem chodit ... Dnes to bylo naposled co sem byl taky.. opravdu humus za tyto peníze .. gramáž absolutně neodpovídá ani v syrovém stavu.. Ceny na toto jídlo absolutně přehánane .. Asi si radši objednám něco ze školní jídelny za levnější peníze a bude to aspoň k jídlu.. tohle je prostě ostuda co jste s tím provedli.. a o zaměstnancích ani nemluvím .. Člověk tam přijde a v čele hale 2 lidí.. slečna u pokladny která 5 minut po otevírací době nemá peníze .. tohle je velký výsměch.. Jedna slečna nestíhá obsluhovat lidí.. díky bohu že tam dnes bylo za 40 minut jen 5 lidí a všichni řekli že to jde ke dnu.. Radši tuto krmírnu dobytka zavřete.. Amen.. váš rozhněvaný Eduard
24.6.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost s naší kuchyní. Pokladní na začátku výdeje drobné samozřejmě má, ale je zvykem si dotazem na drobné, udržovat stav drobných i v průběhu výdeje. S přátelským pozdravem Daniel Krysl
24.6.2019
7. Dobrý den, dnes jsem si u vás dala cuketové placky s houbovým ragů s myšlenkou, že na tomto se snad nedá nic zkazit. Bohužel mě to utvrdilo v tom, že návštěvy u vás omezím na minimum. Možná v rámci zachování svého zdraví přestanu chodit úplně. Placky viděly cuketu asi jen zdálky, jsou moučné, odporné. Miluju houby a tak jsem se těšila i na samotné ragů, ale je nakyslé...díkybohu, že k jídlu byl salát, ten jediný jsem si dneska mohla dát k obědu. Kolegyně jsou na tom úplně stejně. Z masových kuliček, které tu někdo zmiňoval mi bylo posledně hodně zle až do večera a pár dní předtím byla koprovka, na kterou jsem se taky moc těšila a bylo mi z ní tak těžko, že tu už si u vás taky nedám. Nezlobte se, ale kvalita jídla je u vás vážně o zdraví a ceně rozhodně neodpovídá....
19.6.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Výrobní postup "Cuketových placiček" jsem prověřil a placičky neobsahovaly dle receptury žádnou mouku, ale pouze strouhanku. Co se týká kyselosti houbového ragů, byla dle výrobního postupu použita zakysaná smetana, která způsobila nakyslost omáčky. Velice nás mrzí, že Vám pokrm nechutnal, a nemáme jinou negativní zpětnou vazbu. S přátelským pozdravem Daniel Krysl
19.6.2019
8. Dobrý den, chtěl bych se zeptat , jestli u Vás bude možno platit stravenkovou kartou Sodexo.děkuji
18.6.2019
Dobrý den, jedná se o elektronickou stravenku?? Napište mi prosím na krysl-daniel@aramark.cz a já pro Vás zjistím požadovanou informaci. S pozdravem Daniel Krysl
18.6.2019
9. Dobrý den, podle definice je ovocný knedlík z kynutého nebo tvarohového těsta, plněný OVOCEM (jahody, meruňky, borůvky atd.) Proč vaše OVOCNÉ knedlíky obsahují místo ovoce, blíže neidentifikovatelnou, načervenalou, sladkou hmotu? Nazval bych to parodie na džem. Tím pádem uvádíte v jídelním lístku LŽIVÉ informace co bude k obědu. Budu mluvit za všechny strávníky ve firmě: prosím ukončete svoje působení ve Vyškově a vraťte nám alespoň trochu důstojné stravování pro tvrdě pracující lidi. Už je to opravdu přes čáru co vydáváte za jídlo. Děkuji
18.6.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Knedlíky jsme nakoupili od našeho dodavatele "KYNUTÉ KNEDLÍKY náplň s kusovým ovocem". Dle etikety náplň obsahuje 35% jahod. Při srovnání stejných výrobků od jiných dodavatelů je obsah náplně prakticky srovnatelný. V případě jakékoliv reklamace, si prosím nechejte vždy zavolat managera restaurace, abychom mohli reagovat bezodkladně. S přátelským pozdravem Daniel Krysl
17.6.2019
10. Dobrý den. Je hrozný co jste s kantynou provedli. Když jsem si naposledy koupil salát byl jsem nucen ho vyhodit nedalo se to jist. Jinak vše tak předražený a to co jsem si tam ještě chodil kupovat tak jste zrušili jako arašídy, luminy atd.
13.6.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. V případě, že se jedná o reklamaci, vždy ji prosím provádějte bezodkladně. Návrhy na rozšíření sortimentu sdělte obsluhujícímu personálu. S přátelským pozdravem Daniel Krysl
13.6.2019
11. Dobrý den, minulý týden byl tak "vynikající", že jste posunuli laťku opět o něco níže. Dříve oblíbená svíčková...jedl jsem ji už s hovězím, kuřecí i sekanou, ale toto bylo unikum. Omáčka připomínala svíčkovou jenom z dálky - místo nastrouhané/rozmixované mrkve kostičky (no, spíš kostky skoro jako od Člověče, nezlob se) a chutí se svíčkové ani neblížila. Maso byla kapitola sama pro sebe - maso nasekané s něčím (kostmi?) a chrupavky v celku?... A šťavnatá pečeně? Když pominu porci masa (u sebe i u kolegů), co to bylo za omáčku? Vypadalo to jako rajská, chutalo to jako oslazené něco, šmrncnuté chilli. Špagety bez sýra (níže zmíněné) a buchtičky s krémem a v něm hrášek pak už ani nestojí za řeč.
11.6.2019
Dobrý den a děkujeme za připomínku. Můžete mi prosím napsat, zda jste svíčkovou měl v GC nebo některé z našich výdejen?? Kvalitu stravy na GC před vývozy pravidelně kontrolujeme. Děkuji za odpověď S pozdravem Daniel Krysl
11.6.2019
12. Dobrý den, je možné zjistit z čeho byly masové kuličky k rajské? Od oběda mě nebylo moc dobře až do neděle, dělalo se mi zle jen při konzumaci těchto kuliček, ano sněd jsem je, ale dalo mě to zabrat, abych popsal kvalitu jednalo se o směsici paštiky a šlach příště dodám i foto spíš se mletému masu radši od Vás budu tedy vyhýbat moje první zkušenost. Děkuji.
10.6.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Masové kuličky obsahovaly hovězí a vepřový výřez, cibuli, vejce a strouhanku. Při plánování JL, se budeme snažit mletá masa omezit. S pozdravem Daniel Krysl
7.6.2019
13. Dobrý den, Proč byl zrušen tradiční čtvrteční řízek? s pozdravem David Krajíček a kolektiv financí a IT Lear.
29.5.2019
Dobrý den, jídelní lístek je vytvářen na centrále Aramarku. Z toho důvodu se může stát, že v některém týdnu řízek nenajdete. Nicméně je to jen vyjímečně. Manažer restaurace Vratislav Špica
29.5.2019
14. Z jakého důvodu nebylo k dispozici menu "salát"? Proč uvádíte na jídelní lístek jídlo, které potom vůbec nenabízíte? Z vyjádření personálu nebyl k dispozici vůbec...
29.5.2019
Salátové menu nabízíme ve velmi omezeném množství z důvodu nezájmu ze strany strávníků a většinou se vyhazuje. Abychom Vám vyšli vstříc, zavedli jsme u paní pokladní sešit objednávek, kde si můžete objednat salát na další den. Manažer restaurace Vratislav Špica
28.5.2019
15. Dobry den,bramborove knedliky byly tak gumove ze se nedaly jist,polevky mate nedochucene,mohly by jste vystavovat aji jidlo gurmanske ? Pokud se kvalita jidel nezlepsi tak bude lepsi chodit jinam se stravovat jako to udelala jiz vetsina nespokojenych stravniku .
22.5.2019
Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost, nicméně osobně provádím kontrolu jídel před výdejem a neshledal jsem žádný výrazný problém. Bohužel se nelze zavděčit všem strávníkům, co se týká chutí. Pokud je jídlo dochucené, tak si jiní stěžují že je přesolené, nebo přepepřené. Knedlíky odebíráme hotové a na kvaliltu si nikdo nestěžoval. Co se týče vystavení gurmánského menu, tak ve skříňce už není další místo, prozatím jsme alespoň vylepili ilustrační foto s popisem, nicméně chystáme instalaci obrazovky v prostorách vestibulu, kde bude moci každé jídlo vidět. Manažer Restaurace Vratislav Špica.
22.5.2019
16. Dobrý den, mám připomínku k minutkám: ať jsou k příloze hranolky nebo americké brambory, vždy jsou napůl syrové a absolutně neosolené.
21.5.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Situaci jsem prověřil, smažené hranolky apod., bude paní kuchařka více dosmažovat a solit. S přátelským pozdravem Daniel Krysl OPX controller
20.5.2019
17. Dobrý den, nepíši podnět pokaždé, když mi něco nechutná, to bych psala každý den a na to nemám čas. Raději poslední dobou nechodím na obědy. Namátkou uvedu pár starších případů - fajitas bylo suché kuřecí maso v suché tortile, pečená rýže nebyla pečená ani trochu, medailonky z krkovičky byly mrňavé a grilované zeleniny hrstka, kuřecí steak v parmské šunce byl v naprosto přepepřené omáčce, atd., atd. Samostatnou kapitolu tvoří pečivo. Vždy jsme dostávali 2 ks celozrnného pečiva, nyní pouze 1 ks. Nelíbí se mi, že jako přílohu uvádíte pouze obecně "pečivo", nikdy nevíme, co dostaneme. Ještě víc se mi nelíbí, když dnes bylo k obědu 4. uvedeno celozrnné pečivo, ale ve skutečnosti byly bílé rohlíky.
25.4.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Snažíme se nastavit naši službu tak, aby naši strávníci byli maximálně spokojeni. Každý region Však má svá specifika. FIT menu bylo koncipováno objemem na energetickou hodnotu, na žádost strávníků jsme navýšili gramáž. U pečiva, k salátovému menu, dáváme na žádost Vašeho provozu, dva tukové rohlíky 43g. V případě, že máte stížnost na kvalitu podávaného pokrmu, reklamujte prosím ihned, abychom mohli okamžitě reagovat. S přátelským pozdravem Daniel Krysl, OPX controller
25.4.2019
18. Dobrý den, neplánujete zavedení platebního terminálu i do kantýny? Hezký den Zapletal
11.4.2019
Dobrý den a děkuji za dotaz. Aktuálně čekáme na instalaci terminálu bankou. S pozdravem Daniel Krysl OPX controller
11.4.2019
19. Dobry den, paklize prijdu do kantyny a uz nemate celou porci moravskych brambor ale pouze zbytek, tj. polovicni porce (vazeno), neprijde mi korektni uctovat 70% ceny!
11.4.2019
Dobrý den a děkuji za dotaz. Kontrolou jsem zjistil, že jste měl zváženo 270g což je 67,5% plné váhy, nikoliv 50%. Naůčtováno Vám bylo 70% z plné ceny pokrmu. Na vývěsce v prostoru kantýny je uvedeno, že za poloviční porci Vám bude účtováno 70% z ceny. Z toho plyne, že pokladní jednala v rozporu s nařízením. V případě jakéhokoliv dotazu jsem Vám k dispozici. S přátelským pozdravem Daniel Krysl OPX controller
11.4.2019
20. Dobrý den, dnes jsem po týdnu navštívila vaše stravovací zařízení - konkrétně kantýnu. Vydávat boloňské špagety za boloňské je velká mystifikace na zákazníka. Mleté maso, zeleninu, bylinky to jídlo určitě nevidělo. Nehledě na to, že špagety jsem měla tak oschlé až tvrdé, nedalo se to jíst. Jídlo bylo bez chutí. A to můžu jen doufat (myslím, že marně), aby ve špagetách nebyla omáčka a nakrájené hovězí maso po skromnu ze včerejšího oběda a to konkrétně rajské omáčky s hovězím masem. Odpovídáte většinou, že jídlo bylo uvařeno dle dané kalkulace a receptury. Nejsem vyučena kuchařem, ale boloňské špagety se skládají z jiných surovin.
10.4.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Boloňské špagety jsem bohužel neměl možnost ochutnat, ale prověřoval jsem u kuchařky způsob přípravy a použité suroviny a vše je v souladu s recepturou. Co se týká oschlých špaget, pokud obdržíte takovýto pokrm, nechejte si prosím ihned zavolat managera restaurace a uplatňujte reklamaci. Můžeme takto rychleji reagovat a zlepšovat kvalitu naší služby. S přátelským pozdravem Daniel Krysl OPX controller
10.4.2019
21. Dobrý den, dnes jsem měl FIT menu. Chuťově výborné, ale bohužel porce kterou dávám svému 3letému synovi. Vůbec jsem se nanajedl.
9.4.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Již jsme přenastavili gramáže u FIT menu. Věřím, že se tato situace nebude opakovat. S pozdravem Daniel Krysl OPX controller
9.4.2019
22. Ano chutná, jen mám obavy, že pokud bude příště porce stejně „velká“ mé chuťové pohárky nezaznamenají, že sem něco jedl.
9.4.2019
Dobrý den a děkuji za připomínku. Již jsme přenastavili gramáže u FIT menu. Věřím, že se tato situace nebude opakovat. S pozdravem Daniel Krysl OPX controller
9.4.2019
23. Dobrý den, včera nebyl k boloňským špagetám na oběd sýr, na večeři ovšem byl. Jak to je možné? Myslím, že to není taková položka, aby se tam nemohlo aspoň trochu přidat, tak, jak bylo zvykem. Děkuji za vyjádření.
4.4.2019
Dobrý den a děkuji za Vaši připomínku. Bohužel došlo chybě při vyskladnění obědů, na kterou jsme přišli až v době po výdeji obědů. Večeře byly již dodány se všemi položkami. Za naši chybu se omlouváme. S přátelským pozdravem Daniel Krysl OPX Controller
3.4.2019
24. Bylo by možné v ceně jídla - řízek a brambory - přidat k jídlu jednu kyselou okurku?
21.3.2019
Dobrý den pane Pospíšile, děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Jídla připravujeme a expedujeme v souladu s daným JL. Váš požadavek jsem předal našemu obchodnímu zástupci, který řešil podmínky ve vaší společnosti, abychom to dořešili. s pozdravem Pavel Loupal
21.3.2019
25. Dobrý den, dnes jsem měla na oběd Italský těstovinový salát... Jediné co tohle jídlo splnilo bylo, že tam byly těstoviny... promiňte, ale vydávat uvařené těstoviny bez chuti s trochou kečupu, decentně pórku a nakrájenou šunkou za italský těstovinový salát? Chtěla bych vidět ty lidi, co to vymýšlí, vaří a vydávají, jestli by to sami snědli a dali za to 74 korun...
21.3.2019
Dobrý den paní Taušová, děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Salát byl připraven dle dané kalkulace a receptury. Vaši poznámku jsem zaslal na oddělení společnosti Aramark, které receptury vymýšlí a schvaluje. s pozdravem Pavel Loupal
21.3.2019
26. Fit menu - treska byla vysušená a bez chuti (neosolená, neokořeněná); zelenina ratatoille vypadala, jakoby ji už jednou někdo pozřel a potom vyvrhl; když už se v zelenině objeví cibule, bylo by dobré, kdyby byla nakrájená na jemno a ne ve velkých kusech; brambory byly neosolené
21.3.2019
Dobrý den paní Graclíková, děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Prověřoval jsem u Vás na firmě u děvčat na výdeji. Dle zjištění u Vás i dalších výdejen jsme nezaznamenali žádný problém. Děvčata byla poučena o udržování jídla během výdeje ve správné kondici. Cibuli pořeším, aby byla příště nakrájena na menší kousky. Co se týká soli, toto je individuální pocit. Celkově se snažíme solit méně s ohledem na zdraví naších zákazníků. s pozdravem Pavel Loupal
19.3.2019
27. Menu č. 2 - sweet chilli omáčka nechutnala jako sweet chilli omáčka a přišla mi jako zředěná vodou
21.3.2019
Dobrý den paní Graclíková, děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Omáčka se připravovala dle dané kalkulace od nás z výroby byla zaslána dle dané normy. Za nás byla v pořádku. Prověřím expedici a výdej jídla u Vás ve firmě. S pozdravem Pavel Loupal
18.3.2019